ارسال به دیگران پرینت

دستمال جیبی | دستمال جیبی نخی زنانه شکوه

دستمال جیبی نخی زنانه شکوه

برای اینکه بتوانید دستمالهای جیبی پارچه ای را به راحتی در بازار های هدف خود به فروش برسانید باید هنگام خرید این محصول به نوع پارچه و رنگ و طرح های مورد پسند مشتریهای جامعه هدفتان دقت کنید تا در فروش آنها با سختی مواجه نشوید که برای این کار توصیه می کنیم از مشاوره های کارشناسان ما در مجموعه استفاده کنید.

دستمال جیبی نخی زنانه شکوه

 

دستمال جیبی نخی زنانه شکوه

برای اینکه بتوانید دستمالهای جیبی پارچه ای را به راحتی در بازار های هدف خود به فروش برسانید باید هنگام خرید این محصول به نوع پارچه و رنگ و طرح های مورد پسند مشتریهای جامعه هدفتان دقت کنید تا در فروش آنها با سختی مواجه نشوید که برای این کار توصیه می کنیم از مشاوره های کارشناسان ما در مجموعه استفاده کنید.

فروش این محصول بیشتر در کنار ستهای کت و شلوار و کتهای تک و لباس مجلسی زنانه انجام می شود و مشتری اصلی آن این فروشگاه ها و فروشگاه های اکسسوری می باشند.

در کنار مدلهای قبلی دستمال جیبی زنانه، مدلهای پارچه ای نیز امروزه بسیار پر طرفدار شده است چرا که این اکسسوری خاص و جذاب توانسته جایگاه خیلی خوبی را در بین افراد شیک و خاص پوش پیدا کند.

یکی از مواردی که در مدلهای زنانه و مردانه متفاوت است این است که معمولا مدلهای زنانه طرحها و رنگ متنوع تری دارد و در کنار آن مدل تا زدن آن نیز با دستمالهای پارچه ای مردانه  متفاوت است از این رو باید در خرید آن تا حدی به زنانه و یا مردانه بودن آن توجه کرد.

یکی از روشهای تا زدن این دستمال ها به این صورت است که ابتدا آن را از وسط تا زده تا زده و سپس انتهای دو گوشه کنار رو به روی هم را به هم می رسانیم که یک حالت مثلثی شکل به خود می گیرد و می توان گوشه آن را داخل جیب قرار داد تا جلوه خاصی را به لباس شما بدهد.

دستمال جیبی شکوه

بسیار دیده شده است که برخی از والدین بر اساس سهل انگاری که انجام می دهند کودکان آنها مشغول به خوردن و یا بازی با دستمال کاغذی می شوند این افراد بهتر است بدانند که این کار موجب خفگی کودک و همچنین ورود مواد شیمیایی موجود در خمیر کاغذ به بدن کودک می شود که این موجب به خطر افتادن سلامت کودک می شو پس بهتر است افرادی که دارای کودکان خردسال می باشد به این موضوع توجه داشته باشند و از آن غافل نشوند.

دستمال کاغذی جیبی با وجود اینکه کاملا بهداشتی تولید می شوند اما صددرصد استریل نمی باشند بنابراین استفاده از آنها برای زخمهایی که باز می باشند توصیه نمی شود.

nn

یکی از عوامل بسیار مهم که هنگام خرید دستمال جیبی و دستمال ابریشم در برندهای گوناگون از جمله برند دستمال جیبی شکوه باید به آن توجه داشته باشیم جنس دستمال می باشد زیرا اگر که جنس دستمال نامرغوب باشد باعث بروز حساسیت، آلرژی، سرفه و بسیاری از مشکلات پوستی می شود پس به همین خاطر توصیه می شود که هنگام خرید حتما به باکیفیت بودن جنس محصول توجه کنید تا بتوانید بهترین نوع از آن را خریداری نمائید.

لازم به ذکر است که بدانید دستمال جیبی استاندارد باکیفیت و همچنین مرغوب فاقد هرگونه پزر، الیاف خرد شده، سوراخ و هرگونه جسم خارجی می باشد به طوریکه اگر یک برگ از آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید پراکندگی الیاف موجود در آن را به طور کاملا یکنواخت مشاهده خواهید کرد.

دستمال جیبی نخی

همان طور که اشاره شد دستمال جیبی نخی در انواع گوناگون همچون دستمال جیبی بلاندکس تولید شده تا پاسخ گوی تمامی سلایق و جنسیتها باشد و نیز در بسیاری از مراکز این محصول وجود دارد.

اما مسئله ی مهم حین خرید کیفیت محصول و عدم حساسیت زایی مواد و رنگهای به کار رفته در آن است که انتخاب را برای شما کمی دشوار می سازد، اما مجموعه ی ما در تولید محصولات خود از مواد درجه یک استفاده نموده تا در صورت استفاده ی بلند مدت از آن، مصرف کننده دچار مشکلی نشود.

bbb

جهت شکیل تر ساختن دستمال جیبی نخی برخی تولید کننده ها آن را با بسته بندی مناسب عرضه نموده و طراحی آن را به شکلی در می آورند که در بلند مدت چروک نشده و کیفیت خود را از دست ندهد و همچنین برخی دیگر از آنها دارای خطوط شب رنگ هستند که زیبایی خاص و وصف نا پذیری به دستمال می دهد. البته در صورت بروز خطهای نا مناسب روی آن امکان اتو کردن آن وجود دارد، همچنین این دستمالها به دلیل کیفیت خوب پارچه شان هیچ گاه پرز نمی دهد و در صورت استفاده ی اصولی از آن به صورت دایم می توان از آن استفاده نمود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه