ارسال به دیگران پرینت

دستمال کاغذی با نام تجارتی سیمتن غیر استاندارد است

برای اطلاع از صحت و اعتبار نشان استاندارد باید قبل از خرید، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه شود. با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توان از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کرد.

دستمال کاغذی با نام تجارتی سیمتن غیر استاندارد است

مدیرکل اداره استاندارد لرستان گفت: دستمال کاغذی با نام تجارتی سیمتن، جعلی و غیر استاندارد است و مردم از خرید این محصول خودداری کنند.

 مرضیه قنبریان اظهار کرد: بنا به اعلام اداره کل حقوقی سازمان ملی استاندارد ایران، فرآورده دستمال کاغذی با نام تجارتی سیمتن دارای نشان استاندارد جعلی است و مردم از خرید این فرآورده خودداری کنند تا بازار برای محصولات غیر استاندارد، نا ایمن گردد.

وی گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده فرآورده مذکور، از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۶۹، و یا مراجعه حضوری به اداره کل استاندارد استان لرستان، مراتب را اعلام نمایند.

وی افزود: برای اطلاع از صحت و اعتبار نشان استاندارد باید قبل از خرید، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه شود. با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توان از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کرد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه