ارسال به دیگران پرینت

قیمت | افزایش قیمت مسکن

افزایش قیمت مسکن به نبود مسکن مربوط نیست !

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت مسکن فقط مربوط به کمبود مسکن نیست و ممکن است افزایش قیمت ها علیرغم ساخت واحدهای مسکونی ادامه پیدا کند.

افزایش قیمت مسکن به نبود مسکن مربوط نیست !

افزایش قیمت مسکن

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت مسکن فقط مربوط به کمبود مسکن نیست و ممکن است افزایش قیمت ها علیرغم ساخت واحدهای مسکونی ادامه پیدا کند. چرا که مساله، تورم و ارزش پول ملی است. اگر تورم ادامه پیدا کند، قیمت مسکن مانند همه کالاها افزایش پیدا می کند و تفاوتی با سایر کالاها نخواهد داشت. 

هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص تعهد دولت به ساخت مسکن توضیح داد: مجلس در خصوص ساخت مسکن از سوی دولت ورود کرده است. در این رابطه در مجلس جلساتی هم درباره اینکه طرح ساخت مسکن به کجا رسیده است، برگزار می‎شود و نمایندگان و کمیسیون مربوطه پیگیر هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: اما یک نکته وجود دارد و آن هم این است که ما به تازگی سال اول دولت را به پایان رسانده‌ایم و ساخت واحد مسکونی تا شناسایی زمین و تکمیل زیرساخت‌ها مقداری زمان‌بر است. 

بیگی‌نژاد با بیان اینکه در خصوص وزارت مسکن و مسئله مربوط به عدم انسجام تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی نگران هستیم، عنوان کرد: در وزارت کار مشکل ما عدم وجود یک تیم منسجم است که اگر به همین شیوه ادامه پیدا کند، حتی در صورت تکمیل زیرساخت‌ها هم دچار مشکل خواهیم شد. 

وی افزود: حتماً باید یک برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم منسجم مدیریتی در این وزارتخانه ایجاد شود. به نظر می‌رسد دولت و رییس جمهوری هم نگرانی‌هایی راجع به این مساله دارند و اولین بازرسی در وزارت راه و شهرسازی خود پیام خوبی در این راستا بوده است.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اولین راه برکناری سریع جناب رستم قاسمی دومین راه تفکیک وزارت راه ومسکن سومین راه مالیات برخانه های خالی فوری اقدام شود زودتند سریع بیشتراز مستاجران خانه خالی داریم چهارم دولت یک شماره تلفن اعلام کند مردم درهمسایگی شما خانه خالی موجود است گزارش بدهید به این شماره پنجم تحویل مانده مسکن مهرها

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه