ارسال به دیگران پرینت

بریتنی اسپیرز | حمایت جنیفر لوپز از بریتنی اسپیرز | رابطه بریتنی اسپیرز با پسرانش | ازدواج بریتنی اسپیرز با سام اصغری

قهر فرزندان بریتنی اسپیرز با مادرشان به خاطر ازدواج با سام اصغری؟ | پیام جنیفر لوپز برای عروس سام اصغری

اظهارات کوین فدرلاین همسر سابق بریتنی اسپیرز در مصاحبه ای مبنی بر عدم تمایل فرزندانش به ملاقات با مادرشان در سایت‌های خبری به سرعت پخش شد.‌خواننده معروف جنیفر لوپز از بریتنی اسپیرز حمایت کرد. او از بریتنی خواست که قوی بماند.

قهر فرزندان بریتنی اسپیرز با مادرشان به خاطر ازدواج با سام اصغری؟ | پیام جنیفر لوپز برای عروس سام اصغری

حمایت جنیفر لوپز از بریتنی اسپیرز؛ قوی بمان!

بریتنی اسپیرز در ماه‌های گذشته با سام اصغری بر سر سفره عقد نشست. این زوج معروف که در حال لذت بردن از زندگی جدید خود بودند با حرف های طوفانی همسر سابق و پدر دو فرزندش، کوین فدرلاین، روزهای نا آرامی را می‌گذرانند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری

فدرلاین گفت که فرزندانش نمی‌خواهند با مادرشان ملاقات کنند. اخیراً نیز فیلمی از فریاد زدن بریتنی اسپیرز بر سر پسرانش را به اشتراک گذاشت.

بریتنی اسپیرز و پسرانش
کوین فدرلاین در مصاحبه اش با آی تی وی نیوز در مورد عدم حضور بچه ها در مراسم عروسی مادرشان بریتنی اسپیرز گفت: «آن‌ها برای مادرشان بسیار خوشحال هستند، اما به دلیل اینکه مدتی است همدیگر را ندیده اند ترجیح دادند که به مراسم نروند.»

بریتنی اسپیرز و همسر سابقش
بریتنی اسپیرز پس از اظهارات همسر سابقش سکوت خود را شکست و گفت: «از اینکه همسر سابقم مسائلی را در مورد فرزندانم در میان گذاشت بسیار ناراحت شدم. همانطور که همه می دانند، بزرگ کردن پسر آسان نیست و با سختی و مشکل همراه است. من همه چیزم را به آن‌ها دادم.

 

بریتنی اسپیرز

مادرم به من گفت باید آن‌ها را به پدرشان بدهی. این‌ها را بعد از این همه مدت می گویم چون اکنون می توانم آن را با همه اشتراک بگذارم. هر آخر هفته منتظر آمدنشان هستم. کم کم از من فاصله گرفتند.

بریتنی اسپیرز و پسرانش

جوانی چیز عجیبی است، نمی دانم در سرشان چه می گذرد! من برای اینکه آن‌ها مرا دوست داشته باشند هر کاری کردم، اما ممکن است اغراق کرده باشم.

تابستان امسال آن‌ها به من گفتند کمتر به دیدنت خواهیم آمد و من گفتم اشکالی ندارد. بعد با پدرشان تماس گرفتم و او گفت که بچه ها دیگر نمی خواهند پیش من بیایند.»

بریتنی اسپیرز و پسرانش
بریتنی اسپیرز که پس از اظهارات همسر سابقش روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، پست جدید خود را در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «همانطور که جنیفر لوپز یک بار گفته بود، به همه دختران کوچک دنیا بگویید که هرگز از تابیدن نور بر بی عدالتی دست برندارند. آزادی یک روح است. من برای تحقق این مسئله این‌جا هستم.» بعد از تمام این‌ها لوپز از اسپیرز حمایت کرد.

لوپز که نسبت به همکارش بی تفاوت نبود، به بریتنی گفت: «قوی بمان!»

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه