ارسال به دیگران پرینت

بریتنی اسپیرز | همسر بریتنی اسپیرز | مادرشوهر

فاصله سنی کم مادر شوهر بریتنی با او | جنجال بریتنی‌ اسپیرز با مادرشوهر ایرانی‌اش!+تصاویر

مادر سام اصغری فاطیما نام دارد و پدرش در زمینه تجارت طلا فعالیت می کند.

فاصله سنی کم مادر شوهر بریتنی با او | جنجال بریتنی‌ اسپیرز با مادرشوهر ایرانی‌اش!+تصاویر

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز خواننده مشهور پاپ ۴۰ساله با سام اصغری مدل ۲۸ ساله ایرانی با حاشیه های زیادی برگزار شد. سام اصغری متولد تهران است که در سنین کم به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد

مادر سام اصغری فاطیما نام دارد و پدرش در زمینه تجارت طلا فعالیت می کند. 

عکس مادر سام اصغری

مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز کار دستش داد!

مادر و خواهر های جذاب سام اصغری

انتشار تصاویر مادر سام اصغری همواره توجه کاربران را جلب کرده است. در مراسم عروسی نیز جوانی مادر سام اصغری و فاصله سنی کم او با بریتنی که باعث شده است او در برخی از عکس ها جوان تر از عروس خود به نظر برسد! همین مساله این روزها به سوژه داغ کاربران مجازی تبدیل شده است.

کاربران حتی عکس مادر و خواهرانش سام اصغری و را منتشر کرده اند و نوشته اند: تشخیص بدید کدوم مادر کدوم دختر!.

مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز کار دستش داد!

جنجال مادر شوهر ایرانی بریتنی اسپیرز در عروسی

عکس زیر بیشترین بازخورد را میان کاربران ایرانی داشته است. آنها با انتشار این عکس نوشته اند کی فکرشو میکرد مدونا پشت سر خواهر و مادر یک ایرانی توی عروسی بشینه!

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در تهران ، مدل و بازیگر هالیوود است. او دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیاست که بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است. نام کامل او ساموئل اصغری و مقیم لس انجلس است. بریتنی جین اسپیرز همسر او (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

سام اصغری

رابطه سام اصغری و بریتنی اسپیرز

سام در یکی از موزیک ویدئوهای بریتنی به نام “Slumber Party” نقش مقابل بریتنی را بازی می کرد. بریتنی درباره نحوه آشنایی شان این طور توضیح می دهد:

“داشتیم صحنه ای رو فیلمبرداری می کردیم که باید از سرسرا می گذشتم و در رو باز می کردم تا وارد اتاق بشم. با هم منتظر نشسته بودیم و نزدیک ۲۰ دقیقه منتظر بودیم. تقریباً میشه گفت راه دیگه ای نداشتیم جز اینکه با هم منتظر بمونیم؛ بنابراین یک جورهایی مجبور شدیم با هم، هم صحبت بشیم…” لازم به ذکر است که رابطه بریتنی و سام بلافاصله بعد از این کلیپ آغاز نشد. بریتنی در مصاحبه رادیویی خود در اوایل سال ۲۰۱۷ تایید کرد که سام در همان زمان شماره خود را به او داده بود اما بریتنی تا پنج ماه بعد به سام زنگ نزده تا اینکه یک روز شماره او را در کیفش پیدا می کند. او می گوید:

“…من شماره اش را نگه داشته بودم و این خیلی عجیب بود! شماره اش را در کیفم پیدا کردم؛ البته این موضوع برای پنج ماه بعد از آن موزیک ویدئو بود. پیش خودم گفتم خیلی بامزه است؛ این پسر واقعاً بامزه و جذاب است! همین شد که بهش زنگ زدم و بعد از آن روز با هم دوست شدیم. او واقعاً آدم جذاب و بامزه ایه.” و اینگونه بود که بقیه ماجراها اتفاق افتاد. در نوامبر سال ۲۰۱۶ سام اصغری عکس دو نفره شان را در اینستاگرامش پست کرد که برای خوردن سوشی به رستوران ژاپنی رفته بودند. این عکس باعث شد فالوورهای سام متوجه رابطه او با خواننده مشهور شوند. اما سام بلافاصله عکس را پاک کرد! در اوایل مارس، بریتنی عکسی از خود و سام را منتشر کرد که در حال کوهنوردی بودند و زیر آن نوشت “تولد عشقم” و دیگر رسماً رابطه این دو علنی شد.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عیسی ارسالی در

      متن خبر رو اصلاح کنین، بریتنی اصغری 😁

    • ناشناس ارسالی در

      بابا بماچه..ولمون کنید این چرندیات و مسخره بازی،هارو جمع کنید..هر روز،یه مشت خبرای بیخود..

    • بریتنی ارسالی در

      دیگه تا ۶ ماه حداقل ،خبرای تکراری باید ببینیم خستمونکردین 😕

    • ناشناس ارسالی در

      این بابا اگر پدرش تاجر طلا بود که از ایران مهاجرت نمیکرد و برای رسیدن به آرزوهاش با اینکه عجوزه هزار داماد ازدواج نمیکرد، پدرش راننده کامیونه و بعد مهاجرت خانوادشو رها کرده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه