ارسال به دیگران پرینت

شیرینی‌پزی | راز های شیرنی پزی

رازهای شیرینی‌پزی که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید

اگر به شیرینی‌پزی علاقه دارید و همیشه به دنبال یافتن فرصتی برای پختن چیزهای هیجان انگیز هستید، باید اسرار پخت مدرن را دنبال کنید

رازهای شیرینی‌پزی که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید

رازهای شیرینی‌پزی که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید

اگر به شیرینی‌پزی علاقه دارید و همیشه به دنبال یافتن فرصتی برای پختن چیزهای هیجان انگیز هستید، باید اسرار پخت مدرن را دنبال کنید. این سه نکته آسان و در عین حال فوق العاده موثر به شما کمک می‌کند تا به پختی که دلتان می‌خواهد برسید. اگر آماتور هستید، حتما این اسرار شگفت‌انگیز را رعایت کنید و از پختن شیرینی‌های خوشمزه لذت ببرید.

1- از رنگ‌های خوراکی استفاده کنید

استفاده از رنگ خوراکی به لذت بردن از شیرینی کمک می‌کند و آن را هیجان انگیزتر می‌کند. رنگ‌های روشن و تند در شیرینی یا غذای شما باعث می‌شود خوراکی‌تان جالب شود. احساس خود را از طریق چند رنگ هیجان انگیز بیان کنید و یک شیرینی رنگارنگ درست کنید.

2-هیچ چیز کامل نیست

بیایید قبول کنیم که هیچ چیز و هیچ کس کامل نیست. این مورد درباره غذا هم صدق می‌کند. سبک خود را داشته باشید و ظاهر و احساس جدیدی به آن ببخشید. با افزودن طعمی جدید یا صرفاً تغییر دادن جزئیات، غذای خود را جالب‌تر کنید. شیرینی شما با عشق و سحر و جادو کامل خواهد شد. وقتی سبک خود را داشته باشید، کل تجربه پخت بسیار سرگرم کننده و رضایت بخش خواهد بود.

3- همه چیز به ظاهر خوراکی بستگی دارد

درست است. شما هرگز نمی‌توانید ظاهر ظرف خود را نادیده بگیرید. اگر می‌خواهید مردم طعم غذای شما را بچشند، باید ظاهر آن را زیبا و شکیل نشان دهید. چه کلوچه باشد و چه کیک، نحوه ارائه شما تعیین می‌کند که آیا مردم آن را می خورند یا نه. آیا همه ما حتی قبل از اینکه غذا را امتحان کنیم به سمت بهترین و جذاب‌ترین خوراکی یک فروشگاه نمی‌رویم؟ غذای شما باید سبک خاصی داشته باشد و مهارت تزئین شما باید درجه یک باشد تا کسی غذای لذیذ شما را از دست ندهد.

بنابراین، هرگز خود را محدود به کتاب آشپزی و قوانین آن نکنید. بلکه با اطمینان این قوانین را بشکنید و سبک، اصالت و تخیلتان را به غذای خود اضافه کنید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه