ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل در یزد | فاش شدن راز قتل

قتل فجیع بخاطر اختلاف شخصی | راز جسد سوخته در یزد فاش شد

کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با اقدامات فنی و بررسی‌های لازم متوجه شدند مقتول فردی ۳۷ ساله است که جسد او پس از سوزانده شدن در گوشه‌ای از شهر رها شده است.

قتل فجیع بخاطر اختلاف شخصی | راز جسد سوخته در یزد فاش شد

سردار بهدانی فرد اظهار داشت: در پی کشف جسد سوخته شده فردی مجهول الهویه در شهر یزد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ سرنخی از موضوع قتل و جسد سوخته در دست نبود و جسد نیز کاملا سوخته بود تیمی از کارآگاهان خبره دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با اقدامات فنی و بررسی‌های لازم متوجه شدند مقتول فردی ۳۷ ساله است که جسد او پس از سوزانده شدن در گوشه‌ای از شهر رها شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این موضوع به دست آورده و پس از شناسایی جسد مجهول الهویه به راز قتل او پی بردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: ماموران پلیس، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش در یزد دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه یادآور شد: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل مرد جوان به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه