ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل بی‌رحمانه

قاتل بی رحم پس از قتل وحشیانه رها سعی بر بدنام کردن اون داشت | جنایت با ۳۴ ضربه چاقو در تهران

رسیدگی به این پرونده قتل بی‌رحمانه از زمستان سال ۱۴۰۰ به دنبال ناپدید شدن دختر 28 ساله به نام رها آغاز شد.

قاتل بی رحم پس از قتل وحشیانه رها سعی بر بدنام کردن اون داشت | جنایت با ۳۴ ضربه چاقو در تهران

قتل بی‌رحمانه دختر 28 ساله

رسیدگی به این پرونده قتل بی‌رحمانه از زمستان سال ۱۴۰۰ به دنبال ناپدید شدن دختر 28 ساله به نام رها آغاز شد.

برادر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پدر و مادر ما سالها قبل فوت شده اند و خواهرم رها که مجرد است به تنهایی در خانه اجاره ای زندگی میکند.حالا چند روزی است خواهرم ناپدید شده و هیچ نشانی از او ندارم. گوشی موبایل او هم خاموش است .خواهرم با هیچکسی دشمنی نداشت و نمیدانم چه بلایی سرش آمده است .او به تازگی یک خانه قولنامه کرده و قصد خرید آن را داشت .

کشف جسد دختر تنها اطراف تهران

با این شکایت، تلاش برای افشای راز ناپدید شدن دختر جوان آغاز شد. چند روز از این ماجرا گذشته بود که جسد رها در حالی که ۳۴ ضربه چاقو خورده بود در حاشیه تهران پیدا شد.

 شواهد نشان می داد بیشتر ضربه های چاقو از پشت سر به شانه و کمر وی وارد شده و احتمالاً دختر جوان غافلگیر شده است .

 پلیس در ادامه بررسی ها به خانه اجاره ای رها رفت و به بررسی آن جا پرداخت. بررسی ها نشان می‌داد وسایل خانه این دختر به هم ریخته و طلاهای او نیز سرقت شده است .

ماموران در فاز دیگری از تحقیقات، به بررسی فهرست مکالمات تلفنی وی پرداختند و رد یک مرد جوان به نام مسعود را یافتند ، مسعود که همسر و فرزند داشت تحت بازجویی قرار گرفت.

 وی گفت: مدتی پیش با رها که می خواست خانه بخرد آشنا شدم و خانه ای را برایش قولنامه کردم. پس از مدتی او را به عقد موقتم در آوردم . ما با هم رابطه پنهانی داشتیم. پس از مدتی او مرا تهدید کرد اگر او به پول ندهم ماجرای رابطه پنهانی را به همسر و مادرم میگوید و آبرویم را میبرد .به همین خاطر ناچار شدم برای خرید خانه به او پول زیادی بدهم. آن روز با هم به خانه اجاره او رفته بودم که با هم درگیر شدیم و من در اوج خشم با ضربات چاقو او را کشتم. سپس جسدش را به حاشیه تهران منتقل کردم .

وی درباره سرقت طلا ها نیز گفت: پول زیادی به رها داده بودم. طلاهایی را که از خانه او برداشتم بدهی‌های او به من بود .

در ادامه بررسی های پلیسی روشن شد رها با هیچ کسی رابطه پنهانی نداشته و صیغه مسعود نبوده است.این دختر در جامعه از وجهه اجتماعی خوبی نیز برخوردار بوده است.

 با افشای دروغگوهای متهم قتل بی‌رحمانه مشخص شد وی به بهانه کمک برای خرید خانه به دختر جوان نزدیک شده و وقتی فهمیده او پول و طلا های زیادی در خانه اش دارد به طمع سرقت به خانه‌اش رفته و را کشته است.

در حالی که خواهر و برادر های قربانی که ولی دم بودند علیه مسعود به اتهام قتل و تجاوز به عنف شکایت کرد بودند ،پزشکی قانونی ادعای تجاوز و رابطه با وی را رد کرد و در گزارشی اعلام کرد آثار ضرب و جرح روی بدن قربانی نشان از درگیری وی با متهم داشته و متهم غافلگیرانه به وی حمله کرده و او را کشته است است.

به این ترتیب قرار شد مسعود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل و سرقت از خود دفاع کند. اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه