ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

قول رئیس سازمان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان از ماه آینده

نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: حسب اعلام تامین اجتماعی، دولت تعیین تکلیف پیرامون این موضوع را به این سازمان محول کرده است و تامین اجتماعی نیز باید بر اساس قانون خود، نسبت به این مصوبه تصمیم بگیرد و به آن عمل کند.

قول رئیس سازمان تامین اجتماعی برای افزایش  حقوق بازنشستگان از ماه آینده

عنابستانی گفت: دولت افزایش حقوق بازنشستگان را به سازمان تامین اجتماعی محول کرده و رئیس این سازمان هم قول داده افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان را اجرا خواهد کرد.

رئیس کمیته اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نتیجه بررسی‌های صورت گرفته برای اعمال افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که برخی معتقدند مسکوت مانده است، گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نباید مسکوت گذاشته شود و مجلس به عنوان قوه نظارتی از حق مردم کوتاه نمی‌آید بنابراین قانون در این زمینه باید به طور دقیق اجرا شود.

علی اصغر عنابستانی ادامه داد: آنچه مسلم است مصوبه‌ای در شورای عالی کار برای افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب رسیده و بعد به دولت ارسال شده است که نظر مخالف یا موافق خود را اعلام کند اما هیات دولت این مصوبه را تغییر داده که خلاف قانون است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: بر اساس قانون تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با تورم صورت بگیرد و رقم ۱۰ درصدی که در نظر گرفته شده بود متناسب با تورم تشخیص داده نشد و توسط هیات تطبیق با مقررات بررسی شده و این مغایرت اعلام شد و دولت نیز موظف است آن را اجرا کند.

دولت تعیین تکلیف پیرامون افزایش حقوق بازنشستگان را به سازمان تامین اجتماعی محول کرده است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: حسب اعلام تامین اجتماعی، دولت تعیین تکلیف پیرامون این موضوع را به این سازمان محول کرده است و تامین اجتماعی نیز باید بر اساس قانون خود، نسبت به این مصوبه تصمیم بگیرد و به آن عمل کند.

رئیس کمیته اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس، یادآور شد: بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق با قانون تامین اجتماعی تعیین تکلیف می‌شوند و هیچ ابهامی نیز در این زمینه وجود ندارد کما اینکه رییس سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته گذشته کمیسیون اجتماعی قول داد که تا ماه آینده افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به همراه مبلغ ۵۵۰ هزار تومان اجرا خواهند کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      اگردرافریقابرف بباردشایدحقوق
      بازنشستگان افزایش یابد.

    • ناشناس ارسالی در

      خوبه خدا را شکر بعداز 6 ماه بازنشستها به حق خود میخان برسند

    • ناصر ارسالی در

      سرپرست محترم خواهشمند است برای رییس جمهور این همه چاپلوسی نفرمایید.رییس جمهوری که ادعا میکند حامی بازنشسته هاست در عمل دقیقا حرفش را ثابت کرد.برخلاف سخنان همه هیچ بازنشسته ای برای شما عزیز نبوده ونیست.چنان با افکار واعصاب این قشر زحمت کش بازی کردید که تاکنون سابقه نداشته.دقیقا ثابت شد که احدی در این مملکت به بازنشسته اهمیتی قایل نیست.البته برخلاف به اصطلاح شماها بی دینان که بقدری به بازنشسته احترام وارزش قایل هستند که فرد با روحیه در جامعه اضهار میکنه که بازنشسته است نه مثل مملکت ما که بازنشسته بدبخت در این سن وسال به کارهایی دست بزنه که شماها کلاه تان را بالا نگه دارید.بامید روزی که در محضر خداوند از تک تک شماها ادعای حق گردد

    • ناشناس ارسالی در

      اگر ۳۸ درصد و۵۵۰ هزار تومان مورد تایید است چرا تصویب نمیکنید چرا امضاء نمیکنید چرا به ماه شهریور می‌اندازید آقا تایید کنید واز ۲۰ شهریور حقوق مان را اجرایی کنید ما را هرروز به امروز وفردا نیاندازید تو را خدا اذیت وآزار منطقی نیست اگر واقعا قبول کردید سریع تصویب کنید ممنون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه