ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید ؟ | کنایه تند جمهوری اسلامی به حامیان دولت

خب، آقایان کارشناس امتحان الهی، لطفا بفرمایند قصه پُرغصه و اجرای معیوبِ افزایشِ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم در جدولِ امتحانات الهی قرار دارد؟

افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید ؟ | کنایه تند جمهوری اسلامی به حامیان دولت

روزنامه جمهوری اسلامی درباره بازنشستگان نوشت : همان‌هایی که در دولت سابق حوادث غیر مترقبه را هم به حساب بی‌عرضگی دولت می‌نوشتند، امروز جوری دامن برمی‌چینند از قبول مسئولیت و می‌گویند امتحان الهی که انگار کارمند واحد امتحاناتند!

خب، آقایان کارشناس امتحان الهی، لطفا بفرمایند قصه پُرغصه و اجرای معیوبِ افزایشِ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم در جدولِ امتحانات الهی قرار دارد؟ بی‌توجهی به قانون و نظرِ مجلس ازسوی دولت وناشنیده گرفتن فریاد صاحبان حق چطور؟ آیا این هم در شمار امتحانات است؟ خرداد که ماه امتحانات بود جایش را به تیرماه داد. آیا باز هم بازنشستگان در این ماه گرم باید در کف خیابان باشند؟ این هم لابد امتحان عملی است، نه؟!

خدا واقعا به این دولت شانس داده است. این را حتما به آنها بگوید هرکس صدایش را می‌شنود. بگوید، شانس آورده‌اید که با مردمی در نهایت نجابت طرف هستید و الا اگر مثل مخالفان روحانی بودند که قصه ۹۶ و ۹۸ تکرار می‌شد! اما خدا را شکر که نجیبند صاحبان حق که داد خود را در آرامش مطالبه می‌کنند. احترام بگذارید به اجرای قانون و وفق مصوبه شورای عالی کار و تامین اجتماعی، حق را به صاحب حق برگردانید اگر امتحانات تا شهریور ادامه ندارد!

کمیسیون تطبیق مجلس هم مصوبه دولت را غیر قانونی اعلام کرد. می‌شود بفرمایید پافشاری بر مصوبه غیر قانونی هم امتحان الهی است؟ دولتی‌ها امتحان می‌دهند یا بازنشستگان؟

شما که "عالم السر والخفیات" هستید و به امور غیبی آگاه، می‌شود بفرمایید کاهش ارزش پول ملی "از الآن تا الآن" هم در جدول امتحانات هست آیا؟ این که با یک رقم مشخص، در ماه قبل چقدر قدرت خرید داشتیم و امروز چقدر هم محاسبه می‌شود در بارم بندی نمرات یا خیر؟ یک سؤال دیگر؛ آیا تأیید نکردن مصوبه تامین اجتماعی و افزایش معکوس حقوق، مصداق منع مردم از دسترسی به اموال‌شان شمرده نمی‌شود؟ هرکس به اندازه‌ای که حق بیمه پرداخته توقع دریافت دارد و حق هم با اوست چطور پلکان را از جیب دیگران معکوس می‌کنید؟

راستی وقتی امسال دارید به نرخ روز حق بیمه می‌گیرید آن هم با رقمِ پایه ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان چرا به نرخ پارسال حقوق می‌دهید با نرخ ۲ میلیون ۶۵۰ هزار تومان + ۱۰ درصد؟ نمی‌شود به همان نرخ پارسال به علاوه ۱۰ درصد بگیرید؟ می‌شود بفرمایید متر و معیار شما برای پرداخت چرا با دریافت میزان نیست؟ آیا این‌ها همه امتحان الهی است؟ جوابش را شما می‌دهید یا باید از فرشتگان خدا بگیریم لابد!

 

بیشتر بخوانید:
 

تکلیف افزایش دستمزد بازنشستگان چه خواهد شد؟ | آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان

تکلیف افزایش دستمزد بازنشستگان چه خواهد شد؟

منبع : اقتصادنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کارشناس سیاسی ارسالی در

      اگر پولهای کشور را صرف کشورهای دیگر نمیکردند حال روزمان بهتر از این بود. همین آقای سرداردلها (قاسم سلیمانی) چقدر از سرمایه های کشور را در غزه و لبنان بیهوده خرج اعتینا کرد. بعدها ملت ایران آگاه خواهند شد.

    • ناشناس ارسالی در

      درود بر روزنامه جمهوری اسلامی حرف دل ما بازنشستگان را زدید چقدر این مقامات رو دارند و مثل کبک سرشون رو زیر برف گذاشتند و دم از عدالت و قانونمندی و مردم داری میزنند و مهمتر اینکه از عذاب خدا نمیترسند و حق الناس را به گردن میگیرند وای عجب شجاعتی دارن این به اصطلاح خودشون علما که به جنگ خداوند شنوا و بینا میروند

    • ناشناس ارسالی در

      خاک الم بر سر شما۸مه تسمم مگیرت

    • ناشناس ارسالی در

      ای بابا این ما هستیم قشر زحمتکش که هرکدام ازما درسمتی مشغول به خدمت به کشور بودیم که تحت عنوان کارگران شاغل 35 سال 7 برابر پایه حقوق وزارت کار حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کردیم و هم اکنون که زمان پرداخت حقوق بازنشستگی شده بیمه زیر تعهداتش زده و قانون را زیر پا گذاشته و حقوق ما را فقط 10 درصد افزایش داده است . این دقیقا دست در جیب بازنشستگان است و لا غیر و متاسفانه بسیاری از مسئولان درمقابل این مسئله سر به زیر افکنده و خاموش مانده اند.
      شماها اگر ماشینتان را سقف تعرفه بیمه کنید مگرنه اینکه موقع خصارت حداکثر تعرفه بیمه توقع دارید به شما پرداخت شود چطور است که برای ما از حداقل افزایش حقوق نیز کمتر تصویب میکنید!!!!!

    • وحید ارسالی در

      دولت تعطیل شده.

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت

    • عباس ارسالی در

      کاملا عالی

    • فتاحی ارسالی در

      خداپدرشمابیامرزدکه صدای مردم مظلوم وفلاکت زده هستید.درودبرروزنامه جمهوری اسلامی

    • محمد ارسالی در

      سگ زرد برادر شغاله اینا همه کاره ای نیستند سفید وسیاه هم فرقی نداره

    • ناشناس ارسالی در

      اي نشسته صف اول به عدالت برخيز براي اين دولت بيشتر صدق ميكند
      صد رحمت به روحاني

    • ناشناس ارسالی در

      دولت داره با مردم و بازنشستگان بازی میکنه و هدفش اینه که حق بازنشسته ها رو پای مال کنه ولی نمیتونه این حاصل 30 الی 35 سال کار وزحمته نه حقشو داره نه بهش ربط داره که بخواد بالا بکشه پس بهتره هرچ ه زود تر حق بازنشستگان رو طبق مصوبه شورای عالی کار 38 درصد و 515 هزار تومان رو تایید کنه و کاری به کار تامین اجتماعی نداشته باشه دولت در هر موردی ورود کرده مشکلات بیشتر وشده پس بهتره کار خودشو بکنه و به حقوق بازنشستگان کاری نداشته باشه

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت بر کسانیکه بازنشسته ها رو به این روز انداختند
      لعنت خالی بدرد نمی خوره دادا

    • ناشناس ارسالی در

      سلام درودبردفاع کننده ازمظلوم،خیلی ناراحتم ازاینکه دولت ورییس مجلسی که معادله به این سادگی رااینگونه حق الناس میکنند،چطور کل یک کشوررامیخواهنداداره کنند ، واقعا فکرکردنداینها مادرعدالتند ، ایامشکل کشورسواحل وححاب است؟؟؟بلایی سرکشوربیاورند که میلیون عاقل نتواننددرست کنند.انگاراقایان تابحال حتی خانواده خودشان رااداره نکرده اند.هیچ ،هیچ . خجالت خجالت خجالت،البته ازاین چیزها پرروحترند.مطمنم صدانقلاب نفوذکرده،

    • بازنشسته ارسالی در

      چرا کارگران وبازنشستگان در تعیین رئیس تامین اجتماعی دخیل نیستند

    • ناشناس ارسالی در

      آقای رییس جمهور اگه میخوای عدالت رو برقرار کنی برو جلوی حقوق .کارانه .وام بدون بهره .رفاهیات و.......سازمان ایمیدرو رو بگیر نه حقوق بازنشسته ها رو

    • صدای سایر سطوح بازنشستگان ارسالی در

      هزاران درود به مسئولین روزنامه جمهوری اسلامی . خدا قوتتون بده و در اخرت روسفید شوید . شما را بخون شهدا قسم میدهیم تا رسوایی کاامل رئیسی . قالیباف . مخبر . کاظمی . موسوی .که نیم جو از قانون را نمیدانند دست رسوا کردنشون
      و کارهای غیر انسانیشان بر ندارید . دعای خیر ما پشتیبان شماست.

    • ناشناس ارسالی در

      فقط تجمع سراسری بازنشستگان‌ اونم‌فقط پایتخت‌ را تعطیل کنیم‌ اینا پرروتر از این حرفا هستن .کاری به قانون ندارن

    • محسن رجبی ارسالی در

      دولت میخواد با خرید زمان و فروکش کردن اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم ظالمانه خودش رو به کرسی بنشاند مگر نه اینکه اصول بنیادین در پرداخت حقوق در سازمان تامین اجتماعی بر اساس میزان مشارکت در بیمه پردازی است؟! مگه ما گناه کردیم که حق بیمه بیشتری پرداخت کردیم، ؟! تورم روزانه ده درصد اونوقت افزایش حقوق سالانه ده درصد!! دیگه بسه تحمل نداریم ...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه