ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

جزییاتی دقیق از ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان بعد از ماه محرم

پس از تلاش های فراوان اما همچنان افزایش حقوق بازنشستگان تا به امروز عملی نشده است، اما در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان پس از ماه محرم شنیده شده است.

جزییاتی دقیق از ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان بعد از ماه محرم

ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان بعد از ماه محرم چیست؟ 

 

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از محرم! رییس کانون بازنشستگی استان تهران در مورد افزایش حقوق بازنشستگان گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست. جزئیات بیشتر از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه این مطلب بخوانید.

رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

علی دهقان‌کیا اظهار داشت: با توجه به این‌که دستور سه باره رییس‌جمهور پشت داستان حقوق بازنشستگان است، در نهایت تصمیم گرفته شد که موضوع به وزرای هیات امنای سازمان تامین سپرده شود.


وی عنوان کرد: هیات امنا هم قبلا یک پیشنهادی داشتند و انتظار ما از هیات امنا این است که آنچه که خودشان قبلا با توجه به منابع و مصارف پیشنهاد دادند، تایید کنند.


وی تاکید کرد: اگر اتفاقی غیر از این بیفتد، به این مفهوم است که اشتباه کردند؛ حالا این‌که تصمیم اول اشتباه بوده یا تصمیم امروزشان، خود موضوعی است. بر همین اساس، انتظار ما این است که همان مصوبه قبلی، یعنی افزایش ۳۸ درصدی حقوق به اضافه ۵۱۵ هزار تومان تایید شود.


رییس کانون بازنشستگی استان تهران تصریح کرد: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.

دهقان‌کیا در رابطه با اظهارات دولتی‌ها در رابطه با این‌که کارکارشناسی روی حقوق بازنشستگان صورت می‌گیرد، گفت: بحث‌های کارشناسی دیگر از دست دولت خارج شد و دیگر دولت مسوولیت را به وزرای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی سپرده است؛ به ویژه وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. اگر تصمیم نهایی از سوی آنها گرفته شود، به طور قطع دولت مخالفتی نخواهد کرد.

دهقان‌کیا افزود: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بعد از محرم چه صیغه ای بود خودتان را مسخره کنیدبازنشستگان حرمت دارند

    • ناشناس ارسالی در

      خدای دروغگویی و ریا! !!جه ربطی به ماه محرم داره

      • بازنشسته ارسالی در

        نقل است که در زمان ناصرالدین شاه ، شاعری بوده به اسم مَحرَم و شعری گفته که در یک نیم بیت یا مصرح آن مانده است و‌پیش ناصرالدین شاه بُرده تا کامل کند و ناصرالدین شاه ، بند دوم آن را تمام کرده است:
        (دیوانه شود مَحرَم در ماه محرّم )
        (در ماه صفر هم ، ده ماه دگر هم ) . هم هم هم هم
        ... بار کج و غیرقانونی به منزل نمی رسد بهتر همان ۳۸ درصد + ۵۱۵۱۶۶ تومانِ و اصلاح حق مسکن + ۲۵ درصد همسان سازی ۱۴۰۰ مصوبه ی قانونیِ شورای عالی کار است یا اینکه ۴ /۵۷ درصد افزایش حقوق برابر تمام سطوح و اصلاح حق مسکن + ۲۵ درصد همسان سازی ۱۴۰۰ ... والسلام....

    • صمد ارسالی در

      دولت با وقت کشی و کش دادن موضوع دنبال راهکاریست که بتواند بنحوی سر بازنشستگان کلاه بگذارد

    • بازنشسته ارسالی در

      باخبرشدیم‌نمایندگان‌مجلس‌بنادارنددرپی‌بدرفتاری
      غیرقانونی‌رئیس‌جمهوردرخصوص‌افزایش‌حقوق‌باز
      نشستگان‌کارگری‌ایشان‌ووزراش‌رااستیضاح‌کنندوامید
      داریم‌که‌نمایندگان‌باطرح‌سوالات‌کارشناسی‌ازایشان‌و
      وزراءپاسخ‌زیرسبیلی‌دریافت‌نکنند.

    • مهدی ارسالی در

      تامین اجتماعی یا بیاید بازنشستگان را به کمیته امداد معرفی کنه تا همه بدونن ما نون خور کمیته امداد هستیم و لااقل توقعی از ما نداشته باشن یا اینکه در کمیته امداد تامین اجتماعی را ببنده و نون خوارهای اضافی همچون بازنشستگان کم سابقه و به نوعی دولت را به حق خودسشون برگردونه تا بتونه ماها که بیش از 30 سال بخشی از درآمد زندگیمون را تو تامین اجتماعی سپرده گذاری کردیم تا امروز بدون دغدغه گذران زندگی باشیم .

    • ناشناس ارسالی در

      ظاهرا اقایان در حال انداختن رمل و اسطرلاب هستند تا طالع خوش باشد تا بتوانند افزایش حقوق را اعلام کنند وگرنه هیچ دلیل عقلی و قانونی برای اینهمه بازی دادن و تحقیر بازنشسته وجود ندارد . مجلس هم بی توجه به وضعیت اقیصادی مردم وظایف قانونی خود را عمل نمی کند و راسا نسبت به ابلاغ مصوبه شورایعالی کار اقدام نمی کند !!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      بس کنین از اینهمه دروغ شرم کنین از بازنشستگان اینها مثل پدر مادرهاتون هستن یه کم خجالت بکشین هیچ دولتی مثل دولت اقای رئیسی اینهمه مردم رو اذیت نکرد

    • هومن ارسالی در

      شما بازنشستگان بدانید با دروغ و دروغگویی که تا این لحظه از شخص رییس جمهور و دولت شنیده اید این دولت ((که سوار برتردمیل شده )) هیچ مشکلی را در جامعه حل نخواهند کرد بود و نبود این دولت چه فرقی می کند برای مردم و کشور دولت سیزدهم همه کارها را سپرده به سیل ویرانگر گرانی بیکاری فساد فحشا مسکن اعتیاد دروغ تورم بالای 56 درصد رانت

    • ناشناس ارسالی در

      این بی شرفها سیر هستند به ریش بازنشستگان می خندند خداازشان نگذرد لطفا چاپش کنید

    • عباس ارسالی در

      سلام.بهترین و تنها راه احقاق حقوق بازنشستگان ، حضور میدانی ( صنفی
      و غیر سیاسی ) است.

    • داریوش از اهواز ارسالی در

      ماه محرم منافاتی با افزایش حقوق قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی نداره چرا الکی به ماه محرم ربطش میدهند

    • حسین ارسالی در

      با سلام این دولت دیگه نوبرش را آورده مجلس هم نشسته نگاه میکنه همه دست در دست هم کنیم میهن خود را نابود

    • ناشناس ارسالی در

      بیشتر ازاین ابروریزی نکنید وخودتون رو زیر سوال نبرید .نماینده های مجلس شما موطف به رعایت قانون هستید چقدر دیگه می حواین صبر کنید همین الان باید اقدام به استیصاح وزرا وخود رییس جمهور کنید .اگر عیر ازاین عمل کنید باعث هر اتفاق ناخوشایندی شما هستید چون ما بازنشسته ها طبق قانون چند ماه هست که منتظریم و حرف دلمون رو اینجا برای شما بیان کردیم

    • ناشناس ارسالی در

      محرم وصفر است

    • ناشناس ارسالی در

      حضرت رییسی نوابق اقتصادیش محاله به قانون تن بدنِ گردنشون هم کلفته .

    • ناشناس ارسالی در

      از بس احل فریب ریا دروغ هستند .

    • ناشناس ارسالی در

      بنظر من زاهدی ریاکار و آلت دست میرکاظمی و میرکاظمی بی لیاقت نادان و جاکش و بحران ساز تمام دولت است خداوند شر هر چی آدم عوضی بیشعور و دیوث را از سر ملت ایران کم کند. الهی آمین

    • محمد ناصر ارسالی در

      با این تورم ارزش حقوق همه بازنشستگان لشگری کشوری وتامین اجتماعی ازنصف هم کمتر شده به دادمان برسید ما شرمنده خانواده مان هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      خاک توسرشون پنج ماه از سال میگذره هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده تو دهان همتون ریدن

    • ناشناس ارسالی در

      به جای دروغ گفتن کمی به فکر بازنشتگان باشید با این همه گرانی مخبر و وزیر اقتصاد وبقبه همه دوزد می باشند ووقت فکر خودشان هیتند

    • شریف زاده ارسالی در

      انهایی که دارند ما بازنشسته ها اذیت می کنند و مدام خلف وعده می کنند. بوی از شرافت و انسانیت نبرده اند. از خداوند می خواهم همین بلا را بر اینها قبیل افراد بیاید تا بفهمند با آبرو و حیثیت یک بازنشسته نباید بازی کنند. فقط روی اعصاب ما بازنشسته ها هستند. بعدا می گویند چرا با این و یا آن مخالفید. همین حرکات و سکنات انسان را به سطوه می آورد و خسته می کند.

    • ناشناس ارسالی در

      بیشرفها اینها آدم نیستن فقط به فکر فلسطین و این و آن آخه وقتی مردم خودتون دارن از گرسنگی میمیرن فلسطین یعنی چی اون وقت این مردم نادان حق خودشونو از این آخونها نمیتونن بگیرن بعد میرن جمع میشن حق فلسطینو بگیرن خنده دار نیست

    • ب ز ارسالی در

      سلام، درمورد همسان سا زی حقوق بازنشستگان اعم از تامین اجتماعی ، کشوری ولشکری برابر عدالت اجتماعی مد نظر قرار گیرد .باتشکر.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه