ارسال به دیگران پرینت

باران | هوای بارانی

پیش بینی هوای بارانی برای شهرهای شمالی در تاسوعا و عاشورا +ویدئو

کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در شهر‌های شمالی و شمال غرب کشور احتمال بارش شدید باران و وقوع سیل وجود دارد.

پیش بینی هوای بارانی برای شهرهای شمالی در تاسوعا و عاشورا +ویدئو

پیش بینی هوای بارانی برای شهرهای شمالی در تاسوعا و عاشورا 

کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در شهر‌های شمالی و شمال غرب کشور احتمال بارش شدید باران و هوای بارانی و وقوع سیل وجود دارد.

 امیر حسین سرکرده گفت: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی که صادر شده امروز شاهد وزش باد شدید، رگبار و رعد وبرق و تشکیل ابر‌های همرفتی در نواحی شمال و شمال غرب کشور از‌جمله زاگرس مرکزی و البرز تهران و قزوین خواهیم بود که احتمال وقوع سیلاب و هوای بارانی در این مناطق وجود دارد.

به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه بارش‌های این موقع از سال در بازه زمانی کوتاهی اتفاق می‌افتد، احتمال سیلاب در زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین البرز وجود دارد.

روز‌های دو شنبه و سه شنبه هم احتمال وقوع توفان و وزش بادشدید در نواحی جنوب شرقی کشور از جمله سیستان وبلوچستان و زابل وجود دارد.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه