ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی معلمان | طرح رتبه بندی معلمان | افزایش حقوق بازنشستگان

خبرهای مهم نماینده مجلس از افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تا طرح رتبه قطعی بندی معلمان + جزئیات

شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان با پیگیری‌های مجلس و همکاری دولت قطعی و وارد فاز اجرایی شده است. وی افزود: ان شاالله کرمان اولین استان برای اجرای طرح است

خبرهای مهم نماینده مجلس از افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تا طرح رتبه قطعی بندی معلمان + جزئیات

طرح رتبه بندی معلمان قطعی و وارد فاز اجرایی شد

 

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان با پیگیری های مجلس و همکاری دولت قطعی و وارد فاز اجرایی شده است.

شهباز حسن پور در حاشیه نشست با رییس جمهور در خصوص طرح رتبه بندی معلمان افزود: ان شاالله کرمان اولین استان برای اجرای طرح است و از مدیرکل آموزش و پرورش استان می خواهم از تمام ظرفیت ها برای اجرایی شدن این طرح استفاده کند.

وی اظهار داشت: از رییس جمهور محترم خواستار برخورد جدی و قاطع با مقصران تأخیر در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستم.

وی همچنین در خصوص افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: امیدوار هستم دولت با توجه به موافقت رییس جمهور، مجلس شورای اسلامی و سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود را اعلام و اجرایی کند.

نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس محترم جمهور در آستانه سفر ایشان و هیات دولت به کرمان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این استان در حوزه های مختلف روز پنج شنبه برگزار شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      لعنت به یزید و شمر و آل زیاد

    • محبوب ارسالی در

      دراصل اقای رئیسی دامت توفیقه با افزایش حقوق مصوبه عالی کار مخالف بوده واز شعارهای بازنشستگان درکف خیابان کینه بدل گرفته لذا درجلسه امروز یا هرروز دیگه همه ما سرکاریم به وزرا هم تکلیف کرده که توافقی نکنند .

    • ناصر ارسالی در

      ملتی که چشم امیدیه امثال دولت رییسی داشته باشنددرهمون ۴سال اول روبه نابودی خواهندرفت دولتی که حتی فرق بین کسی که حداقل پرداختی حق بیمه با حداکثری را نمی فهمد نه نمیداند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه