ارسال به دیگران پرینت

ازدواج شاد و آرام | بدترین مردان | ویژگی مردان نامناسب | مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

هشدار جدی برای خانم ها | مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

ازدواج‌ها مثل افسانه‌ها نیست! در هر ازدواجی ممکن است به مرور زمان اختلافات و مشکلاتی پیش بیاید. قبل از ازدواج، باید دریابید که آیا فرد زندگی شما واقعاً فرد مناسبی است یا خیر. شخص مورد نظر شما ممکن است برای ازدواج مناسب نباشد. داشتن یک رابطه ی شاد به خصوص با مردانی که ویژگی های خاصی دارند، رویایی بیش نیست!

هشدار جدی برای خانم ها | مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید را بشناسید !

برای یک ازدواج شاد و آرام باید با شریک زندگی خود به یک نقطه نظر مشترک برسید. با این حال، برخی افراد در سازش کردن خیلی خوب عمل نمی‌کنند و ممکن است ازدواج شما به مرور زمان به یک مصیبت تبدیل شود!

 وقتی با مردانی تشکیل خانواده می دهید که کاندید مناسبی برای ازدواج نیستند، ممکن است همه چیز آن طور که فکر می کنید پیش نرود. در این مقاله می توانید نکاتی در مورد مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید، بخوانید.

 مردانی که عشق خود را نشان نمی‌دهند جزو مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

 

هر مردی در نشان دادن عشق خود موفق نخواهد بود. برخی احساسات خود را مخفی نگه می دارند. آن ها این کار را زیاد انجام می دهند، به خصوص زمانی که در حلقه ی خانواده و دوستان خود قرار می‌گیرند.

این در حالی است که فقط شنیدن جمله «دوستت دارم» برای ایجاد انگیزه در زنان کافی است.

اگر فرد زندگی شما عشق خود را نشان نمی دهد، قبل از ازدواج با او کمی فکر کنید.

مردانی که بیش از حد به فکر خانواده هستند

این رفتار در مردان که به زندگی خانوادگی اهمیت می دهند در واقع بسیار خوب است. با این حال، مردانی که به شدت به خانواده ی‌ خود علاقه دارند، گاهی اوقات می توانند از همسر خود غافل شوند. به خصوص مردانی که به مادر خود وابسته هستند در تصمیم گیری فردی مشکل دارند.

او در هر تصمیمی با مادرش مشورت می کند. او حتی از مادرش می خواهد که تصمیمات زیادی در مورد ازدواج شما بگیرد. مدیریت زندگی زناشویی چنین مردی آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نخواهد بود. زیرا ممکن است هر لحظه بخواهد در کنار خانواده اش باشد و مراقبت از شما را فراموش کند.

مردانی که بیش از اندازه حسود هستند جزو مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

 

این واقعیتی است که از قرن ها پیش گفته شده و حسادت را نشانه‌ای از عشق می‌دانند. با این حال که حسادت کردن هم حد و حدودی دارد.
مردانی که به شدت حسود هستند ممکن است سعی کنند زندگی فردی شما را مختل کنند و نسبت به حلقه ی اجتماعی شما بسیار حساس شوند. برقراری رابطه‌ی سالم با چنین مردانی ممکن نیست. اگر شریک بسیار حسودی دارید، حتی به ازدواج با او فکر نکنید.

مردانی که بالغ نشده‌اند!

دوست داشتن مردانی که همیشه یک کودک درون خود دارند و روحشان همیشه کودک است می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اما این امر در مورد ازدواج صدق نمی کند.

مردی با روحیه کودکانه نمی تواند بودجه لازم را در مدیریت خانه کنترل کند و یا نمی تواند به راحتی مسئولیت‌هایش را بر عهده بگیرد.

تمام بار زندگی بر دوش شما خواهد افتاد و شما از نظر روحی و جسمی فرسوده خواهید شد. از مردانی که آمادگی تحمل بار ازدواج را ندارند دوری کنید!

مردان چشم‌چران جزو مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید

هیچ کس نمی خواهد با مردی باشد که همیشه چشمش به زنان دیگر است. زنان می خواهند با مردانی ازدواج کنند که قابل اعتماد و وفادار باشند.
برخی از مردان نمی توانند دست از این خصیصه ی اخلاقی بردارند.

حفظ رابطه‌ی سالم با این مردان تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل از مردان چشم‌چران دوری کنید و هرگز تصمیم به ازدواج با آن ها نگیرید.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      🤩😂
      من 20 شدم، یعنی مناسبم🤭🤭😁🥰

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه