ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | دلیل ازدواج

ازدواج زن های زیبا با مردانی معمولی | دلیل انتخاب مردان توسط زنان چیست ؟

زنانی که به دنبال یک همسرمادام‌العمر هستند، مردی را که از لحاظ زیبایی یک درجه پایین‌تر از خودشان هستند را انتخاب میکنند.

ازدواج زن های زیبا با مردانی معمولی | دلیل انتخاب مردان توسط زنان چیست ؟

دلیل ازدواج زنان 

دلیل ازدواج زنان زیبا با مردانی معمولی این است که زنانی که به دنبال یک همسرمادام‌العمر هستند، مردی را که از لحاظ زیبایی یک درجه پایین‌تر از خودشان هستند را انتخاب میکنند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد روابط زوج‌هایی که در آنها زن ظاهر بهتری نسبت به همسرش دارد، مثبت‌تر و بهتر از سایر زوج‌ها است.

به گفته محققان، دلیل آن این است که مردان برای زیبایی ارزش زیادی قائل هستند، در حالی که زنان بیشتر به کسی که از آنها حمایت کند، علاقه دارند. و دلیل ازدواج زنان با مردان متفاوت است.

همسران حامی

محققان از ۲۸ زوج وقتی با یکدیگر درباره یک مشکل شخصی صحبت می کردند، (به مدت ۱۰ دقیقه) فیلمبرداری کردند. از آنها خواسته شد در زمینه یکی از مشکلات شخصیشان در زمینه سالم‌ترغذا خوردن، یافتن شغل جدید و ورزش صحبت کنند . در نهایت پس از تجزیه و تحلیل یافته ها، مشخص شد که مردانی که حامی همسرشان نبودند گفته بودند: «این مشکل خودته، و خودت با آن کنار بیا و تغییرش بده» اما در مقابل، مردان حامی گفته بودند که : « تا زمانی که من کنارتم نگران نباش» ؛« چه کاری میتونم برات بکنم؟» ؛ « باهم این مشکل رو حل میکنیم»

گروهی به بررسی جذابیت چهره پرداختند که طی این بررسی حدود یک سوم از زوج‌ها همسر جذاب‌تری داشتند، یک سوم از زوج‌ها شوهر جذاب‌تری داشتند و بقیه زوج‌ها ظاهری مشابه داشتند.

همسران قدرشناس

مردان به جذابیت همسرشان بسیاراهمیت میدهند و در مقابل هم برای زنان، قد و حقوق مرد اهمیت دارد.

مردی که از نظر فیزیکی جذابیت کمتری نسبت به زنش دارد، بیشتر از جانب زنش مورد توجه قرار میگیرد. در این روابط مرد هم بیشتر به زنش اهمیت میدهد، بنابراین سخت تلاش میکند تا این رابطه را حفظ کند.

در زوج‌هایی که شوهران جذاب‌تر بودند، هر دو طرف کمتر از یکدیگر حمایت می‌کردند. مردانی که جذاب‌تر از همسرشان هستند، بیشتر خیانت میکنند و به همسرشان توجه نمیکنند. جذابیت بیشترمرد نسبت به زن باعث نارضایتی بیشتر و تعهد کمتر درازدواج میشود.

به گفته محققان، جذابیت مردان برای زنان چندان مهم نیست و زنان بیشتربه دنبال شوهرانی هستند که از آنها حمایت کند

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه