ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

ماجرای پرداخت کارت اعتباری به بازنشستگان | خبر مهم دولت برای بازنشستگان

محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرایی شدن طرحهایی همانند طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داد.

ماجرای پرداخت کارت اعتباری به بازنشستگان |  خبر مهم دولت برای بازنشستگان

محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تگریم بازنشستگان و در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در این دوسال اخیر همایش به صورت مجازی برگزار شد و به همین سبب حال و هوای امروز را شاهد نبودیم.

وی افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور ۴ هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید در سطح استان های مختلف برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به تگریم بازنشستگان  اشاره کرد و گفت: در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد و جوایزی به بازنشستگان اهدا شد.

مرتضایی فرد با اشاره به به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و عنوان کرد: در این صندوق این مسئله به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می کنند.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به طرح‌های حمایتی این صندوق اشاره کرد و گفت: طرحهایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده که در این طرح مبلغی در حقوق بازنشستگان شارژ شده و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مورد نظر کالاهای مورد نیاز خودر را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنند. 

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بر آقایان محترم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی روزی که میزان افزایش حقوق رو تصویب کردید بفکر تبعات آن نبودیدوباعث رنج هم برای خودتان ودیگران شدید آب رفته بجوی باز نمی گردداعتماد عمومی سلب شده

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      جمع کنید با این شعار سوپرایز بازنشستگان کشوری، خجالت بکشید، ننگ به شما ، بجای برده کردن بازنشستگان زیر یوغ فروشگاه‌های زنجیره‌ای با کارت های کذایی اعتباری ، اگر مردید و دلسوز، وضعیت حقوقی و همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری را پیگیری کنید . آقایان حداکثری بگیر مسئول صندوق بازنشستگی کشوری بس کنید شعارهای عوامفریبانه . خواسته‌های بازنشستگان چیز دیگری است .

    • ناشناس ارسالی در

      مسعولین لطفا خفه
      ما بشما مسعولین اعم از دولتیها یا نمایندگان و ریس مجلس و حتی مسعولین تامین اجتماعی از خرد تا کلان شماها اعتماد نداریم دست کثیف شما تویه دست همدیگس پس لطفا همتون خفه دیگه چیزی نمیخوایم بشنویم

    • ناشناس ارسالی در

      فقط افزایش حقوق قانونی و ۲۵ درصد همسان سازی ، صدقه مال خودتان ....

    • بازنشسته ارسالی در

      آب ریخته دیگر به جوب بر نمی گردد دیگر هیچکدام از بازنشستگان به عوامل دولتی اعتماد ندارد و اعتماد نخواهند کرد کارت اعتباری توی سرتان بخورد حقمان را بدهید کارت اعتباری پیش کش

    • آلا ارسالی در

      چه جالب پس بازنشسته تامین اجتماعی دشمن شماس مگه که زندگی رو به ما زهر کردید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه