ارسال به دیگران پرینت

تلفن همراه | خوابیدن کنار تلفن همراه

عوارض خطر آفرین خوابیدن کنار تلفن همراه | شب ها کنار تلفن همراه خود نخوابید+ ویدئو

تشعشعات تلفن های همراه برای انسان ها خطرناک است و شواهد قطعی وجود دارد که نشان می دهد تلفن های همراه می توانند عامل ابتلا به سرطان و به خطر انداختن سلامت روان و حتی آسیب زدن به دستگاه تولید مثل انسان باشند و بهداشت باروری را هم به خطر بیندازند.

عوارض خطر آفرین خوابیدن کنار تلفن همراه | شب ها کنار تلفن همراه خود نخوابید+ ویدئو

خوابیدن در کنار تلفن همراه‌

کالیفرنیا به مردم هشدار داد باید عادت خطرناک خوابیدن در کنار تلفن همراه‌هایشان را کنار بگذارند و آنها را در زمان استراحت چند متری دورتر از خود نگهدارند.

خوابیدن در کنار تلفن همراه‌

به گزارش دیلی میل، در گزارش این اداره تصریح شده تشعشعات تلفن های همراه برای انسان ها خطرناک است و شواهد قطعی وجود دارد که نشان می دهد تلفن های همراه می توانند عامل ابتلا به سرطان و به خطر انداختن سلامت روان و حتی آسیب زدن به دستگاه تولید مثل انسان باشند و بهداشت باروری را هم به خطر بیندازند.

تلفن همراه برای انتقال اطلاعات از علائم رادیویی فرکانس پایین استفاده می کند که می توانند برای سلامت انسان خطرناک باشند، به خصوص در زمانی که از تلفن همراه برای اتصال به اینترنت و بارگذاری فایل هایی با حجم بالا استفاده می شود.

اگر چه محققان هنوز نتوانسته اند ارتباط میان استفاده از تلفن همراه و ابتلا به برخی بیماری های خطرناک را با دقت و اطمینان بالا ثابت کنند، اما به نظر می رسد این خطر حداقل باید در مورد کودکان جدی گرفته شود.

بر همین اساس در زمان خواب گوشی باید چند متری دور از بدن انسان باشد تا خطر ابتلا به سرطان و آسیب دیدن به سیستم باروری انسان به وجود نیاید.

در گزارش یادشده همچنین توصیه شده کاربران باید برای کاهش خطر تشعشعات رادیویی تلفن های همراه آنها را حتی الامکان از بدن دورنگهدارند و در زمان مکالمه از بلندگو یا هدفون استفاده نمایند.

 

 

 

منبع : خانه پزشکان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه