ارسال به دیگران پرینت

عروسی | نامه خیانت | مراسم عروسی

اقدام عجیب عروس در مراسم عروسی | دختری که در روز عروسی‌اش نامه خیانت داماد را برای همه خواند

عروسی که اهل استرالیا بود یک شب قبل از عروسی‌اش پیامکی را دریافت کرد که خبر از خیانت آقای داماد می‌داد. این عروس بخت‌برگشته نمی‌دانست که باید چه کار کند.

اقدام عجیب عروس در مراسم عروسی | دختری که در روز عروسی‌اش نامه خیانت داماد را برای همه خواند

اقدام عجیب عروس در مراسم عروسی/ دختری که در روز عروسی‌اش نامه خیانت داماد را برای همه خواند 

عروسی که اهل استرالیا بود یک شب قبل از عروسی‌اش پیامکی را دریافت کرد که خبر از خیانت آقای داماد می‌داد. این عروس بخت‌برگشته نمی‌دانست که باید چه کار کند. ولی بعد از چند ساعت تصمیم گرفت که پولی را که برای عروسی خرج کرده‌اند هدر ندهد و بگذارد که مراسم عروسی برگزار شود. اما تصمیم عجیب دیگری هم گرفت. او پیامک‌های خیانت داماد را هنگام عقد برای همه خواند. 

این زن استرالیایی که نخواست نامش فاش شود گفت که برای ازدواج با نامزدش الکس بسیار هیجان‌زده بود. او گفت که شش سال با الکس دوست بوده‌اند و فکر می‌کرده که پس از ازدواج زندگی خوبی را با هم شروع می‌کنند. این دختر شب قبل از عروسی با دوستانش دور هم جمع شده بودند که اسکرین‌شات‌هایی از چت نامزدش و یک زن دیگر را دریافت کرد. عروس با دیدن پیام‌ها شوکه شد. نامزدش ماه‌ها بود که به زن دیگری پیام می‌داد و حتی چند روز قبل از عروسی هم با او صحبت کرده بود. 

پیام‌ها کاملاً خبر از خیانت مرد و ابراز علاقه‌اش به زن دیگری می‌داد. عروس گفت: «هر کلمه‌ای که می‌خواندم مثل خنجری در قلب من بود. چند ساعت به عروسی‌مان مانده بود و به خاطر همه کسانی که از شهرهای مختلف برای مراسم عروسی من آمده بودند نمی‌توانستم عروسی را لغو کنم. هزینه همه‌چیز هم پرداخت شده بود.» 

او از خواندن پیام‌ها به گریه افتاد. دوستانش پیشنهاد کردند که به الکس زنگ بزند و بگوید که از جریان خیانت باخبر است اما او این کار را نکرد. دختر در روز عروسی وقتی از کنار میهمانان رد می‌شد و برای اجرای مراسم عقد و قسم خوردن وارد جایگاه می‌شدند نگاهی به داماد کرد که هیچ حس خوشحالی در صورتش نبود.  

وقتی به جایگاه رسیدند بلند اعلام کرد: «الکس کسی که من فکر می‌کردم نیست.» همه مهمانان تعجب کردند. او گوشی خود را درآورد و پیام‌های نامزد خیانت‌کارش را برای همه خواند.  

خانواده و دوستان عروس سعی کردند او را آرام کنند و به خاطر صداقت و به امید یافتن عشق واقعی در مراسم بمانند و جشن بگیرند. داماد مراسم را ترک کرد. عروس می‌گوید: «آن روز بدترین روز زندگی‌ام بود و مهمانی پس از آن هم کمکی به بهتر شدن روحیه‌ام نکرد.» 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه