ارسال به دیگران پرینت

مردان | ماه های سال

مردان غیرتی را بشناسید؛ مردان متولد این ماه غیرتی هستند | خانم های حساس بخوانند

اگر قصد وارد شدن به رابطه تازه‌ای را دارید شاید برایتان جالب باشد که بدانید متولدین کدام ماه غیرتی هستند.

مردان غیرتی را بشناسید؛ مردان متولد این ماه غیرتی هستند | خانم های حساس بخوانند

متولدین کدام ماه غیرتی هستند؟

اگر قصد وارد شدن به رابطه تازه‌ای را دارید شاید برایتان جالب باشد که بدانید متولدین کدام ماه مردان غیرتی هستند. غیرتی بودن و حسادت احساس سختی است که باید با آن مقابله کرد زیرا معمولاً با بسیاری از احساسات دیگر مانند افسردگی یا خشم همراه است. پس لازم است آن را تحت کنترل داشت زیرا می‌تواند روی پایداری رابطه تاثیر منفی بگذارد. در ادامه غیرتی ترین ماه های تولد را معرفی می‌کنیم و می‌گوییم ممکن است در رابطه چه رفتاری از آنها مشاهده کنید.

متولدین آبان

متولد آبان ماه مردان غیرتی تمام عیار است. متولدین مرداد ماه در اعتماد به غریبه ها سخت گیر هستند. وقتی کسی را خیلی نزدیک به شریک زندگی خود می بینند ممکن است حساس شوند. بنابراین اگر بپرسید که آیا متولد آبان غیرتی و حسود است؟ پاسخ شما بله است! متولدین ماه آبان در روابط حسادت خود را از طریق پارانویا و سوء ظن نشان می دهند.

وقتی یک آبانی کسی را دوست دارد، به شدت از آنچه مال اوست محافظت می کند. اشتیاق و فداکاری آنها می تواند ذهن آنها را تسخیر کند و آنها می توانند قلمرو و به شدت مالکیت داشته باشند. در واقع، آن‌ها نسبت به همه چیز بسیار حساسیت به خرج می‌دهند و تماشای رفتار بد کسی با فرد محبوبشان آنها را آماده مقابله می‌کند. از سوی دیگر، آنها با کسانی که با عزیزشان مهربان هستند رفتار خوبی خواهند داشت.

متولدین فروردین

یک فروردین ماهی آماده است که صبور باشد، اما نه برای مدت طولانی. برای متولدین این، غیرتی بودن و حسادت جزء جدایی ناپذیر عشق است. او همسری زیبا را می‌پسندد، بنابراین ممکن است شخصی باشد که دیگران نیز به او توجه داشته باشند. این می‌تواند باعث شود در مقطعی تردیدها بر خلوص پیوند ارجحیت پیدا می‌کند و سایه غیرتی و حساس بودن روی زندگی مشترک بیفتد. اگر زن اجازه ندهد مرد به او شک کند، از عواقب ناخوشایند بعدی پیشگیری می‌شود. فروردین ماهی می خواهد تنها او تک ستاره زندگی همسرش باشد.

وقتی یک متولد فروردین حسادت می‌کند، تبدیل به فردی می‌شود که شاید او را نشناسید. مردن فروردین ماهی به ندرت غیرتی می‌شود و مردان غیرتی  محسوب می شوند اما زمانی که این اتفاق بیفتد، برای کنترل آن مشکل دارد. اگر متولد فرودین شروع به نشان دادن حس مالکیت به شما کند، و شما با او مقابله کنید و بخواهید از این موقعیت دور شوید باعث تشدید احساس حسادت در او می‌شوید و نتیجه زیاد خوب نیست.

متولدین مرداد

برای یک متولد مرداد ماه که به غیرتی بودن شناخته می‌شود، وفاداری ارجح تر از سلطنت است. از آنجایی که وفاداری نیاز به توجه شریک زندگی شما در یک رابطه دارد، برانگیخته شدن حسادت و غیرتی شدن یک مرداد ماهی به آسانی اتفاق می‌افتد.

مردادی ها وفادار هستند و نسبت به شریک زندگی خود بسیار پرشورند. آنها طاقت دیدن اختلاط شریک زندگی خود را با دیگران ندارند و بنابراین اگر شخص دیگری بخواهد توجه شریک زندگی آنها را بدزدد، به راحتی غیرتی شده و حسادت می‌کنند. و اگر شریکشان به تعریف و تمجید از دیگران ختم شود، بدتر می شود، حتی اگر احساسات به صورت عاشقانه نشان داده نشود.

متولدین تیر

درست مانند متولدین غیرتی ماه‌های دیگر تیر ماهی ها نیز یکی از حسودترین افراد هستند. اگر با یک تیر ماهی حسود سر و کار داشته باشد، آن را از رفتارش خواهید فهمید. هنگامی که آنها در رابطه هستند، برای امنیت از شریک زندگی خود غیرتی می‌شوند و این در واقع به دلیل ماهیت حساس آنها است.

اگر با یک تیر ماهی ارتباط دارید، مطمئن باشید که او احساسات خود را به روی شما باز می کند تا بتوانید او را درک کنید و قوانین او را دنبال کنید زیرا او در برابر شما آسیب پذیر می شود. تیر ماهی ها خود را به خوبی می شناسند و به خوبی با احساسات خود در ارتباط هستند. آنها حساس هستند و بنابراین می توانند به راحتی به یک شخص یا چیزی وابسته شوند. وقتی این اتفاق می‌افتد، آنها نسبت به آن شخص یا چیز احساس مالکیت پیدا می‌کنند و از نشان دادن عشق خود به آن نمی‌ترسند. این باعث می شود آنها وسواسی و ترسناک به نظر بیایند.

متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت آنچنان غیرتی نیستند با این حال سرسخت هستند و رویکردی تک‌نگر دارند. وقتی آنها نسبت به چیزی یا شخصی وسواس پیدا می کنند، هیچ چیز نمی تواند حواس آنها را پرت کند. آنها عاشق مالکیت هستند اما نه از نوع روانی. یک اردیبهشتی مانند سرزمین آزادی است اما محدودیت هایی را تعیین می‌کند و تا زمانی که این محدودیت ها رعایت شوند روحیه غیرتی خود را نشان نمی ‌دهد.

وقتی یک اردیبهشتی غیرتی بشود به‌جای پیام‌های صبح بخیر، از او انتظار داشته باشید که دائماً به شما پیامک ارسال کند و از شما بپرسد که در تمام ساعات روز در حال انجام چه کاری هستید و کجا هستید. او همچنین عاشق قلمرو داشتن است، گاهی مثل این است که مالک شماست و می‌خواهد بداند در حال حاضر چه افرادی در کنار شما هستند. البته ممکن است همه به این اندازه سخت گیر و خشک نباشند.

متولدین اسفند

متولدین اسفند، آنقدرها غیرتی و حسود نیستند، اما به دلیل ماهیت عاطفی خود، تمایل دارند در یک رابطه حسادت کنند، به خصوص زمانی که احساس می کنند ارتباط آنها در خطر است. مردان اسفند ماهی زنانی را دوست دارند که صادق و فهمیده باشند. روراست و صادق بودن بسیار مهم است زیرا باعث حسادت یک مرد اسفند ماهی نمی شود.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی بقیه بی غیرت هستند این چی بود گذاشتین مسخره ها سطح فرهنگ و دانش و علم خودتان را بروز کنید درباره اختراعات جهان درباره چگونگی پیشرفت جهان پیام بگذارید نه متولدین کدوم ماه .....

    • مانی ارسالی در

      فروردینی ها هم تعصبی هستند هم مغرور و هم غیرتی...

    • سعید ارسالی در

      خرافات و مضخرف. آخه کدوم عقل سلیم قبول میکنه غیرتی بودن و حساس بودن به ماه تولد ربط داره. چه چیزهای چرتی و بی معنی میزارید آخه

    • دکتراستاپ ارسالی در

      دی کو دی که خیلی غیرتی تر از ایناس

    • نعمت ارسالی در

      ببین عزیزم من توضیحاتت راجب متولدین این ماها کاملا غلطه کی اینا رو نوشته مگه علم نهان داری یه نویسنده برداشته اینا رو نوشته من خودم یک شهریوری ام انقدر بشدت غیرتی ام که خانوادم هیچ موضوع حساسی رو بهم نمیگن به جرات میگم اگر جوش بیارم باید با هفت تیر تو مخم خالی کنی تا آروم بشم بختیاری هم هستم همین الانشم از دست اینی که اینارو نوشته جوشیم شانش آوردی دستم بهت نمیرسه😡😡😡

    • جواداربابی ارسالی در

      یادش بخیر ۸سال دفاع مقدس غیرت اون ۸سال را بنده تایید میکنم مردان وزنلن واقعا باغیرت بودن الان برو توشهرها ی شلوغ خدایی بعضی زنان چه پوششی دارن

    • محمد رضا ارسالی در

      شهریوری ام درجا میکشم اگه خیانت ببینم بسیار تا بسیار مغرور وغیرتی هستم اما شهریور نبود وهمش چرت وپرته

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه