ارسال به دیگران پرینت

شناختن مردها

در کمتر از دو دقیقه مردان را بشناسید!

خواندن این مطلب کمتر از 2 دقیقه وقت می‌برد، اما تأثیر زیادی بر روابط شما دارد.

در کمتر از دو دقیقه مردان را بشناسید!

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

در کمتر از 2 دقیقه مردان را بشناسید 

خواندن این مطلب کمتر از 2 دقیقه وقت می‌برد، اما تأثیر زیادی بر روابط شما دارد. ممکن است پس از اینکه پیام‌های جالبی بین شما و کسی که دوستش دارید رد و بدل شد، او بدون هیچ توضیح اضافی ساکت شود و دیگر برایتان چیزی نفرستد. شما در این لحظه فکر می‌کنید که چه شد؟ آیا باید نگران باشید که صحبت‌های شما او را ناراحت کرده یا دیگر از شما خوشش نمی‌آید؟

پاسخ به این سؤال منفی است. چون به احتمال زیاد شما کاری نکرده‌اید که او ناراحت شود. در واقع او همچنان به شما علاقه‌مند است. ولی یادتان باشد او یک پسر است و پیش خودش فکر می‌کند که اوضاع روبه‌راه است و مشکلی نیست. 

گاهی اوقات که با هم قرار دارید، ممکن است او چند دقیقه قبل از قرار بگوید که نمی‌تواند بیاید. این موقعیت برای او زیاد عجیب نیست ولی ممکن است شما را ناراحت کند و گمان کنید که اتفاقی افتاده است. یک زن باهوش این را می‌داند: همه‌چیز را نباید به خود گرفت.

 گاهی به نظر این گونه می‌آید که مشکلی وجود دارد ولی در ذهن مرد همه‌چیز خوب است.

حقیقت این است که او اغلب اصلاً نمی‌داند که رفتارش چگونه روی شما اثر می‌گذارد. شاید این طور به نظر برسد که او دارد به شما نگاه می‌کند ولی حواسش صد جای دیگر است (شاید هم هزار جا!). به‌ندرت پیش می‌آید مردی برای اینکه پیام دادن را ادامه نداده دست به اقدام خاصی بزند. پس از کاه کوه نسازید.

به عبارت دیگر اگر وسوسه می‌شوید که بخواهید با او «صحبت کنید» چون فکر می‌کنید مشکلی وجود دارد، به جایش این راه را انتخاب کنید: مطمئن باشید که هیچ مشکل جدی‌ای وجود ندارد و جوانه اعتمادتان روزی شاخ و برگ می‌گیرد.

 اگر باور کنید که مسئله خاصی پیش نیامده، او هم می‌تواند به عنوان زنی که می‌تواند با او آرامش داشته باشد روی شما حساب کند. در این مرحله شمایید که تصمیم می‌گیرید که باید چه رفتاری نشان دهید، اما فکر نکنید که او آدم پستی است.

مردان چه کارهایی را از روی عمد انجام می‌دهند؟ آن‌ها معمولاً اقداماتی را که نیاز به کار عملی دارند عمداً انجام می‌دهند. پس اجازه دهید که او این گونه اقدامات را به نفع شما انجام دهد. شاید او اصلاً فراموش کرده باشد که شما قبلاً چه کرده‌اید. او به همان لحظه فکر می‌کند، در حالی که شما در گذشته مانده‌اید.

 رفتار او با شما براساس کارهای شما در حال حاضر است. این امر به نفع شماست زیرا به این معنی است که می‌توانید اشتباهات گذشته را فراموش کنید.

اگر از او بپرسید که از زندگی‌ات راضی هستی؟ مراقب خودت هستی؟ همین الآن چه حسی داری؟ اغلب مردان به آخرین سؤال که درباره الآن است جواب می‌دهند. اگر از او ناامید شده‌اید باید بدانید که این ناامیدی و خستگی به خاطر عدم درک دیدگاه‌های یکدیگر است. 

اگر همه‌چیز را به خود بگیرید، لذت با هم بودن از شما دور می‌شود. نه فقط برای شما، بلکه برای او هم این اتفاق می‌افتد. اگر دائم مجبور باشد که به شما اطمینان بدهد همه‌چیز خوب است، دیگر مثل قبل از کنار هم بودن لذت نخواهید برد.

وقتی که نگرش او را درک کنید، ناامیدی تبدیل به آرامش می‌شود. اصلاح این نگرش در روابط شما تأثیر می‌گذارد. پس اساس رابطه را بر این نگرش بگذارید که شما دیدگاه‌های متفاوتی دارید. نباید گمان کنید که او علاقه‌اش را به شما از دست داده. همه‌چیز را به خود نگیرید و آرامش را در رابطه برقرار کنید.

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه