ارسال به دیگران پرینت

طاسی سر | کچلی | ریزش مو | درمان ریزش مو

دیگر از شامپو استفاده نکنید | شستن سر با این گیاه، طاسی سر را درمان می کند

شستن سر با این گیاه، طاسی سر را درمان می کند شستن سر با این گیاه، طاسی سر را درمان می کند ریزش مو(طاسی) ممکن است کامل یا منطقه باشد. این مشکل در مردان غالبا ارثی است. به گزارش بهداشت نیوز، ریزش مو(طاسی) ممکن است کامل یا منطقه باشد. این مشکل در مردان غالبا ارثی است. گاهی ریزش خفیف مو امکان دارد در اثر کمبود ویتامین به وجود بیاید که طاسی منطقه ای یا موهای کم دوام و سست از علائم کلیدی آن است. درمان بیماری، یکبار برای همیشه، با پزشکان طب سنتی شمال تهران درمان بیماری، یکبار برای همیشه، با پزشکان طب سنتی شمال تهران مشاوره رایگان yektanet-logo-signتبلیغ گیاه درمنه داروی سنتی برای تحریک رشد مو است. گرچه مبنای علمی برای تایید شهرت آن وجود ندارد. 10 تا 20 قطره تنتور (سه بار در روز) یا از دمکرده استاندارد این گیاه را می توانید برای شستن موهای خودتان استفاده کنید. همچنین اثر این گیاه را نیز می توانید با داروهای نیروبخش تقویت کنید و به دمکرده آن گزنه، رزماری و مریم گلی بیفزایید. مواد معدنی و ترکیبات ویتامین B هم می توانید مصرف کنید. لازم به ذکر است که خانم های باردار در دوران بارداری نباید از این دارو استفاده کنند. منبع: سیناپرس

دیگر از شامپو استفاده نکنید | شستن سر با این گیاه، طاسی سر را درمان می کند

ریزش مو(طاسی) ممکن است کامل یا منطقه باشد. این مشکل در مردان غالبا ارثی است. گاهی ریزش خفیف مو امکان دارد در اثر کمبود ویتامین به وجود بیاید که طاسی منطقه ای یا موهای کم دوام و سست از علائم کلیدی آن است.

گیاه درمنه داروی سنتی برای تحریک رشد مو است. گرچه مبنای علمی برای تایید شهرت آن وجود ندارد. 10 تا 20 قطره تنتور (سه بار در روز) یا از دمکرده استاندارد این گیاه را می توانید برای شستن موهای خودتان استفاده کنید.

همچنین اثر این گیاه ضد ریزش مو را نیز می توانید با داروهای نیروبخش تقویت کنید و به دمکرده آن گزنه، رزماری و مریم گلی بیفزایید. مواد معدنی و ترکیبات ویتامین B هم می توانید مصرف کنید. لازم به ذکر است که خانم های باردار در دوران بارداری نباید از این دارو استفاده کنند.

 

منبع : سیناپرس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه