ارسال به دیگران پرینت

دعای روز | ذکر روز | ذکر پیروزی بر دشمن | پیروزی بر حسود

دعا برای باز شدن شانس به همراه جدول طلسم خوش شانسی

انواع مختلف دعاهای عالی و مجرب برای باز شدن شانس، همچنین سوره هایی از قرآن کریم برای شانس و اقبال خوب آوردن، برای افرادی که شانس خوبی ندارند و به دنبال راهکار هستند در ادامه آمده است.

دعا  برای باز شدن شانس به همراه جدول طلسم خوش شانسی

آیا شما هم در زندگی جز افرادی هستید که دوست دارید تا در تمام مراحل زندگی خود خوش شانس باشید؟ به نظر می رسد خوش شانسی یکی از نعمت های خداوند است که برای برخی وجود دارد و برای برخی از افراد نه. ولی باید گفت که خوش شانسی حاصل تمرکز ذهنی و دید و نگرش انسان های می باشد. که با تغییر نوع نگرش و تمرکز خود به چنان قدرت دست می یابید که به وسیله آن می توان در تمام مراحل زندگی و همه زمینه های میزان شانس و موفقیت خود را افزایش دهید. اما در این مقاله، سعی کرده ایم برای آن افرادی که اقبال و شانس خوبی ندارند و به دنبال راهکار هستند، مجموعه ای از دعاها را گردآوری نماییم. به کار بردن انواع مختلف دعاهای عالی و مجرب برای خوش شانسی آسان و فوری، همچنین سوره هایی از قرآن کریم برای شانس و اقبال خوب آوردن. همراه باشید تا با دعا، طلسمات خوش شانسی و نماز برای داشتن بخت و اقبال خوب آشنا شوید.

دعای باز شدن شانس

دعای بسیار مجرب و اعجاز انگیز برای خوش شانسی و اقبال در تمام مراحل زندگی

1. اول یک جدول 7*7 خالی رسم کنید.

2. سپس عدد اسم خود و مادرتان را با لفظ نسبت بن یا بنت به حروف ابجد کبیر حساب نمایید. (توجه کنید اگر مرد هستید لفظ بن مانند علی بن مریم و اگر زن هستید لفظ بنت مانند فاطمه بنت رقیه استفاده کنید)

3. عدد به دست آمده در قسمت دوم را در تک تک خانه های وفق ضرب کنید و حاصلضرب را جایگزین عدد موجود فعلی کنید.

برای اینکه متوجه شوید به مثال زیر توجه کنید:

  • خانه اول گوشه سمت راست و بالا عدد 476 است.
  • اکنون اگر مثلا نام شما علی بن مریم است حروف ابجد کبیر آن به صورت زیر محاسبه می شود.
  • ع ل ی ب ن م ر ی م= 452 (به حساب ابجد کبیر)
  • حالا عدد 452 را در تک تک خانه های وفق ضرب نمایید.
  • 452 * 476 = 215152
  • باید عدد 215152 را به جای عدد 476 در وفق بنویسید و این کار را برای مابقی خانه های جدول نیز انجام دهید. با این کار در پایان شما یک وفق جدید خواهید داشت.
  • 452* 238
  • 452* 231
  • 452* 203 
  • و الی آخر

باید توجه کنید که عدد 452 یک مثال است و عدد اسم شما که به همراه نام مادرتان و با لفظ بن یا بنت جمع بسته شود متفاوت خواهد بود. در زیر جدول حروف ابجد کبیر نوشته شده است.

 

جدول حروف ابجد کبیر

الف ب ج د ه و ز ح ط ی ک ل م ن
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 20 30 40 50
س ع ف ص ق ر ش ت ث خ ذ ض ظ غ
60 70 80 90 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1000

جدول طلسم خوش شانسی

جدول و مربع وفق 7*7 برای خوش شانسی

جدول و مربع وفق 7*7 برای خوش شانسی

دستورالعمل و نماز بسیار مجرب برای خوش شانسی و داشتن بخت و اقبال خوب

این نماز به صورت 3 نماز دو رکعتی است به نیت توسل به حضرت ابوالفضل (ع)، می خوانید، به این صورت که در هر رکعت بعد از خواندن حمد و سوره، صد مرتبه بگویید: «یا حیُّ یا قیُّوم».  سپس بعد از اتمام نماز، تسبیحات حضرت فاطمه (س) و بعد از تسبیحات 100 مرتبه صلوات بر حضرت ابوالفضل می فرستید. سپس با انگشت سبابه دست راست به سمت قبله اشاره کنید و 100 بار بگویید: السلام علیک یا ابوالفضل العباس (ع)، بعد از آن به سجده رفته و دو دست را بالاتر از سر بگیرید و 25 مرتبه بگویید الهی به دو دست بریده حضرت ابوالفضل العباس (ع) سپس حواحج خود را از آقا ابوالفضل (ع) بخواهید. سه نماز نذر حضرت ابوالفضل کنید و دو تا از این 3 نماز را به جای آورید و یکی از نمازها را گرو نگه دارید تا بعد از اجابت حاجت ادا کنید. این نمازها هدیه آقا امام رضا می باشد.

دعا برای خوش شانس شدن: دعای بخت و اقبال خوش

مسعده بن صدقه روایت می کند: دیدم امام صادق (ع) برای برخی از تاجران کوفی که به دنبال رزق و روزی هستند، این نماز را می آموخت. ایشان فرمودند: هر زمان که خواستی 2 رکعت نماز بخوان و پس از اتمام آن ذکر زیر را 3 مرتبه بگویید:

تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‌ بِحَوْلِکَ‌ یَا رَبِ‌ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ»


 

دعای خوشبخت شدن (سوره ای برای خوش شانسی )

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات 2 و 3 سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

 

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات 2 و 3 سوره طلاق می باشد.

طلسم قوی برای خوش شانسی؛ طلسم زیاد شدن مال و ثروت

یکی از طلسم هایی که برای زیاد شدن مال، ثروت و شانس می باشد و در خاورمیانه بسیار معروف و قدیمی می باشد طلسم مقلاص که یک نوع طلسم سبز است می باشد و گفته می شود که مردم یهود از طلسم مقلاص بیشتر در کارهای اقتصادی و قمار استفاده می کرده اند. اغلب اثر طلسم مقلاص برای خوش شانسی، مال، ثروت و پیروزی مورد توجه است. به ویژه اینکه این طلسم باعث گیرایی و نفوذ کلامی و قوت صحبت کردن برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار به وجود می آورد.

چه تفاوتی بین طلسم مقلاص و طرطبه وجود دارد؟

 

در مورد تفاوتی که بین طلسم مقلاص و طرطبه وجود دارد، این نکته قابل توجه است که طلسم طرطبه را می توان به طور همزمان (با زمان کارکردی یا برابری ستاره آن دو) با هم انجام داد و در یک فلز (انگشتر یا لوح و...) نقره یا طلا قرار داد که اثرات عجیبی در مواردی که در بالا اشاره کردیم؛ دارد.


بیشتر بخوانید:

سوره و دعای رزق و روزی و گشایش کار

در این مقاله می خواهم دعاهایی که برای افزایش رزق و روزی است را به شما معرفی کنم که بتوانید از طریق آن به هر آنچه که می خواهید برسید. اگر به دنبال فراونی و افزایش رزق و روزی خود هستید این مقاله را بخوانید و موارد خواسته شده را انجام دهید تا خداوند روزی فراوان و حلال به شما عطا بفرماید.

 

منبع : سلام دنیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه