ارسال به دیگران پرینت

دعای روز | ذکر روز | ذکر پیروزی بر دشمن | پیروزی بر حسود

ذکر پیروزی بر رقیب و حسود | دعای فتح و پیروزی

در این مطلب دعایی قرآنی برای شکست دشمن آورده شده است.

ذکر پیروزی بر رقیب و حسود | دعای فتح و پیروزی

آیه ذیل برای از بین رفتن و شکست سخت بر دشمن و منزوی ساختن دشمن و بدخواه خویش و همچنین از میان بردن هر کسی که کینه توزی ورزد و یا حسادت کند و یا تهدید کند و ظلم و ستم روا دارد خواهد بود . برای انجام آن باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو آنرا تلاوت نماید . برای نتیجه گیری فوری ، بهتر است که آنرا پس از نماز قرائت نماید و در آخر نیز صدقه دهد.
آیه ای که ذیلا ذکر میگردد آیه ۱۵۴ سوره مبارکه ال عمران میباشد که در نزد خداوند متعال از شأن والایی برخوردار است و خداوند متعال به شأن و عظمت این آیه بسیار تأکید نموده و همچنین علمای بزرگ نیز بر اهمیت این آیه شریفه تأکید ورزیده اند .
و آن آیه اینست :

ثمَّ أَنزَلَ عَلَیْکُم مِّن بَعْدِ الْغَمِّ أَمَنَةً نُّعَاسًا یَغْشَى طَآئِفَةً مِّنکُمْ وَطَآئِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ أَنفُسُهُمْ یَظُنُّونَ بِاللّهِ غَیْرَ الْحَقِّ ظَنَّ الْجَاهِلِیَّةِ یَقُولُونَ هَل لَّنَا مِنَ الأَمْرِ مِن شَیْءٍ قُلْ إِنَّ الأَمْرَ کُلَّهُ لِلَّهِ یُخْفُونَ فِی أَنفُسِهِم مَّا لاَ یُبْدُونَ لَکَ یَقُولُونَ لَوْ کَانَ لَنَا مِنَ الأَمْرِ شَیْءٌ مَّا قُتِلْنَا هَاهُنَا قُل لَّوْ کُنتُمْ فِی بُیُوتِکُمْ لَبَرَزَ الَّذِینَ کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِیَبْتَلِیَ اللّهُ مَا فِی صُدُورِکُمْ وَلِیُمَحَّصَ مَا فِی قُلُوبِکُمْ وَاللّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ .

 

مرتبط:
 

این ذکرها در زیاد شدن ثروت اثر عجیبی دارند | دعای رزق و روزی فراوان

در این مقاله می خواهم دعاهایی که برای افزایش رزق و روزی است را به شما معرفی کنم که بتوانید از طریق آن به هر آنچه که می خواهید برسید. اگر به دنبال فراونی و افزایش رزق و روزی خود هستید این مقاله را بخوانید و موارد خواسته شده را انجام دهید تا خداوند روزی فراوان و حلال به شما عطا بفرماید.

 

سه ذکر مهمی که معجزه می کنند | بهترین ذکر پیش خدا

هر انسانی در زندگی بنا به فطرت خود در پی آرامش روحی و روانی است که بخش بزرگی از آن بواسطه توکل و پرستش به وجود می آید.

 

4 ذکر فوق العاده از امام صادق (ع) برای رفع گرفتاری

زمان گرفتاری به این 4 ذکر پناه ببرید

منبع : ملکوت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدي نقابی ارسالی در

      چه خبره شما فقط آگهی زدین واسه خوندن مطالب روزمه تون باید به دنبال سوزن تو اتاق پر از کاه بگردی دوقسمت رو بزارین برای آگهی ومطالب هم دوتا جدا از هم هر کی بخواهد میره آگهی رو نگاه میکنه. درسته تبلیغات حرف اول رو میزنه ولی شما بابا شورش رو در اوردین ممنون پدر پیر تون

    • ناشناس ارسالی در

      بهترین سایتی دنیاست سایت شما

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه