ارسال به دیگران پرینت

شهرداری تهران | سارقان شهرداری تهران | پیمانکاران شهرداری تهران

خبر باورنکردنی پلیس درباره سارقان شهرداری تهران | پیمانکاران دزدان شهرداری شدند !

سردار رحیمی گفت: اغلب افرادی که اموال شهرداری را سرقت می‌کنند، پیمانکاران همان مجموعه‌ هستند. به گفته او شهرداری تهران نظارتی بر پیمانکاران خود ندارد. رئیس پلیس پایتخت گفت: این مشکل در سایر سازمان ها مانند شرکت برق هم رخ می‌دهد؛ برای مثال شخصی که از تیر چراغ برق بالا می‌رود، سالها در این شغل کار کرده و نحوه بالا رفتن از تیر چراغ برق را می‌داند بنابراین دچار برق گرفتگی نمی‌شود.

خبر باورنکردنی پلیس درباره سارقان شهرداری تهران | پیمانکاران دزدان شهرداری شدند !

سردار رحیمی گفت: اغلب افرادی که اموال شهرداری را سرقت می‌کنند، پیمانکاران همان مجموعه‌ هستند.

سردار حسین رحیمی گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۳ سارق در تهران دستگیر شدند که جمع کشفیات از این سارقان ۱۲۰ مورد بود.

او افزود: از این سارقان ۹ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شده است. در بخش مواد مخدر نیز ۳۳ نفر دستگیر شدند که در مجموع سه‌کیلو و ۷۹۰ گرم انواع مواد مخدر همراه داشته اند.

سردار رحیمی گفت: ۱۸ نفر به دلیل تولید و توزیع مشروبات الکلی دستگیر شدند. ۸۵ لیتر انواع مشروبات الکلی از افراد تولید کننده و توزیع کننده در پایتخت کشف شده است. در بخش سلاح و مهمات نیز ۳ قبضه سلاح کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی گفت: اغلب افرادی که اموال شهرداری، شرکت برق ، آب و فاضلاب و ... را سرقت می‌کنند، پیمانکاران همان مجموعه ها هستند.

او گفت: رده های ذی‌ربط در این سازمان ها باید نظارت دقیق تری بر آنها داشته باشند. این سارقان کارشان نصب نرده های شهرداری هستند که به مدت یک هفته است که نرده های نصب شده را سرقت میکردند.

به گفته او شهرداری تهران نظارتی بر پیمانکاران خود ندارد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این مشکل در سایر سازمان ها مانند شرکت برق هم رخ می‌دهد؛ برای مثال شخصی که از تیر چراغ برق بالا می‌رود، سالها در این شغل کار کرده و نحوه بالا رفتن از تیر چراغ برق را می‌داند بنابراین دچار برق گرفتگی نمی‌شود.

به گفته رحیمی، قیمت هر نرده بیشتر از ۳ میلیون تومان است، اما این سارقان آن‌ها را به قیمت ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه