ارسال به دیگران پرینت

اولویت مردان | تیپ مردان

با این مردان هرگز ازدواج نکنید!

افرادی هستند که هیچ‌وقت شما را در اولویت زندگی خود قرار نمی‌دهند. ما در این مطلب درباره مردان صحبت می‌کنیم اما ممکن است این رفتارها درباره بعضی از زنان نیز صادق باشد.

با این مردان هرگز ازدواج نکنید!

چهار تیپ از مردانی که شما را در اولویت قرار نمی‌دهند

افرادی هستند که هیچ‌وقت شما را در اولویت زندگی خود قرار نمی‌دهند. ما در این مطلب درباره مردان صحبت می‌کنیم اما ممکن است این رفتارها درباره بعضی از زنان نیز صادق باشد.

شاید برای شما پیش آمده که همسرتان شما را در اولویت قرار نمی‌دهد و شما به خاطر رفتار او دل‌آزرده و ناراحت شده‌اید. باید بگوییم که این 4 نوع مرد شما را در اولویت قرار نمی‌دهند:

1-مردانی که هدف یا اشتیاقی به زندگی ندارند

آدم‌های زیادی هستند که هرروز سر کار می‌روند اما از کارشان متنفرند. آن‌ها به خودشان یا چیزی که به جهان ارائه می‌دهند علاقه‌ای ندارند. افراد بی‌علاقه و بی‌هدف اغلب از درون رنج می‌برند. آن‌ها پایه اصلی زندگی را کج گذاشته‌اند و به همین دلیل است که نمی‌توانند رابطه‌ای سالم ایجاد کنند. این افراد شما را جدی نمی‌گیرند و برخی از آن‌ها ممکن است به مواد مخدر و الکل روی بیاورند.

این نوع مردان هرگز شما را در اولویت قرار نمی‌دهند چون در پایه اصلی زندگی‌شان گم شده‌اند. اشتیاق و هدف می‌تواند در طول زندگی تغییر کند اما اگر ندانیم که هستیم برای عشق واقعی، رابطه یا شراکت نیز آمادگی نداریم.

2- مردانی که هرج و مرج زیادی در زندگی‌شان دارند

نمی‌گوییم با مردانی که مشغله‌های زیادی در زندگی دارند قرار نگذارید، فقط این فکر را از سرتان بیرون کنید که می‌توانید آن‌ها را برای زندگی آرام آماده کنید و این مرد مال شما خواهد بود و عشق همه‌چیز را درست خواهد کرد. با این کارها فقط خودتان را خسته می‌کنید و تأثیری در زندگی او نمی‌گذارید. اگر می‌بینید فردی پروژه‌ها و کارهای مختلف خود را در اولویت قرار می‌دهد، باید بدانید که زندگی با او بسیار سخت است.

3- مردی که عادات یا عقاید خود را تغییر نمی‌دهد

این افکار معمولاً با افزایش سن بیشتر می‌شود. افراد مسن‌تر اغلب خود را تغییر نمی‌دهند و نمی‌خواهند که عقاید و افکار قبلی‌شان را عوض کنند. این افراد معمولاً فقط خودشان تصمیم می‌گیرند و تصمیم‌ها یا نظرات دیگری را در اولویت قرار نمی‌دهند. همچنین ممکن است از عدم بلوغ عاطفی رنج ببرند چون چالش‌ها و تغییرات کمی در زندگی داشته‌اند.

4- مردی که می‌گوید تعهد می‌خواهد، اما به گفته خود عمل نمی‌کند

بعضی از مردان می‌گویند که فقط می‌خواهند با یک نفر باشند ولی در عمل تعهدی در رابطه ندارند. تشخیص این موضوع کمی سخت است چون افراد این ویژگی‌های اخلاقی را زود نشان نمی‌دهند. با این حال ممکن است فرد رفتاری از خود نشان دهد که متوجه شوید به حرف خود پایبند نیست. اگر کسی تعهد می‌خواهد باید بفهمد که تعهد به چه معناست. تعهد انحصار نیست و با عشق همراه است.

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Shahrokhmovafagh ارسالی در

      جالب و پسندیده هستید 🌹

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه