ارسال به دیگران پرینت

قیمت شکر | شکر ارزان شد

قیمت شکر در بازار امروز ۸ تیر ۱۴۰۱ | شکر کیلویی چند؟ | شکر ارزان شد

این کاهش نرخ در سطح عمده فروشی‌ها مربوط به واردات محموله‌های بزرگ شکر به کشور است که توسط بخش خصوصی انجام شده است و امیدواریم کاهش نرخ در این محصول تداوم یابد.

قیمت شکر در بازار امروز ۸ تیر ۱۴۰۱ |  شکر کیلویی چند؟ | شکر ارزان شد

قاسمعلی حسنیدر گفت‌وگو  در خصوص وضعیت قیمت شکر در بازار، افزود: پیش از این قیمت شکر در بازار ودر سطح عمده فروشی ها ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود که اکنون به ۱۸  هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است که حدود چهار هزار تومان کاهش قیمت شکر در بازار را نشان می ‌دهد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح‌کرد: این کاهش نرخ در سطح عمده فروشی‌ها مربوط به واردات محموله‌های بزرگ شکر به کشور است که توسط بخش خصوصی انجام شده است و امیدواریم کاهش نرخ در این محصول تداوم یابد.

وی درباره رکود در بازار شکر، اظهار داشت: اکنون بازار شکر با اندکی کاهش تقاضا روبه‌رو است، بنابراین واردکنندگان برای رقابت با یکدیگر اقدام به کاهش قیمت این محصول و عرضه فراوان آن در بازار کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، اواخر خرداماه نیز بر اساس ابلاغ جدید وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف، قیمت هر کیلوگرم قند ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر ۲۳ هزار و ۲۳۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده بود.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نون خور ارسالی در

      کی فکر میکرد یه روزی نون و پنیر و چایی شیرین جزو غذاهای لاکچری ما ایرانیا بشه !؟
      آبدوغ خیار با نون چطور ؟
      همینطور شوخی شوخی سفره هامونو دارن جمع میکنن !
      برکت !!!!؟؟؟
      یادش بخیر , آدم خوبی بود !!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه