ارسال به دیگران پرینت

افزایش باورنکردنی قیمت شکر در بازار!

دبیر اتحادیه بنکداران موادغذایی با اشاره به افزایش قیمت شکر از ابتدای سال تاکنون گفت: شکر با قیمت آزاد در بازار به وفور یافت می شود ولی با نرخ مصوب محدود است.

افزایش باورنکردنی قیمت شکر در بازار!

قاسمعلی حسنی با اشاره به روند تغییرات قیمت شکر در بازار گفت: ابتدای سال قیمت هر کیلو شکر صنف و صنعت ۶۶۵۰ تومان بود که در تیرماه به  ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان، در شهریورماه به ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان و در بهمن ماه نیز به ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت شکر در بازار برای صنف و صنعت ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان است که البته با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به حدود ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان می رسد.

به گفته وی شکر از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به این سوال که آیا شکر با  قیمت مصوب به میزان کافی در بازار وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: شکر با قیمت مصوب در بازار محدود بوده ولی با قیمت های آزاد به وفور  در بازار پیدا می شود.

حسنی با بیان اینکه هیچ کمبودی در شکر وجود ندارد، گفت: اگر شکر گران به دست مصرف می رسد، این موضوع ناشی از کمبود نیست بلکه گرانفروشی رخ می دهد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      قیمت شکر دربهمن 14500تومان است کی گفته بروید هاپیرهای بزرگ در ایران قیمت سوال کن بعد هر مفت بزن چه برسه به مغازه دار ؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      کجای بابا شکر هرکیلو ۱۹ هزارتومان است فقط فروشگاه کورش به هرنفر یک کیلو مدهد ۱۷۸۰۰تومان

    • ناشناس ارسالی در

      بیچاره ملت ایران که اسیر سازمانی به نام تعزیرات است که مثلا بازرسانش در حال نظارت بر بازار واصناف وجلوگیری از گرانفروشی را برعهد دارد ولی بازرسان آن سازمان سالی یکبار با همکاری صدا وسیما دست به یک نمایش میزنند تا سال دیگر بازار را رها میکنند ودر هیچ جا حضور ندارند وضرر این گرانی های اجناس را مردم باید تحمل کنند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه