ارسال به دیگران پرینت

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری | بازنشستگان

بعید است دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان تجدید نظر کند

مطابق این روایت سرپرست پیشین سازمان تامین اجتماعی، نوع واکنش دولت به ماجرا نشان می‌دهد که اصل ایراد مجلس را قبول دارد و بنابراین به احتمال زیاد طی روزهای آینده این مصوبه مورد بازبینی قرار خواهد گرفت

بعید است دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان تجدید نظر کند

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری: بعید است دولت در خصوص مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تجدیدنظر کند

در خصوص اصلاح مصوبه افزایش حقوق، بازنشستگان با دو سناریوی خوشبینانه و بدبینانه روبر هستند، یعنی یا دولت بالاخره مجبور به عقب نشینی از موضوع قبلی خود می‌شود و یا اینکه نهایت ایستادگی خود را برای حفظ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان  به کار خواهد بست.

در رابطه با فرم خوشبینانه ماجرا به تازگی محمدحسن زدا، معاون فنی و سرپرست پیشین سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود گفت: به استناد قانون نحوه اجرای اصل ۸۵ قانون اساسی، مجلس موضوع قانونی بودن نحوه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی را به کمیسیون تطبیق مقررات محول کرد، نظر کمیسیون ابطال مصوبه بود که از طرف مجلس به دولت ابلاغ شد.

مطابق این روایت سرپرست پیشین سازمان تامین اجتماعی، نوع واکنش دولت به ماجرا نشان می‌دهد که اصل ایراد مجلس را قبول دارد و بنابراین به احتمال زیاد طی روزهای آینده این مصوبه مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و این بار پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی برای افزایش ۳۸ درصدی مستمری سایر سطوح تصویب خواهد شد.

در مقابل اما فرم بدبینانه‌ای هم وجود دارد و آن اصرار هیات دولت بر حفظ و اجرای مصوبه افزایش ۱۰ درصدی مستمری سایر سطوح بگیران است. حیدری، نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با چنین دیدی به چالش به وجود آمده میان مجلس و دولت نگاه می‌کند و می‌گوید: به نظر می‌رسد دولت قصد بازنگری در افزایش ۱۰ درصدی مستمری سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی را ندارد.

منبع : چندثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کورش مختارابادی ارسالی در

      سلام وعرض ادب کسی باعث تورم ومشکلات برای اقشار اسیب پذیر میشود هیچ گونه امیدی به رفاه نیست زندگی یک بازنشسته در ایران یعنی مرگ تجریحی؟

    • ناشناس ارسالی در

      حق مارا بدهید ای حق کشها ازجان ما ومال ما چه می خواهید ،چهار ماه است اعصاب مارا خراب کرده آید وچاقوی تیز ده درصد را روی گلوی ما نگه داشته اید بابا مارا کشتید رهایمان کنید

    • شهریار ارسالی در

      وا گذارتان به خدا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه