ارسال به دیگران پرینت

فرزندآوری | برنامه زنده | کودک دهه نودی علیه فرزندآوری

اقدام عجیب یک کودک در برنامه زنده | کودک دهه نودی علیه موضوع فرزندآوری و تقلای بی‌نتیجه مجری + ویدئو

ویدیوی پربازدیدی از عدم همراهی کودک دهه نودی با منویات برنامه‌سازان سیما در موضوع فرزندآوری و تقلای بی‌نتیجه مجری برای اقناع کودک را می بینید.

اقدام عجیب یک کودک در برنامه زنده |  کودک دهه نودی علیه موضوع فرزندآوری و تقلای بی‌نتیجه مجری + ویدئو

در کشور ما از بس وعده ها و بخشنامه های رنگارنگ صادر می شود و به نتیجه نمی رسد که دیگر وعده دادن و اخبار طرح های نافرجام برای مردم به یک رویه عادی تبدیل شده است . اما در این بین برخی وعده ها و قوانین هم وجود دارد که عدم تحقق آن می تواند مضراتی را متوجه مردم کرده و منشأ مشکلاتی برای آنان باشد . درست مثل همین یک قلم طرح حمایت از فرزند آوری !طرحی در راستای حمایت از افزایش جمعیت که به گونه ای با تبصره ها و ماده های پنهانی احاطه شده که اصل موضوع آن به چشم کسی نمی آید.

بیشتر بخوانید: 
دلایل کاهش فرزندآوری | مشوق های اقتصادی مجلس و دولت

ویدیوی پربازدیدی از عدم همراهی کودک دهه نودی با منویات برنامه‌سازان سیما در موضوع فرزندآوری و تقلای بی‌نتیجه مجری برای اقناع کودک را می بینید.

 

حجم ویدیو: 5.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59
منبع : سهند ایرانمهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مردم ارسالی در

      عزیزان
      یه بچه میفهمه که افزایش جمعیت خانوار در این وضعیت نابسامان اقتصادی ، یعنی کم شدن رفاه
      اما سیاستمداران و برنامه ریزان کشور نمیخواهند بفهمند‌ . که افزایش جمعیت نیاز به برنامه ریزی و ایجاد زیر ساختهای اقتصادی و اشتغال مولد و پویا وایجاد زیر ساختهای رفاهی از جمله اشتغال مناسب و مداوم ، مسکن و... دارد. فقط سوزنشون گیر کرده روی افزایش زاد و ولد و فرزند اوری ،،، عزیز با وضعیت نامناسب و تورم لحظه ای. زاد و ولد زیاد بحران ساز است. و از یک چاله به چاه افتادن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه