ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان

دفاع تمام قد از بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان تورم زا است ؟

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تاکید کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید بداند که افزایش حقوق بازنشستگان تورم زا نیست، بلکه پول پاشی یارانه‌ای تورم زاست.

دفاع تمام قد از بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان تورم زا است ؟

نشست زنده مجازی «بررسی دلایل مخالفت دولت با افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و آخرین وضعیت آن»، ساعاتی پیش در صفحه اینستاگرامی اتحادیه‌ پیشکسوتان جامعه کارگری با حضور حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد. 

صادقی در ابتدای این نشست با اشاره به رای هیات تطبیق مجلس نسبت به مصوبه هیات دولت گفت: روش دولت به گونه‌ای بود که عملا جامعه بازنشستگان را در برابر خود قرار می‌داد. در واقع، این اقدام رد مصوبه شورای عالی کار و هیات امنای تامین اجتماعی و عدول از آنچه خود نمایندگان دولت در این شورا و در آن هیات تایید کردند، بودند.

وی ادامه داد: سبد حداقل معیشت که در واقع بیش از ۱۰ میلیون تومان بود، در نهایت توسط جامعه کارگری کنار گذاشته و سبد حداقل مورد پذیرش دولت که هشت میلیون و ۹۸۰ هزار تومانی بود، پذیرفته شد. ولی در نهایت افزایش ۵۷.۴ درصدی مزد حداقل‌بگیران و ۳۸ درصدی متوسط‌بگیران را گام مثبتی توسط دولت تلقی کردیم. 

معاون امور استان‌های خانه کارگر با بیان اینکه پس از آنکه وارد بحث بازنشستگان شدیم، متوجه برخی کارشکنی‌ها شدیم، اظهار داشت: در آنجا مطرح کردیم که اگر مّر قانون رعایت نشود، اعتراض بازنشستگان اجتناب‌ناپذیر است. پس از آن متوجه شدیم که در متن قانونی مربوط به حقوق بازنشستگان در سال جاری، شیطنتی رخ داده که در آن بین سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، یک ویرگول اضافه گذاشته بودند. 

صادقی افزود: ما پس از استعلامی که از پیش‌نویس اولیه مجلس کردیم، متوجه شدیم که منظور متن سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بوده است و در این فضا بود که سازمان تامین اجتماعی تسلیم شده و عیناً همان مصوبات شورای عالی کار را تایید کرد. 

وی با اشاره به رویکرد دوگانه وزیر وقت کار تصریح کرد: ما خوشحال بودیم که سازمان تامین اجتماعی و وزیر وقت کار در جلسات دولت پشت ما هستند اما ۱۵ خرداد امسال خود وزیر پیشنهاد دهنده حداقل دستمزد بالا و حامی ما ناگهان ۱۸۰ درجه تغییر موضع داده و بر کاهش دریافتی متوسط‌بگیران به ۱۰ درصد تاکید کرد.

به گفته رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، ما بازنشستگان از این تصمیم آسیب‌های زیادی دیدیم و در اعتراضات نیز سختی‌های فراوانی متحمل شدیم اما در نهایت، تلاش‌های انجام شده توانست مجلس و سایر نهادها را حساس کند و منتج به جلسات متعددی با کمیسیون‌های مجلس و دولت شود. 

صادقی با بیان اینکه کمیسیون تطبیق قوانین مجلس هفته پیش مصوبه دولت را که فلسفه وجودی آن منبعث از اصل ۸۵ و ۱۳۶ قانون اساسی است، در رابطه با بازنشستگان رد کرد، خاطرنشان کرد: این ناشی از تلاش‌ها، مطالبه‌گری‌ها، اعتراضات و مذاکرات بازنشستگان بود. ابطال این مصوبه در چنین شرایطی باعث خوشحالی بازنشستگان و ما شد که کمتر از ۲۴ ساعت بیانیه دولت کام ما را تلخ کرد.

وی افزود: اصلاحیه صورت گرفته و ابطال انجام شده، مورد قبول دولت قرار نگرفت و این در حالی است که آن نظریه حقوقی مجلس حاصل مدت‌ها تلاش ما بازنشستگان و فعالان بود. 

این فعال کارگری با بیان اینکه استدلال دولت این بود که نظریه کمیسیون تطبیق باید به تایید رئیس مجلس رسیده و به دولت ابلاغ شود، ابراز داشت: این نقد شکلی و فرمی دولت تا اینجا درست است اما اصل تصمیم نمایندگان مجلس را خلاف قانون نمی‌کند. دولت نگفته اصل نظر مجلس خلاف قانون است اما ادعا کرده که نحوه بیان و انتقال آن خلاف قانون است.

صادقی با اشاره به قانون اساسی بیان کرد: اصل ۱۳۸ قانون اساسی که دولت قبول دارد و مدعی نقض شده، وارد نیست چون تنها یک اشتباه لفظی صورت گرفته است، زیرا دولت نباید در این رابطه اصل ۸۵ قانون اساسی را نیز فراموش کرده و همچنین آزادی بیان نمایندگان در اظهارنظر به رسمیت نشناسد. 

وی اضافه کرد: سخنگوی دولت، چندی پیش نظر مجلس را می‌پذیرد و خود را مقید به آن معرفی کرده و مجلس را آنطور که امام (ره) فرمودند، در راس امور می‌داند، اما دایره بخش مکتوب گروه اطلاع‌رسانی دولت در یک ناهماهنگی ادعای عدم صلاحیت مجلس را مطرح می‌کند و نظر دیگری را مطرح می‌کند که این خود حاکی از نابه‌سامانی و عدم یکپارچگی نظر در دولت است. 

به گفته رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره مجدد به قانون اساسی یادآور شد: اصل ۸۵ قانون اساسی که مورد اشاره گروه اطلاع‌رسانی دولت بوده است به این شرح است که: «سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیاتی واگذار کند، ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت آزمایشی اجراء می‌شود و تصویب نهائی آنها با مجلس خواهد بود. همچنین مجلس شورای اسلامی می‌تواند تصویب دائمی اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی یا وابسته به دولت را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های ذیربط واگذار کند و یا اجازه تصویب آنها به دولت بدهد. در این صورت مصوبات دولت نباید با اصول و احکام مذهب رسمی کشور و یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد. تشخیص این امر به ترتیب مذکور در اصل نود و ششم با شورای نگهبان است. علاوه بر این مصوبات دولت نباید مخالف قوانین و مقررات عمومی کشور باشد و به منظور بررسی و اعلام‌عدم مغایرت آنها با قوانین مزبور باید ضمن ابلاغ برای اجراء به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی برسد.» 

صادقی اضافه کرد: بنابر نظر شورای نگهبان که در پاسخ به استفساریه دفتر مقام معظم رهبری و نامه آیت‌الله محمدی گلپایگانی مطرح شده است، هیات وزیران پس از اعلام نظر پس از تصمیم مجلس شورای اسلامی بنابر استفساریه سال ۱۳۹۱ گرفته شده از این شورا درباره اصل ۸۵ و اصل ۱۳۸ قانون اساسی می‌گوید: «هیات وزیران پس از اعلام نظر رئیس مجلس شورای اسلامی مکلف به تجدیدنظر و اصلاح مصوبه خویش است؛ در غیر این صورت پس از گذشت مهلت مقرر قانونی، مصوبه مورد ایراد ملغی الاثر خواهد شد.»

به گفته صادقی، طبق این استفساریه شورای نگهبان و طبق نظریه ابطال‌کننده حقوقی کمیسیون تطبیق مجلس، دولت موظف است ظرف یک هفته آتی مصوبه خود را اصلاح کند و نظر ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز کاملا درست است. 

وی با تاکید بر اینکه دولت ملودی هماهنگی در بیان نظرات اقتصادی ندارد، عنوان کرد: ما در جریان هستیم که رئیس سازمان برنامه و بودجه با لابی‌گری تلاش داشته است حقوق بازنشستگان و کارمندان را کاهش دهد. سال گذشته وی درباره حقوق کارکنان دولت تاکید کرد که افزایش حقوق آنها مطابق با قانون کار موجب تورم می‌شود.

این فعال کارگری با بیان اینکه میرکاظمی بدون تفکر به اثرات تصمیم خود، سه ماه بعد نیز این منطق را درباره بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیز بکار برد، گفت: تلاش‌های فعالان این حوزه و بازنشستگان بود که باعث شد مجلسی‌ها صدای مظلومیت بازنشستگان را شنیدند و به‌رغم تعمد رئیس سازمان برنامه و بودجه که می‌خواست از محل برداشتن نام سازمان تامین اجتماعی، ردیف‌های بودجه سازمان تامین اجتماعی را در بودجه امسال گنجاندند. 

صادقی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: پیام ما به میرکاظمی آن است که اشتباه می‌کنید مدعی هستید افزایش حقوق بازنشستگان از جیب خودشان که از محل صندوق تامین اجتماعی است و حق منطقی و قانونی محاسبه شده ایشان است، باعث تورم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آن سیاستی که باعث تورم می‌شود، پول‌پاشی، فقیرپروری و اقتصاد صدقه‌ای است که در چهارچوب توزیع یارانه نقدی و پول پرقدرت توسط دولت انجام می‌شود، تصریح کرد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و جمعیت بالای حداقل‌بگیران اصلا در قیاس با بودجه کل کشور، تولید ناخالص داخلی و عوامل تورم‌زا و افزایش‌دهنده نقدینگی اصلا به چشم نمی‌آید. ضمن اینکه اتفاقا پرداخت این یارانه به افزایش شکاف طبقاتی و ضریب جینی دامن خواهد زد. 

معاون خانه کارگر با انتقاد از اینکه برخورد و لحن بدی درباره رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بکار رفته است، خاطرنشان کرد: این نوع برخوردها از برخی دولتی‌ها شخصی و غیرحرفه‌ای است. دولتی‌ها باید بدانند که اگر جامعه بازنشستگی سکوت کرده است، به احترام تصمیمات و ایستادگی مجلس و امیدشان به روند قانونی و حقوقی است.

صادقی ادامه داد: دولت باید بپذیرد که افزایش حقوق بازنشستگان غیر از آنچه که در هیات امنای تامین اجتماعی تصویب شده قابل پذیرش نیست. درست است که تصمیم‌گیرنده دولت است اما نظر مجلس با توجه به استفساریه شورای نگهبان مستند به نامه‌نگاری سال ۹۱ با دفتر رهبر انقلاب، صحیح است. 

وی با تاکید بر اینکه دولت در شرایطی که اقتصاد ایران از نظر شاخص توسعه انسانی ۱۱۷ و از نظر حقوق مالکیت رتبه ۵۳ را در جهان دارد، مشکلات و مسائل اساسی و زیرساختی دیگر را فراموش کرده و به حقوق بازنشستگان نظر افکنده است، ابراز داشت: مسئله این است که دولت سیاست‌های تورم‌زا و تزریق‌کننده پول پرقدرت و تحریک‌کننده نقدینگی را کنار بگذارد. عوامل اصلی تورم و گرانی در حوزه‌های دیگری نهفته است.

به گفته رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، دولت از یکسو ادعا می‌کند افزایش حقوق بازنشستگان براساس تصمیم شورای عالی کار و هیات امنای تامین اجتماعی که نمایندگان دولت در درون هر دوی آنها هستند، باعث تورم می‌شود ولی دو یا سه برابر کردن پرداخت یارانه نقدی که در برابر کار انجام نشده و صدقه‌ای ارائه می‌شود، تورم‌زا نیست! 

صادقی با بیان اینکه نباید با سیاست‌های غلط کارگران و بازنشستگان که سربازان انقلاب هستند را از قطار انقلاب پیاده کنید و ما این اجازه را نخواهیم داد، عنوان کرد: این نگاه کمیته امدادی و صدقه‌ای به مردم پاسخ نخواهد داد. این تفکر کمیته امدادی نمی‌تواند کشور را از این مسیری که درگیر آن هستیم، نجات دهد. 

وی با بیان اینکه دیدگاه رهبر انقلاب هم تاکید بر تولید و اشتغال مولد است و این است که باعث ماندگاری و تحکیم صندوق‌های تامین اجتماعی و اقتصاد کشور می‌شود، یادآور شد: در این صورت است که شاهد آرامش در کشور خواهیم شد. دولت به نظر مجلس باید تمکین کند و مر قانون را اجرا کند تا این آرامش حفظ شود. میرکاظمی و سایر افراد همسو با ایشان در دولت باید بدانند که بازنشستگان صدقه‌بگیر نیستند. 

این فعال کارگری در پیامی به کارگران شاغل بیان کرد: اگر تصمیم دولت در سال‌های آتی این باشد که متوسط‌بگیران را خود هرچه می‌خواهد، حقوق بدهد، توصیه من این است که این کارگران نیز حق بیمه حداقل‌بگیری را به جای حداکثر حق بیمه که هفت برابر است، واریز کنند تا ببینیم با این سیاست دولت وضعیت مالی صندوق‌ها بهبود خواهد یافت یا به ناکجاآباد ختم می‌شود؟ 

صادقی با بیان اینکه ما نه پولی از دولت خواستیم و نه چیزی بیشتر!، گفت: دولت احمدی‌نژاد نیز در سال اول خود شبیه این اقدام را می‌خواست انجام دهد، که در آن زمان نیز با ایستادگی بازنشستگان دیگر این کار را در سال‌های بعد تکرار نکرد. این سنت تایید نظر هیات امنای تامین اجتماعی توسط دولت از سال ۱۳۵۴ تاکنون وجود داشته است.

وی افزود: ما می‌بینیم سازمان تامین اجتماعی نیز در یک اقدام عجولانه احکام حقوقی بازنشستگان را مطابق با تصمیم دولت در پروفایل آنها قرار داد و این در حالی است که این مصوبه خلاف ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی هنوز در رفت و برگشت بین مجلس و دولت است.

معاون خانه کارگر از رئیس مجلس خواست هرچه زودتر با امضای تصمیم کمیسیون تطبیق قوانین مجلس و حمایت از آن تکلیف حقوق بازنشستگان را در اسرع وقت مشخص کند.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • هادی ارسالی در

      بابا ولش کن حالیش نیست خودشون میگن از کل بازنشسته ها ۶درصد حقوقهای متوسط نسبت به آقای میرکاظمی دارند امثال ایشان با ۷ برابر حداقل حقوق بالای چهل میلیون میگیرن تورم زا نیست میگن کسی که خوابه یا خودشو بخواب میزنه فرق میکنه اینا دومیشن

      • محمدجمشیدی جانباز بازنشسته ارسالی در

        اقای رئیسی دولت مردمی رابگفته امام خمینی رحمتالله علیه فرمودند دولتی که مردم را وابسته بخود کندوحق انهارا ندهداین دولت دولت دیکتاتوریه منظور اقایرئیسی غیرازاینه حالا رئیس مجلس امضا نکند خیلی کارهای دولت شما انجام نمی دهید وزرا انجام میدهند پس باید هروز برای هروزیری دستوری امضا کنید تا کارش را انجام دهد والله گفته امام درست بود مااشتباه کردیم

    • ناشناس ارسالی در

      موسوی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خائن وریاکارمیباشد وباید استعفاءبدهد تا مدیری عادل و امانت دار سکاندار سازمان شود

      • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

        سلام
        اول از جناب آقای حسن صادقی ریس هییت پیش کسوتان کارکری بسیارتشکر می نمایم که تمام قد دفاع منطقی نموده اند "دستمریزاد"
        دوم آقای موسوی خائن نیز باید استفا دهند به دلیل اینکه هنوز تعارضها حل نشد احکام رادرسایت قرارداده وپیش دستی نمودن سریع مابه تفاوت رابرای خرداد ادن خواستن موضوع راحل شد بیان نمایند درصورتی که چنن نیست دوبار کاری برای خودشان وهمکاران شده است وماحق مان رامطالبه داریم وخواهیم گرفت. انشالله وپول خودمان رابه خودمان بدهند لطفا وحقوق کم وانک رابا حقوقهای نجومی مقایسه نماید نه باحقوق زحمت کشیده ای که بااین تورم پاسخ گوی نیاز مانیست. وسیله تورم را ریشه ای حل نمایند یارانه هاراقطع وشغل ایجاد نمایند نه اینکه حق ماراتضییع کنند بلکه ایجاد شغل موجب مشغول شدن جوانان به کار می شود و بودجه صندوق ها نیزتامین شود وهم جلوی تورم گرفته میشو د. الان سه ماه حقوق ما بلاتکلیف بوده آیا تورم کم شده خیربدتر هم شد.

      • ناشناس ارسالی در

        درود برآقای صادقی که فوقلعاده پیگیر وما بازنشستگان آماده حمایت کامل حتی در خیابان‌ها از ایشان هستیم فقط باید بگم دولت مردمی بااین روش دست کرده تو جیب بازنشستگان تامین اجتماعی که سرمایه حما کشیده خود کارگرهاست سرمایه مملکت سیرشون نمیکنه واقعأ جای تأسف داره

    • میرغلامعلی خشکنابی ارسالی در

      با سلام ای کاش گوش شنوایی باشد

    • تارویردی نقی زاده علمداریت ارسالی در

      تشکر تشکر تشکر

    • ناشناس ارسالی در

      افزایش حقوق بازنشسته که از جیب خودش پس انداز کرده و دولت یک ریال کمک نکرده تورم ساز هستش شما بدهی دارید به بازنشستگان جای فضولی بدهی خود را بدهید

      • ناشناس ارسالی در

        دمت گرم
        جای فضولی و دخالت و گنده گوی بدهی رو وردار بیار بده

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت آقای صادقی حرف دل همه را زدی
      خداوند یارویاورد باشد
      ما همینطوری فقیر هستیم وزیران دولت قصد دارند فقیران بیشتری را به جامعه تحویل بدهند این شما ها هستید طبق قانون وخدا پسند دانه جلو فقر وحقارت بیشتر مارا میگیرید

    • محمد داوری ارسالی در

      سلام آفرین آقای صادقی سلامت باشید

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا به رئیس برنامه وبودجه چه مربوطه که خودش را نخود هر اشی میکند پول تأمین اجتماعی چه دخلی به دولت وسازمان برنامه وبودجه دارد این میرکاظمی و وزیر کارسابق جزفضولی کاری دیگری ندارند دوادم چاپلوس وجیره خوار

    • ناشناس ارسالی در

      درصورتیکه دولت ناکار آمد رئیسی از قانون تمکین کند او را سرنگون خواهیم کرد.

    • رضا ارسالی در

      با سلام بهحضور برادران عزیز بازنشسته من نمیدانم که این اقای کاظمی کیست و چه سابقهایی دارد ولی حتما پدر و مادری دارد ایا همین بلا ها را کسی سر انان بیاورد او چکار میکند اقا جان مارا هم مثل ایشان بدان و از خر شیطان فرود بیای روزی توهم مثل ما پیر میشوی و حال ما را خواهی فهمید که انزمان بسیار دیر خواه بود به خو د بیا

    • ح ارسالی در

      حقوقهای۱۰۰۰۰۰۰۰۰میلون تومانی که تورمزانیست اما الحقوق کارگرتورمزااست

    • ناشناس ارسالی در

      ایا‌تورم‌برای‌افزایش‌متوسط‌بگیر
      ایجاد‌میشود‌خاک‌برسر‌اون‌کسی
      که‌این‌حرفو‌به‌زبان‌آورده

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق‌دولتی‌ها‌که‌سالی‌دوبار‌افزایش
      داره تورم زا‌نیست
      حقوقهای‌نجومی‌تورم‌زا‌نیست
      حقوق‌خدا‌زده‌ای که‌نون بازوی‌خودش
      راخورده‌تورم‌زا

    • خاوری بازنشسته کانادایی ارسالی در

      خدمت آقای صادقی عزیز
      دولتمردان و مجلسی‌ها و وزرای
      دولت برای فقیر نگه داشتن مردم و خالی کردن جیب بازنشستگان از ترفند تورم برایمان استفاده می‌کنند و هربار میگن که افزایش حقوق بازنشستگان تورم زاست. اما تمام تورم هزار درصدی توسط خود شخص رئیس جمهور با تولید کنندگان هماهنگ شده.
      و وزرای بیسواد شالارتان دولت
      که عدم مدیریت و بی کفایتی افراد نالایق خود باعث فقروگرانی و تورم شده است.به گردن افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می اندازند.
      خاک برسر دولتمردانی که این بهانه وسیله یی هست که مردم را در فلاکت نگه می‌دارند.
      جای این وزرا و نمایندگان مجلس که همه با هم هماهنگ هستند در زباله دان
      و فاضلاب شهر تهران است.
      ننگ و مرگ باد تا ابد گوارای وجود مدیران و مسئولان و مسئولین بی لیاقت.

    • ناشناس ارسالی در

      با‌این‌گرانی که‌ایجاد‌کردید‌سهم‌منه
      بازنشسته‌تامین‌اجتماعی‌ازاین
      سرمایه‌کشور‌چیه‌آقایان‌مسئول

    • بازنشسته ارسالی در

      بلاخره 38درصد تصویب شد یا نه هنوز

    • ح ن ارسالی در

      درود بر شرفت مرد آقای صادقی عزیز ونفرین خانواده های ما بازنشستگان بر میرکاظمی و مخبر و وزرای خائن وریس جمهور دروغگو

    • ناشناس ارسالی در

      آقای صادقی شیرمادرت حلالیت باشه

    • ناشناس ارسالی در

      خداوند نگهدارتان و همیشه سالم تندرست باشید آقای صادقی

    • محمود آذری ارسالی در

      جریان ویرگول را هم خود میرکاظمی مهندسی کرده بود وآقای عبدل الکی هم قربانی سیاست وی شد.

    • ماشاالله حمیدی ارسالی در

      سلام اینهمه دزدی وحق ناحق کردن چی شد ،انشاالله به سرنوشت عبدالباقی که نه مرگش نه زنده بودنش معلوم نیست ،خانوادهایشان دچار شوند حق به حق دار میرسه،دعا کنید...

    • الیاس منجیل ارسالی در

      عزیزان مچکریم🙏🙏🙏🙏🙏

    • ناشناس ارسالی در

      میرکاظمی اگر مدیربود دردوران احمدی نژاد که تصدی نفت رابه عهد داشت کنار گذاشته نمی شد.وزارت نفت را به فلاکت کشید
      حالا آمده سازمان برنامه تا با نظرات شخصی وغیر کارشناسی عده ای بازنشسته که کلی گرفتاری ودرگیر هزاران مشکل اقتصادی ودوا وهزینه های بالای درمان هستند را گرفتار کند

    • ناشناس ارسالی در

      جنس خودشان را صددرصد گران کردن انوقت نثبت افزایش یک چندر غاز حقوق کارگر جونشون درمیهد

    • ناشناس ارسالی در

      کسی از حقوق های شما خبر نداره که چقدر درماه میگیرید بعد مانع حقوقی که خودمون پرداخت کردیم را میگیرید،

    • ناشناس ارسالی در

      واقع جناب صادقی عزیز خدا بهتون سلامتی طول عمر باعزت عنایت کنه که پیگیر این ق‌‌شر، زحمت کش بودی وهستید

    • مهری ارسالی در

      حق ما پول ما پس انداز ما برای خودمان است دولت بجای دخالت بدهی خود را پرداخت کند و رییس سازمان تامین اجتماعی که عرضه ندارد هر چه زودتر استعفا بدهد

    • ناشناس ارسالی در

      باید حقوق بازنشستگان کشوری وتأمین اجتماعی وهمه اقشار مختلفی که دراین43سال مورد ظلم قرارگرفتن را مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی متناسب با تورم افزایش دهید مگرنه خشم مردم گریبانتان را خواهد گرفت

      • ناشناس ارسالی در

        درسته

    • ناشناس ارسالی در

      به نام خدا اقای صادقی ازشما همه بازنشستگان تشکر می کنن شما هم به وظیفهدخود عمل کنید ومجلس راوادار کنید که با افزایش ها موافقت کنن در غیر این صورت تما بازنشستگان به خیابان خواهن امد وحق قانونی خودرا می گیریم حتی اگر کشت شویم دورد برکسانی که حق را پیگیری می کنن

      • ناشنا ارسالی در

        من یک بازنشسته با سیی سال سابقه شش میلیون میگیرم و بازنشستی با بیست سال سابقه هم شش میلیون مگیرد آیا این عدالت است

      • سعید کیخسروی ارسالی در

        این اقا قبلا ضربه خود را زد و مزدش را هم خوب گرفت. جنابعالی خبر ندارید؟؟
        در ضمن به گروه های مجازی مراجعه فرمائید
        تا متوجه شوید چه افشاگریهایی در مورد این
        اقا شده انوقت مجوز برا خودت صادر و نماینده
        کارگران بازنشسته شوید.

    • ناشناس ارسالی در

      ممنون از آقای صادقی اما تمام تلاش دولت اینه که این مصوبه ده درصدی رو اجرا کنه چهار ماه از سال گذشته همچنان بی تکلیف ماندیم

    • بازنشسته ارسالی در

      معنی عدالت را فهمیدیم .یعنی بیش از ۳۰سال حق بیمه ومالیات بیشتر بدی ودردوران پیری حق وحقوق ات پایمال کنن.عدالت قرن جدید

    • ناشناس ارسالی در

      مابه تامین اجتماعی بیمه پرداخت کردیم تامین اجتماعی موظف هست بابت ۳۸ سال بیمه ی پرداختی ماحقوق اضافه کندنه دولت به دولت چه ربطی داریماحقمان راازتامین اجتماعی ‌میخواهیم

    • Bob ارسالی در

      با تشکر از سخنان آقای صادقی .دو موضوع من بازنشسته را رنج میدهد .۱ _دولت با این کار خروجی تامین اجتماعی را کاهش و دست اندازی به منابع آن را برای خود افزایش میدهد.
      ۲ _ اگر عدالت از نظر آقایان دست درازی به حق و حقوق دیگران است بدا به حال این ملت و این مملکت.

    • ناشناس ارسالی در

      مسئولین محترم افزایش 50درصدی حقوق نمایندگان تورم زانیست اما 10درصد و38درصد حقوق بازنشستگان 100درصد تورم زاست حقوق بازنشستگان احتیاطاً بالا نبرید که باکسری بودجه مواجه میشین خود دانید

    • بازنشسته ارسالی در

      آقای صادقی عزیز سلام آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم اززحمات جنابعالی به نوبه خودم سپاسگزارم.
      امیدوارم آقای ریسی حرف که درخصوص بازنشستگان درزمان انتخابات زده به یاد بیاره وزیرمجموعه دولت بگه این قولی که ایشان داده عملی کنند چون ایشان گذشته ازرئیس جمهور ،سیدهستند انشاالله حق شرعی وقانونی بازنشستگان را زیرپا نخواهند گذاشت .

    • بازنشیته ارسالی در

      احسن جناب صادقی که از
      بازنشسته مظلوم
      در مقابل میر کاظمی وسایلی
      دفاع میکنی خدا
      به همراهت مومن

    • غلامرضا ارسالی در

      دولت متقلب و وزرای بی سواد ظلم به بازنشسته ها کردند وبه زودی جواب قاطع خواهند دید

    • ناشناس ارسالی در

      این ویرگول نبود بلا آسمانی بود که دامنگیر بازنشسته های بیچاره شد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام آقای صادقی سپاسگزار شماهستیم وتمام قد پشتیبان وحامی شما هر کاری لازمه انجام بدید وهر جا نیاز بود اعلام کنید تابلافاصله حاضر بشیم،ما همگی تا آخرباشماییم،ممنون

    • بازنشسته ارسالی در

      شکم سیر از گرسنه خبر نداره حقوق نمایندگان مجلس راببینید انقدر حقوقشان زیاده که اصلا اعلام نمیکنند حتی وزیران ودولتیان حقوقشان نامعلومه وقتی به بازنشسته های مستمری بگیر میرسه میشه ده درصد ظلم چقدر ظلم پایدار نیست اون از اون یارانه های مردم ضعیف راقطع کردید اینم از حقوق بازنشستگان که حقشون راضایع کردید شرم بر شما اخرتی هم هست انشاالله خدا ریشه ظلم وظالم را نابود کند خدا لعنت کند بر کسانیکه حق وحقوق مردم راضایع میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      میرکاظمی بیسواد کشور را داغون کردی با بودجه بندی ات ،بی سواد تورم میدونی الان چنددرصد است توکه افزایش حقوق نداشتی بیسواد ؟

    • ناشناس ارسالی در

      آقای رییسی در بجنورد گفتند عدالت را با قانون اجرا میکنند. اما نگفتند کدام قانون. قانونی که افزایش مستمری را برابر افزایش هزینه زندگی میداند نادیده میگیرند و خودشان بدعت پلکانی در اجرای قانون تعریف میکنند و کارشان را عدالت تعریف میکنند!!! این دولت کپی دولت احمدی نژاد است و مهره های او در مصدر کارند. اگر خاطتان باشد احمدی نزاد در هر موضوعی با مجلس چالش داشت و اکنون دولتیان همان رویه را ادامه میدهند. آقای رییسی گفته اند درآمد ارزی بهتر شده اما خرج دولت هم زیاد شده. اگر زیاد شده بواسطه تورم ساخت دولت است که فشارش بر مردم است. دولت بدهی به صندوق تامین اجتماعی را نمیپردازد اما برای جبران ناتوانی اقتصادی دست در جیب بازنشتگان میکند.

    • سیده لیلا ارسالی در

      با سلام
      عذر میخوام بازنشستگان فقط تامین اجتماعی نیستن قشر بازنشسته ،کشکری لشکری و تامین اجتماعی باید کار اساسی براشون صورت بگیره

      • تا آخر ایستاده ایم ارسالی در

        هرکط به مقداری که پس اندا کرده باید به همان نسبت دریافت کند اصل تورم وگرانی بر عهده دولت بی کفایت است هبچ کدام از بازنشستگان نباید تاوان بی کفایتی دولتمردان را بدهند

    • ناشناس ارسالی در

      افرین به شجاعت و صداقتت اقای صادقی

    • ناشناس ارسالی در

      جناب اقای صادقی دم شما گرم که از حق حقوق بازنشستگان دفاع میکنی اگر ریس مجلس نخواستکه تایید کنه اعلام کنید بازهم بازنشستگان تجمع کنن تهران جلو مجلس شهرستانها جلو در سازمانذتامین اجتماعی یا جلو استانداریها تا تاحقمون پایمال نشه

    • ناشناس ارسالی در

      دزدی ازنوع جیب بازنشسته و کلاه سر صندوق که پول صندوق که مال کارگران هستو ندن

    • علی ارسالی در

      حقوق آقای میرکاظمی چقدر است ،جای بریز و بپاش در سوریه و یمن ،حق ما را بدهند

    • حسینی ارسالی در

      درود بر بزرگ مرد جناب صادقی عزیز مواظب
      خودتون باشید

    • ناشناس ارسالی در

      هیئت دولت ومیر کاظمی رییس برنامه وبودجه در مقابل بازنشستگان ومردم وقانون مقابله می کنند.مقابله کاملا غیر قانونی وغیر منطقی. در مقابل مردم وقانون ایستادن آقایان هییت دولت ومیر کاظمی وموسوی وعبدالملکی و.... کار پسندیده نیست ومحکوم به شکست است.

    • یک بازنشسته ارسالی در

      بنام خداودرودبرآقآی صادقی به نظرمن آنهایی که باافزایش حقوق بازنشستگان مخالفت می‌کنند می‌خواهند آشوب رابیندازند

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت خدا والیائ خدا شهدا ،صلحا بر ادمی وبر پدرومادرش لعنت که قشر مظلوم بازنشسته رااین همه ازارواذیت مکنند وهیچ شرمی هم ندارند

    • بازنشسته مظلوم ارسالی در

      جناب صادقی ممنون ک هستی خدا هم دردنیا هم درآخرت اجر این همه تلاشی ک برای این موسفیدان بی پنات

    • ناشناس ارسالی در

      ما بازنشستگان حقمان را خواهیم گرفت اما این ننگ تا ابد بر پیشانی دولت خواهد ماند

    • خدا حقه ارسالی در

      خواستم قبل از هرسخنی .عرض تشکر وقدردانی از جناب آقای صادقی داشته باشم ایشون هم میتوانست مثل بقیه بشینه کنار ولی بنده خدا هرروز وهمه جا هست واز جانش مایع میزاره تانگذاره بیش ازاین سفره بازنشستگان کوچک وکوچک تر بشه .از خداوند برایش آرزوی سلامتی دارم امیدوارم هرجا ک هست سالمو سربلند باشه ان شاالله

    • زهرا ارسالی در

      درود بیکران به آقای صادقی عزیز که تمام وکمال تلاش خودشان را میکنند تا از حقوق ما بازنشسته ها دفاع کنند ،الهین خدا نگهدارتان باشد ،عدالت را هم فهمیدیم چیست به شکرانه آقای رئیس جمهور که اینقدر از عدالت حرف میزدند،اشتباه صد درصدی کردیم بهشون رای دادیم ،وزیران ودولتمردانی که حقوقهای نجومی میگیرند ،درد منه کارگر را میفهمند،ظلم پایدار نخواهد ماند،این را تاریخ به ما آموخته،

    • ناشناس ارسالی در

      پروفسور حقوق های دویست سیصد ملیونی ویژه خواران ولشکری وکشوری را جرات ندارید.

    • ابوالفضل رستمزاده ارسالی در

      آقای صادقی عزیز خدا خیرت دهد ممنون هروقت اراده کنی کف خیابانیم آقای میرکاظمی اینشالاه به لطف خدا توراهم به حال عبدل الکی دچار می کنیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام هنوز حقوق بازنشستگان زیاد نکردی
      قیمت ها هوای شو د دورغ شاخ دار

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام مسئولین باید خجالت بکشن دیگه از کارگر بدبخت تر ندیدن ک حقشون رو بخورن اگه راست میگن ی برج با حقوقی ک ب ما میدن زندگی کنند .

    • ناشناس ارسالی در

      تازه حالا هم گفتن همون مبلغ همون سال بازنشستگی رو قراره اگه بدن بهمون بدن اصلا تورم هم وجود ندارد قیمتاهم از نظر اینا همون قیمت سال 95هس ظلم از این بیشتر ؟

    • بازنشسته ارسالی در

      وزیر بیسواد کاظمی بیلاقت حقوق بازنشسته توارم زا یا حقوق تو بیلاقت

    • ناشناس ارسالی در

      میر کاظمی بهایی چه می داند دادگستری بگیران را آنقدر از بین المال دزدیده هزاران سال هم روزی 100میلیون تومان خم خرج بکند درآد در بانکهای آمریکایی و اروپایی مردم باید اعتراض خود را لر ای اخراج میر کاظمی خائن از کار دولتی این همه شان نذیر هستند

    • محمدرضا ارسالی در

      فقط میتونم بگم زنده باد بازنشستگان ستمدیده
      ومرگ برمسئولین خوشگذران مفتخور بی درد

    • اسی ارسالی در

      توهم اصلا مهم نیست که دیگاه منوبخای بزاری یانه توهم یکی کنگه همین کارشکنهای مملکتی هردیگاهی تابحال فرستادم ناسزایی توش نبوده توهم خبرهارو خیلی زدونغیذ مردمو به مسخره گرفتی خیلی وقته طوری خبرمینویسی که مثل اینکه درست منظورنظرا برهم زدن ارامش ملته ادم باش درست خبربنویس اختشاش بپانکن

    • جعفري ارسالی در

      ده ميليون.كه از يارانه جديد بجرم دهك دهم جا ماندن.و ده ميليون بازنشسته.ديكر به رئيسى و دولتش رأى نخواهند.داد.أين يعنى ختم كلام نامه تمام.حقوق نجومى تورم زا نيست.حقوق جندر.قاز تورم زاست.افرين.

    • ناشناس ارسالی در

      اگر به قانون عمل کردید خدا خیرتون بده.وگرنه ما بازنشستگان با خانواده هامون میاییم کف خیابان .دولت به ما بدهکاره.

    • خسروجردی ارسالی در

      مردباش من فیش حقوقم رامیزارم توهم این کاررابکن حقوق هرکی زیاد بود خف میشه بیسوادها

      • ایرانی ارسالی در

        محال مرد تو اینا پیدا بشه اینا کثیف و روباه صفت هستند

      • ناشناس ارسالی در

        جون هرکی دوست دارین حقوق هارادرست کنین ما همین جوریشم زندگیمون داغونه داغونترش نکنین الان چند ماهیه حقوق مارا پیچوندین تورم خابیده خودتونو قول می زنین یا ماراروغن پنج برابرشده فقط با این کارتون بازنشستگان راداغون می کنین وقدرت خریدشون رابه صفر می رسونین این همه نفرین به جون نخرین زورتون به کارگربیچاره رسیده من باسابقه ۳۵سال با اونی که ۲۰سال داره یکیه مگه حقوق من چه قدره شش میلیون آخه انصافه گفتیم امسال یه خورده می ره روش یه خورده تهه جیبمون می مونه اونم از این ور گرانی شد ازاونورم حقوق هارا اینجوری کردن تازه کمم آوردیم خدایه خورده به شما انصاف بده به ما هم صبرازاونور کارفرما حقمونو خورد حالا نوبت شماست دستتون درد نکنه

      • ناشناس ارسالی در

        باشه قبول اصلأ ده درصد م مال خودتون هیچی به حقوق ها اضافه نکنین خداخیرتون بده یارانه هم نمی خایم همه چیز وبرگردونین به قیمت قبلش ماراضییم اگه می تونین خودتونم می دونیین که شدنی نیست بس زورتون به بازنشسته بیچاره رسیده مگه ازجیب شما می دن یک عمر بیمه ریختیم که الان راحت زندگی کنیم باور کنین جون ندارم برم کار کنم والا خونه نمی موندم

    • احد باقریان ارسالی در

      سلام .ما بازنشستگان هیچگونه تا حق و حقوق تصویب شورای کار نگیریم ساکت نمی نشینیم سیاسی نیستم ولی شرایط مالی ام وخیم است با چهار تا فرزند ۳۱ سال کار شش میلیون و هشتصد هزارتومان دریافت میکنم ۱۰ روز نمی توانم با این حقوق زندگی کنم بیماری قند و فشار خون والزیمر خفیف دارم

    • بازنشسته ارسالی در

      میرکاظمی مقصر نیست مقصر نعوذبلله خداست که این آقا با ۵۰میلیون تومان حقوق گوشت و ۲۰۰هرارتومان بخره ومن و تو با حقوق زیر۱۰میلیون هم گوشت و ۲۰۰هزارتومان .مازن وبچه مان بیماریستانها رو بگردند ولی زن و بچه اینها اروپا گردش کنند .

    • ناشناس ارسالی در

      داداش عدالت فقط روی کاغذهستش کدوم عدالت آیاعدالت اینه که نماینده مجلس ۴۰میلیون حقوق بگیره تورم نمیاره ولی یه بازنشسته یک میلیون بخوان اضافه کنند دولت فقیر میشه عدالت یعنی اینکه هرچیزخوب و باارزش توی دنیا هست برای خودشون و فقروبدبختی برای دیگران فعلا چیزی که ازعدالت دیدیم همین بی عدالتی بوده که عدالت محسوب میشه

    • قربانی ارسالی در

      آقای میرکاظمی درکی از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ندارد .

    • ناشناس ارسالی در

      بیچاره بازنشسته های لشکری وکشوری هم اکثرشون حداقل بگیرهستن وحقشون پایمال شده وحقوق اکثرشون به هشت میلیونم نمیرسه باوجوداینکه توسی سال خدمتشون به صندوق بازنشستگی پول پرداخت کردن خدا ازسراین گداپرورای حروم خورنگذره

    • ناشناس ارسالی در

      به بازنشسته های بدبخت که میرسن اگه بخان اضافش کنن تورم زا هس، حقوق خوده میرکاظمی و هئیت دولت تورم زا نیس، لعنت بر کاظمی و هیئت دولت

    • ناشناس ارسالی در

      مااز کانون بازنشستگی سراسر کشور میخایم نسبت به افزایش حقوق 38 درصد بازنشسته ها به دیوان عدالت اداری شکایت کنند

    • ناشناس ارسالی در

      مابازنشسته ها حقمون رو میخوایم تو این گرونی و تورم

    • ناشناس ارسالی در

      این همه حقوق خودشون و هیئت دولت سالی دوبار اضاف میکنن تورم زا نیس ولی اگه بخان حقوق کارگرو بازنشسته اضاف کنن تورم زا میشه، چشمتون کوربشه که نمیتونین چندقاز ما رو ببینین

    • ناشناس ارسالی در

      افزایش حقوق بازنشسته لازم است وواحد بهانه نگیرید حقوق بازنشسته باید بالای۱۵میلیون بشه و حق مسکن۳میلیون حق خواربار یک میلیون و حق لباس یک میلیون و حق سفر و گردشگری ماهی یک میلیون برقرار سودآوری زا حقوق زیاد مسئولین ونمایندگهای نه حقوق ناچیز بازنشسته ها

    • حجع ارسالی در

      حقوق نجومی سران مملکت تورم زا نیست. حقوق چندرقاز بازنشسته تورم زاست . اقایان خودشون همانی هستن که فکر میکنند مردم هستن........

    • بهزاد رضایی ارسالی در

      بدبختی مااینه که یه کسانی دارن براماتصمیم میگیرن که خورشون باعث وبانی وضع موجودن بروفیش خودشونگاه کن اندازه۶ماه ماراتویکماه میگیره بعدمیادمیگه حقوق۱۲تومنی تورم زاست بعدشم این صندوق مال ماست بشماچه ربطی داره مگه شماوکیل ووصی ماییدخداکنه هرکس مانع اینکاربشه بدردی گرفتاربشه که روزی۱۰۰بارآرزوی مرگ بکنه بعدم مابایدکف خیابونارارهانکنیم اگه کوتاه بیاییم ایناپرروترازاین حرفان حقمونامیخورن یه آبم روش!!!

    • پناهنده خداوند جبار ارسالی در

      تشکر صادقانه از جناب صادقی تنها ایستادگی در برابر تصمیمات غیر قانونی وغیر شرعی هیئت دولت بخصوص میرکاظمی ومخبرمتوهم وبی سواد راه حل احقاق حق بازنشستگان است تا آخرین نفس ایستادگی می کنیم ومطالبه گری می کنیم فقط یک صدا ویکپارچه هماهنگ تظلم خواهی را فریاد بزنیم واطلاع رسانی به موقع
      فریاد تظلم خواهی کمک به خدمتگزارانی جون آقای صادقی است تا به هدفمان برسیم

    • ناشناس ارسالی در

      آقایی که می‌گوید حقوق دولتی ها درسال دوبار اضافه میشه نه داداش من هم بازنشسته لشکری هستم فقط ۱۰درصد حقوق مارا اضافه کردن حالا رسیده به هفت میلیون تومان خدایی با این دريافتی تانیمه هرماه با این گرانی نمیرسیم
      درود برمسئول شما که پیگیر است مسئولان مابی عرضه وحقوق بالا می‌گیرند به فکر ماها نیستند محض اطلاع نگو دولتی ها دوبار درسال اضافه حقوق می‌گیرند برو ازمسئول خودتشکر کن

    • ناشناس ارسالی در

      حقوقای نجومی وزرا ونماینده ها تورم زاس یا حقوق بازنشسته ها که وقتی ی دفعه برن مایحتاج ضروری زندگیشوتهیه کنن کارتوشون خالی میشه تورم زاس خدایا این ظالمارو ریشه کن فرما

      • رضا ارسالی در

        حقوقامون عوض

    • ناشناس ارسالی در

      باریکلا جناب آقای صادقی ،این مردیکه بیسواد میرکاظمی سر از چی در میاره از اول سال تا الان هر چی که میخواهیم بخریم چند برابر شده بجای اینکه الکی بشینند مخالفت کنند برند جلوی این گرونی رو بگیرند آخه نیست همه چیز براشون مجانی هست و تا بحال خواربار فروشی سر کوچه شونم نرفتن خبر از گرونی ها ندارند ،اگه قبول داره یک دهم از حقوقشو بده به من قسم میخورم که دیگه هیچ حقوقی از هیچ جا نخوام ،میرکاظمی بجای نشستن پشت میزت نترس برو یه سر بزن ببین چه خبر که سه ماهه ما رو گذاشتین سره کار با این افغ حقوق 2میلیونی، خدا لعنت بکنه شماها باعث بد نامی این مملکت و رژیم جمهوری اسلامی میشوید شماها ایرانی نیستید مخالف رهبری و حکومت هستید چون دوست دارید هرجو مرج بشه ودویت دارید ناراضیتی تو مملکت ما زیاد بشه من دلم بحال رهبر عزیزمان میسوزه که دست تنها نمی‌داند باید با شما روبرو بشود ، یا با دشمنان برون مرزی ،سماها عین مار تو آستین هستید خدا به داد ما بدبختیها برسه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سر اونایی که تو مجلس ودولت نشستن خودشون نه خرید میرن چون همه چیزرو از نون گرفته تا گوشت میخرن میارن درخونشون بهشون تحویل میدن خودشون حقوق بالای ۵۰ ملیون میگیرن اون تورم زا نیست چندر قاز حقوق بازنشسته تورم زا ست باید دراون مجلس رو گل گرفت باباخسته شدیم از این وعده وعیدها ی توخالی هر روز ی چیزی میگین جمع کنید تورو بخدا

    • بازنشسته ارسالی در

      اولاازآقای صادقی سپاسگزاریم دوما اگرحق مارو ندهندمجبوریم خودمون حق خودمون روبگیریم ماروبا۱۰درصدنابودکردن

    • قادری ارسالی در

      جناب اقای ریسی ریاست محترم محبوب ما مطمئنیم که شما هدفتان خیر است اما به نظرم دوستان نزدیک به شما که درخصوص. افزایش حقوق بازنشستگان تامین تحقیق میکنند باید بدانند که صندوق کشوری مدیر. معاون کارمند هرکدام بنا به شغل وپست حقوق بازنشستگی انها تعیین وپرداخت میشود ویا در صندوق لشکری حقوق یک بازنشسته سرگرد با یک بازنشسته استوار تفاوت دارد اما صندوق تامین اجتمایی به اینصورت است که کارگر یا مدیر بر مبنای پرداختی خود بیمه پرداز است یعنی دربعضی مواقع طرف صبح کار میکند در پایان ماه سی روز حق بیمه پرداخت میکند وبعداز ظهرها مجددا جای دیگر ویا کارگاه دیکری کار میکند ومجددا بابت بعدظهرهاهرها درپایان ماه لیست بیمه برایش پرداخت میکنند تا پرداختی بیشتری درماه در تامین اجتمایی داشته باشد تا. انشاالله بتواند بعدا در زمان بازنشستگی حقوق بیشتری بر مبنای پرداختی خودش بگیرد واین خیلی ساده است اصلا کاری به دولت ویا هزینه برای دولت. یا تورم ندارد درعجب است که این فرمول ساده عده ای سخت میفهمند میخواهند به مانند صندوقهای دیگر افزایش داشته باشد باتوجه به موارد یادشده مشکلی به نظر نمیرسد انشاالله با تایید مصوبه تامین اجتمایی مابازنشستگان تامین اجتمایی که از کرونا از مشکلات از استرس از وام خسته تر ازخسته ام با تصویب ۳۸درصد با ۵۱۵هزارتومان باعث خوشحالی قشر بازنشسته بشود. دروود بر رهبر عزیزمان درودد بر سپاهیانی که جان ناقابلم فدای تک تک انها بخصوص سردار بزرگ جناب اقای حاجی زاده. که میدانم چقدر جانانه زحمت میکشد. یا حق منتظر دستور انقلابی ریاست محترم دولت هستیم. تا بیشتر ازاین چشم به راه نباشیم چون خسته تر ازخسته ایم

    • بازنشسته ارسالی در

      ما بازنشستگان حق بیمه خودمان را به مدت ۳۰ سال به حساب تامین اجتماعی واریز کردیم وامروز پول پس از انداز دست رنج خودمان را میخواهیم ویولت در این زمینه نقشی نداشته ^تامین اجتماعی موظف هست اضافات حقوق ۳۸ درصدی به اضافه ۵۱۵ هزارتومان که تصویب نموده پرداخت نماید ولا غیر

    • ناشناس ارسالی در

      ماه اول تابستان رسید فعلا ابطال و تائید هستنداینطور پیش رودتابستان تمام شده

    • طالب دانشور ارسالی در

      سلام بر دوستان بازنشسته : به اعتقاد من همه اینها متحد هستند و شدند که : ما بازنشستگان را زجر بدهند : بنا بر گفته های خودشان ۵۰ در صد حداقل بگیرند : که ۵۷درصد رشد حقوق را گرفتند : دقت فرمایید از جمعیت حقوق بگیر تأمین اجتماعی که ۳۵۰۰۰۰۰نفر هستند : مشکل ۵۰درصد حل شد از آن ۵۰درصد دیگر ۱۵درصد که حقوق آنچنانی ندارند : می‌ماند ۳۵ در صد جمعیت ۳۵۰۰۰۰۰نفری که می‌شود ۱۲۵۰۰۰۰نفر : حالا این یک‌میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر را تعمیم بدهیم به هشتاد میلیون نفر جمعیت ایران : این رقم افزایش ۳۸ درصدی این تعداد حقوق بگیر چه تورمی می‌خواهد ایجاد کند : پس هدف مشخص است: فقط زجر دادن و بی آبرو کردن این قشر محترم و زحمت کش و نجیب و قانع : به جزء این دیگر معنای خاصی ندارد : وگرنه اگر میزان واقعا تورم بود حقوق کارکنان فقط یک وزارت خانه ) تعاون کار و رفاه اجتماعی را متعادل میکردن : دها برابر و یا شاید صدها برابر افزایش ناچیز حقوق ما بازنشسته می‌شود: برادران عزیز : بدانیم سر کاریم ) مچل ( کردن مارا

    • ناشناس ارسالی در

      چندین ردیف بودجه هست که میلیونها از پول این مملکت میبلعه بدون هیچگونه بازدهی .حقوق بازنشستگان تورم زاست اف برشما .

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت برجدابا کسی که گفته حقوق بازنشسته چندرقازی تورم زاست اون حقوقهای نجومی چی اکه جرات دارن برن جلواونها را بگیرن ،

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کند اون کسی که سنگ اندازی می‌کند

    • ناشناس ارسالی در

      افزایش جیره زنده ماندن خانواده یک بازنشسته تورم زا نیست.تورم ناشی از انباشت ناکاری امدی های مشهود مدعیان بدهکار به بازنشستگان واستمرار حقوق های نجومی واجرای طرح های آبکی واختلاس ها وغارت اموال ملت ومسافرت های دوره ای وبرگزاری جشن های بخور بخور.وعدم پرداخت طلب صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی می باشودراستی مخارج آقازاده های دوبرجه از چه محلی تامین میشود

    • ناشناس ارسالی در

      آقای میر کاظمی تو اصلا لیاقت این پست را نداری در روز چند وعده غذا می‌خوری که شدی مثل بوفالو وصورت گل انداخته فکر تو هم مثل بوفالو هست حداقل بوفالو کوشت وپوست وشیر می‌دهد تو هیچ خاصیتی نداری وغیر از شکم به چیزی فکر نمیکنید

    • ناشناس ارسالی در

      گناه خودتون و گردن دیگران نندازید فعلا که تورم هر روز داره بیشتر میشه هیچ کسم نیست بگه حرت به چند من پس الکی نگید تورم زاست به درک حق و حقوق مارو درست کنید ان چه ربطی به ما داره

    • بازنشسته ارسالی در

      ایراد رییس مجلس شورای اسلامی به مصوبه تعیین ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ (نامه شماره ۲۶۳۶۵/هـ ب مورخ ۲۹/۳/۱۴۰۱)
      حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی
      ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
      سلام علیکم؛
      بازگشت به رونوشت تصویبنامه هیأت محترم وزیران به شماره ۲۱۴۸۷/ت۵۹۸۲۶هـ مورخ ۱۵/۳/۱۴۰۱، موضوع: «تعیین ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱»، متعاقب بررسی ها و اعلام نظر مقدماتی «هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین» و مستنداً به صدر ماده واحده و تبصره (۴) الحاقی به «قانون نحوه اجراء اصول هشتاد و پنجم (۸۵) و یکصد و سی و هشتم (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی» و ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی آن، مراتب متضمن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقرر قانونی و اعلام نتیجه به این جانب ابلاغ می گردد. بدیهی است پس از انقضای یک هفته مهلت مقرر در قانون، آن بخش از مصوبه که مورد ایراد قرار گرفته است ملغی الاثر خواهد بود.
      «بر اساس بند «۱» ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- هیئت وزیران به عنوان مرجع تصویب و به روزرسانی فهرست مناطق کمترتوسعه یافته تعیین شده است. بنابراین، بند (۱۲) مصوبه که این امر را به سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور با همکاری برخی از دستگاه های دیگر سپرده، از حیث تغییر مرجع تصویب، مغایر قانون است.
      محمدباقر قالیباف- رییس مجلس شورای اسلامی

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق میرکاظمی و عبدالملکی تورم زا نیست ولی شندرغاز افزایش 38درصدی مصوبه هیئت مدیره تأمین اجتماعی برای کم درآمدترین قشر جامعه بازنشستگان کارگری تورم زاست ؟! میرکاظمی که فاقد حس نوع دوستی ست از گران شدن کالاها که 100درصد تا 500درصد افزایش داشته قلب سیاهش به درد نمیاد که مردم توان خرید ندارند چرا که خود او و امثال او حقوق نجومی دریافت میکنند و به بیچاره ها فخر میفروشند .بهتره بجای کارشکنی درکار بازنشستگان اولأ استعفا داده و به عبدالملکی ملحق شود و ثانیأ به دولت پیشنهاد پرداخت بدهی خود را به صندوق تأمین اجتماعی بدهد تا مشکل حل شود

      • ناشناس ارسالی در

        میرکاظمی.تا‌خونش‌ریخته.این‌
        این‌کارادامه‌داره‌دیدار‌ما‌کف‌خیابان

    • شمس الدین ارسالی در

      درود به شرفت زنده وپاینده باشی

    • محسن رجبی ارسالی در

      مگر نه اینکه اصول بنیادین پرداخت حقوق در سازمان تامین اجتماعی برمبنای میزان مشارکت بیمه پردازی است؟! مگر ما گناه کردیم حق بیمه بیشتری پر داخت کردیم؟! تورم روزانه ده درصدی و افزایش حقوق سالانه ده درصد!! چرا آقای رئیسی میخواهند با گسترش فقر و فلاکت عدالت رو گسترش بدن چرا با افزایش رفاه و آسایش مردم عدالت رو گسترش نمیدن؟!

    • قاسم ارسالی در

      اینهمه دنبال مقصرگشتن کارعبثی است بهتره شعرپرعقاب(ازماست که برماست) رایکبار دیگر بجای اینهمه خبرهای اعصاب داغون کن مرورو حفظ کنین 🤔

    • رحمان ارسالی در

      چرا کسی به فکر بازنشستگان کشوری که فقط ۱۰درصد به آنها اضافه شده نیست مگر اینها را متولی وحامیان ندارن مجلسیان چرا از اینها حمایت نمی کنن وبرای گرفتن حق خود با این تورم ۵۰درصدی باید چه کسی حامی اینها باشد

    • ناشناس ارسالی در

      دولتی جون ها قبل از اینکه پشت میز بزرگتری مجبور به انجام کاری شوید
      خیلی محترمانه کار درست را انجام دهید.

      • رضا ارسالی در

        حقوقامون عوض

    • رضا ارسالی در

      خداوکیلی مردی آقای صادقی عجب جواب دندانشکنی دادی مابازنشسته ها وکارگران تا آخرین نفس پشتت هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      اقای میر کاظمی گردن کلفت بجای گنده گویی واز صندوق بازنشسگان گردن تو کلفت شده بدهی 480هزارمیلیارد ی که به صندوق بازنشستگان دارید پرد اخت کنید تو این مملکت کسی باسوادتر از تو پیدا نمیشد

    • ناشناس ارسالی در

      بنظرم خود دولت فعلی و قبلی‌ها هدفشون
      فقر در جامعه هست و این تورم و دلار و سکه همه اش بازی سازی هست برای مشغول کردن مردم
      قبل اینکه افزایشی بازنشسته بگیره تورم چند برابری ایجاد شد آقای سید محرومان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه