ارسال به دیگران پرینت

بریتنی اسپیرز | همسر بریتنی اسپیرز

همسر سابق بریتنی اسپیرز دستگیر شد | جنجال بریتنی‌ با همسر‌ سابقش

همسر سابق بریتنی اسپیرز به دلیل ورود بی‌اجازه به خانه بریتنی دستگیر شد

همسر سابق بریتنی اسپیرز دستگیر شد | جنجال بریتنی‌ با همسر‌ سابقش

۵۵ آنلاین: همسر سابق بریتنی اسپیرز به دلیل ورود بی‌اجازه به خانه بریتنی دستگیر شد 

جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی پس از اینکه ظاهراً در عروسی بریتنی که در خانه‌اش در تاوزند اوکز برگزار شده بود اختلال به وجود آورد دستگیر شد. وکیل اسپیرز، متیو روزنگارت، دادستان سابق فدرال گفت که الکساندر بازداشت شده است. روزنگارت که به نمایندگی از این ستاره پاپ در جریان دادرسی حاضر شده بود از پاسخ سریع و اقدام به موقع کلانتری ونتورا تشکر و قدردانی کرد. 

روزنگارت گفت: «من منتظرم تا با رئیس کلانتری همکاری کنم و اطمینان پیدا کنم که الکساندر تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.» 

کامرون هندرسون رئیس کلانتری ونتورا گفت که معاونان او به تماس شخصی ناشناس در ساعت 2:07 بعدازظهر جواب دادند. هندرسون تأیید کرد که الکساندر 40 ساله دستگیر شده است و گفت که او بر اساس حکم قانونی اعمال قانون خواهد شد. 

هندرسون همچنین گفت: «ما در حال حاضر او را به دلیل تجاوز به حریم شخصی دستگیر نکرده‌ایم. آن بخش از قانون‌شکنی این شخص هنوز در دست بررسی است.» 

الکساندر در سال 2004 مدت کوتاهی با بریتنی اسپیرز ازدواج کرد. اسپیرز که در ماه نوامبر از قیمومیت پدر خود رها شد، سال گذشته با سام اصغری نامزد کرد. گزارش‌ها حاکی از این است که با وجود این اختلالی که در عروسی پیش آمده عروسی همچنان برگزار می‌شود.  

ویکی تی دستیار اسپیرز در استوری اینستاگرامش به این اتفاق پرداخت و گفت که او در آن مکان نبوده ولی تأیید می‌کند که همه در سلامت و امنیت کامل هستند. او نوشت: «هواداران بریتنی درباره این مسئله به من هشدار دادند. واقعاً از همه تشکر می‌کنم.» 

این حادثه روز پنجشنبه پس از آن اتفاق افتاد که الکساندر، دوست دوران کودکی بریتنی، در اوایل سال جاری در خانه مادر بریتنی در لوئیزیانا نیز دیده شد. الکساندر در لایو اینستاگرام خود درباره رفتن به خانه بریتنی نیز صحبت کرده بود و برنامه‌هایی از پیش تعیین شده برای این کار داشت.  

الکساندر ادعا می‌کند که توطئه‎ای علیه بریتنی در حال انجام است و در ویدئویی گفت که ما باید برای کشف این توطئه مسیرهای مالی را دنبال کنیم. الکساندر در ماه ژانویه پس از اعتراف به اتهام تعقیب جنایت‌کارانه شخصی در تنسی به حبس مشروط محکوم شده است. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

 

 

 

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه