ارسال به دیگران پرینت

ایوب انتظاری | ایران | اسرائیل

ماجرای قتل 2 دانشمند ایرانی به دست اسرائیل | روایتی تازه از نیویورک تایمز

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مرگ دو دانشمند جوان ایرانی، کامران آقا مولایی و ایوب انتظاری، را مشکوک و به فعالیت‌های اسرائیل نسبت داد.

ماجرای قتل 2 دانشمند ایرانی به دست اسرائیل | روایتی تازه از نیویورک تایمز

طبق این گزارش، هر دوی آنها فارغ التحصیل بهترین دانشگاههای ایران بودند، هر دوجوان بودند، سالم و ورزشکار، تا قبل از اینکه در اواخر ماه مه ناگهان بیمارشوند. این دو دانشمند روز به روز بیمارتر شدند و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌هایی در دو شهر مختلف بستری شدند و سپس هر دو به فاصله چند روز از یکدیگر درگذشتند.

نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام ایرانی و دو فرد مطلع دیگر که بنا به حساسیت موضوع نخواستند نامشان فاش شود، می‌نویسد که مقامات ایران معتقد هستند که اسرائیل آنها را با غذای مسموم کشته است.

یکی از آن دو «ایوب انتظاری» مهندس هوانوردی بود که در یک مرکز تحقیقات نظامی کار می کرد و دیگری «کامران آقا مولایی» یک زمین شناس بود.

ایران براین باور است که این مرگ‌های مرموز، مشابه قتل‌های هدفمندی است که اسرائیل با تبعیت از یک الگوی جنگ پنهان و درسایه به آن دست می‌زند. 

 

منبع : اقتصادنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رسول عباس زاده ارسالی در

      دوستان تاکی این اسرائیل غاسب دست از چنین فجایع دست برمی دارد جناب سردار رضائی هی می فرماید اگر اسرائیل دست به خطا کند این خطا نیست چون شما انتظار دارید مثل زمان جنگ اسرائیل شما را با تفنک بزند بابا فرق کرده اقتصاد دان محترم خواهشمندیم بزارید این نیروی جوان بیایند سر پست کارشان انجام بدهند در دفتر خوددت نمره گرفتی شدی اقتصاد دان بابا جنگ کلاسیک فرق می کند آنطور که اسرائیل پیشرفت کرده جوانان ما هم پیشرفت کردند مثل جنابعالی نمی زارید بیایند سر پست چسبیدید به صندلی از دولت می رانند به مجلس هجوم می آورید ازمجلس می رانند به دولت حجوم می برید تمام اطلاعات را هم به رهبری ناقص می رسانید آقا هم فکر می کند درست هست بار آوردن یک دانشمند چقدر به ایران هزینه دارد (من یک روستا زاده هستم )

    • کریم ارسالی در

      این بی‌عرضه بودن ما ايرانيها رو میرسونه بعد با آمریکا میخوایم بجنگیم .حفاظت اطلاعات این وسط کارش چی بوده مگه آدم عادی بودن که از اونا حفاظت نشه؟

    • حسین ارسالی در

      عده ای کمترین ایرادی در سربازان امام ببینند آنرا علم میکنندوهمینطور کوچیکترین مورد چین وروسیه را که از ابتدای جنگ تحمیلی با مادادوستد میکردند.مورد تمسخر قرار میدهند.اماجنایات بیشمار ودیرنه غربی ها بخصوص آمریکا را تحسین میکنند وخود را ایرانی مسلمان هم میدانند؟ عجبا.!!! وسلام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه