ارسال به دیگران پرینت

موسیقی‌دان ها | بازیگری

موسیقی‌دان‌هایی که بازیگر شدند

بازیگری اصلاً هدف جانی دپ نبود. دپ که در سن 15 سالگی مدرسه را رها کرد و به دنبال حرفه موسیقی رفت که خیلی زود متوجه شد که می‌تواند در بازیگری بهتر عمل کند.

موسیقی‌دان‌هایی که بازیگر شدند

دیدن خواننده‌ها یا نوازنده‌هایی که توانایی بازیگری دارند تعجب‌آور نیست. هم‌زمان نوازنده و بازیگر بودن واقعاً مجموعه‌ای از مهارت‌ها را می‌طلبد. اگرچه هر نوازنده‌ای که بازیگر شده موفق نبوده، اما اجازه دهید نگاهی به بهترین موسیقیدان‌هایی که تبدیل به بازیگر شده‌اند بیندازیم. 

جانی دپ جانی دپ

بازیگری اصلاً هدف جانی دپ نبود. دپ که در سن 15 سالگی مدرسه را رها کرد و به دنبال حرفه موسیقی رفت که خیلی زود متوجه شد که می‌تواند در بازیگری بهتر عمل کند. 

او با نامزدی سه جایزه اسکار موفقیت زیادی در هالیوود پیدا کرد و از شهرت خود برای تحقق رویای نوازندگی‌اش استفاده کرد. جانی دپ گهگاهی با چندین نوازنده از جمله مرلین منسون و گروه راک Oasis همکاری می‌کرد. 

ویل اسمیت  ویل اسمیت

ویل اسمیت زندگی هنری خود را به عنوان یک خواننده رپ آغاز کرد. اسم هنری او پرنس بود. ویل اسمیت در این عرصه به موفقیت کمی دست یافت، اما زمانی که نقشی در سریال تلویزیونی را به او دادند، خیلی زود نتیجه گرفت.  

به غیر از فیلم‌های پرفروشی مانند روز استقلال، من افسانه‌ای هستم و مردان سیاه‌پوش اسمیت تنها بازیگری است که هشت فیلم متوالی در گیشه به ارزش بیش از 100 میلیون دلار و یازده فیلم متوالی با دستمزد بیش از 150 میلیون دلار داشته است. 

مارک والبرگ مارک والبرگ

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما مارک والبرگ در واقع شهرت خود را به عنوان خواننده رپ در گروه هیپ هاپ Marky Mark and the Funky Bunch آغاز کرد. این گروه با چهار سال فعالیت و حتی انتشار دو آلبوم نتوانست آن طور که اعضای گروه می‌خواستند معروف شود. حرفه موسیقی برای والبرگ تمام نشده بود، زیرا او بعداً با ایتال جو همکاری کرد. این بازیگر پس از ورود به حرفه بازیگری توانست نامزد اسکار شود. 

جاستین تیمبرلیک جاستین تیمبرلیک 

جاستین یکی از دو خواننده اصلی یک گروه موسیقی بود و به همین دلیل به شهرت رسید. این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های پسرانه در تمام دوران‌ها بود. شهرت او در موسیقی به بلیتی برای موفقیت حرفه‌ای جاستین تیمبرلیک تبدیل شد. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه