ارسال به دیگران پرینت

شب عروسی | طول عمر زندگی مشترک

این رفتارها در شب عروسی طول عمر زندگی مشترک را لو میدهد!

در این مطلب تجربه افرادی مطرح شده که به دلیل شغلشان در مراسم عروسی افراد زیادی شرکت کرده اند و شاعد اتفاقات و رفتارهای عجیبی بوده اند.

این رفتارها در شب عروسی طول عمر زندگی مشترک را لو میدهد!

می‌توان با اطمینان گفت که هر کدام از ما بدون در نظر گرفتن سن و میزان روابط اجتماعی در جشن‌های عروسیِ زیادی حضور داشته‌ایم.

در عین حال تقریبا همه ما تجربه مشاهده اتفاقاتی را در برخی از عروسی‌ها داشته‌ایم که باعث شده دست‌کم با خودمان فکر کنیم:”زندگی مشترک این عروس و داماد چندان دوامی نخواهد داشت”.

این اتفاقات ممکن است مشاهده رفتار بدِ عروس با داماد در حین جشن بوده باشد یا نگاهِ عاشقانه داماد به یکی از مهمانان و یا … .

در این مقاله درباره همین موضوع با کسانی صحبت شده که به دلیل شغلشان در جشن‌های عروسیِ زیادی حضور داشته‌اند. این افراد ممکن است دی‌جی باشند یا عکاسِ عروسی، ممکن است صاحب هتل و رستوران باشند یا برنامه‌ریزِ عروسی و یا … .

 
 

در این مقاله از این افراد پرسیده شده در جشن‌های عروسیِ فراوانی که حضور داشته‌اید شاهدِ چه رفتارها، اتفاقات یا مکالمه‌هایی بوده‌اید که باعث شده عمر چندانی برای زندگی مشترک عروس و داماد متصور نباشند.

برخی از بهترین پاسخ‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

وقتی چشمان عروس یا داماد پس از مشاهده یکی از مهمانانِ عروسی می‌درخشد

من عکاس عروسی هستم. چند وقت پیش در یک مراسم عروسی حضور داشتم و صرف نظر از راه‌های فراوانی که امتحان کردیم، نتوانستیم یک عکسِ خوب از لبخند داماد ثبت کنیم.

تنها چند دقیقه بعد چشمم به داماد افتاد که از ته دل خوشحال بود و چشمانش می‌درخشید. داماد در آن لحظه داشت به دختر جوانی نگاه می‌کرد که به عنوان مهمان وارد محل جشن شده بود. آن لبخند، صادقانه‌ترین لبخندی بود که در آن شب از داماد دیدم.

زندگی مشترک آن زوج شش ماه هم دوام نیاورد.

از طرف کاربر u/Twitfried

وقتی احساس می‌کنی قبلا در آن جشن بوده‌ای

من به عنوان برنامه‌ریز عروسی تابحال سه مرتبه توسط یک زن برای سه مراسم عروسی مختلفش استخدام شده‌ام. ترسناک این‌که در تمام این سه عروسی سه دامادِ مختلف آن‌قدر شبیه هم بودند که انگار از روی هم کپی شده بودند.

وقتی فردی طی چند سال سه بار من را برای مراسم عروسی‌اش استخدام می‌کند و داماد جدید دقیقا شبیه نفرات قبلی است، من به این زندگی مشترک زمانِ چندانی نمی‌دهم.

از طرف کاربر u/ChronosDustorm

وقتی عروس یا داماد حتی در شبِ عروسیش هم نمی‌تواند وفادار باشد

شغل من پیش‌خدمتی است و بنابر شغلم در عروسی‌های زیادی حضور داشته‌ام. از بین این همه مراسم عروسی در چندتایی از آن‌ها پیش آمد که شاهدِ خیانت عروس یا داماد در همان مراسم بوده‌ام.

فکر نمی‌کنم نیازی به گفتن باشد که وقتی عروس یا داماد حتی به احترام شبِ عروسی و مهمانان نمی‌تواند وفادار باشد، آن زندگی مشترک دوامی نخواهد داشت.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه