ارسال به دیگران پرینت

درگیری | عروسی | برهم‌خوردن عروسی

درگیری در شب عروسی | بر هم خوردن عروسی بر سر موسیقی + جزئیات

درگیری در مراسم عروسی فقط به خاطر موسیقی

درگیری در شب عروسی | بر هم خوردن عروسی بر سر موسیقی + جزئیات

می دانید که زیباترین شب هر جوانی شب عروسی اوست و مدتها برای برگزاری آن برنامه ریزی می شود تا بدون هیچ مشکلی خاطره ساز شود اما همیشه همه چیز طبق خواسته ی عروس و داماد پیش نمی‌رود ؛ حتما در اطرافتان شاهد عروسی هایی بوده اید که با دعوا همراه بوده و موجب ناراحتی و برهم خوردن زندگی زوج جوان شده است.

 

از پخش موسیقی جشن عروسی به هرج و مرج تبدیل شد! فیلم های ضبط شده توسط گوشی های هوشمند که توسط یک شاهد عینی فیلم برداری شده است، شمار مهمانانی که دعوا می کنند و صندلی های پلاستیکی را در جشن در آدانا، ترکیه پرتاب می کنند را نشان می دهد. پلیس برای مقابله با این خشونت سریع در محل حاضر شد و تلاش کرد مهمانان عروس و داماد را کنترل کند.

 

درگیری در مراسم عروسی فقط به خاطر موسیقی

از قرار معلوم این اختلاف نظرها به این دلیل آغاز شد که عروس و داماد از مناطق مختلف ترکیه بوده و هر دو خواستار موسیقی سنتی خود شدند.

 

توافق صورت گرفته بود که دی جی بین موزیکی ما بین دو موسیقی سنتی را بنوازد اما تغییر موزیک محلی تنها موجب خصومت بیشتر شد چراکه برخی از مهمانان میخواستند فقط و فقط با موسیقی سنتی خود برقصند در نتیجه کار به درگیری و دعوا کشیده شد .

به سرعت این درگیری شدت گرفت طوری که صندلی ها را به سمت یکدیگر پرتاب می کردند و مجلس عروسی به یک دعوا حسابی تبدیل شد.

جزئیات بیشتری از این درگیری در مراسم عروسی که از قرار معلوم میهمانان زیادی هم داشته منتشر نشده است

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حجی قربان حسن پور اسفراین ارسالی در

      این جشن عروسی واقعا که اینها زیادی جوگیر شده اند مثلا برای یک موسیقی ساده ای عروسي خودش را به هم بزند این زندگی هم بهتره که نباشه دامادی که به خاطر این موسیقی اول زندگی را خراب کرده خوش بحال اش

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه