ارسال به دیگران پرینت

سهند ایرانمهر

تو جهانی هستی، نشسته در یک گوشه! | گرد خورشید درونت بچرخ!

هر وقت دیدید کسی یا کسانی می‌خواهند چنین نیاندیشید، مطمئن باشید که توان‌تان و موقعیتی که در آن می‌درخشید را تنها او دیده است.

تو جهانی هستی، نشسته در یک گوشه! | گرد خورشید درونت بچرخ!

‍ همه ما در لحظاتی از زندگی این احساس را داشته‌ایم که کافی نیستیم. لیاقتش را نداریم. بی‌عرضه‌ایم، باهوش نیستیم و کلا باعث ناامیدی هستیم.

لازم نیست کسی مثل غریبه‌ی این ویدیو نامه‌ای به دستتان بدهد که ثابت‌تان شود اینها نیستید. به شمار موقعیت‌های زندگی که در هستی رخ می‌دهد، آدم‌هایی هستند که قهرمان آن موقعیتند. اصلا مالِ آن‌موقعیتند و جز آنها هیچکس شایسته آن موقعیت نیست. هرکدام از ما قهرمان موقعیتی هستیم که هنوز ما را به کمک نخواسته است. درخشیدن در موقعیت، نیازمند باور همیشگی به لایق و کافی بودن است. 

هر وقت دیدید کسی یا کسانی می‌خواهند چنین نیاندیشید، مطمئن باشید که توان‌تان و موقعیتی که در آن می‌درخشید را تنها او دیده است. اوست که این درخشش را برنمی‌تابد و هموست که ناخواسته به شما نشان می‌دهد که به اندازه کافی یا شاید بیش از تصور خودتان «لیاقت» دارید.

هرکدام از ما جهانی هستیم نشسته در یک گوشه هستی. جهان خودتان را بشناسید و گرد خورشید درونتان بچرخید. شهاب‌سنگ‌ها، دنباله‌دارها‌ و سیاهچاله‌ها همیشه در پیرامون جهان‌ها هستند و خواهند بود. از وجود آنها، خودتان را پنهان یا انکار نکنید، موقعیت خود را تخمین بزنید. خودتان را پیدا کنید.

سهند ایرانمهر

 

حجم ویدیو: 12.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39
منبع : سهند ایرانمهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه