ارسال به دیگران پرینت

ترس از ارتفاع | رفع ترس از ارتفاع

عجیب‌ترین روش یک مرد برای رفع ترس از ارتفاع! | بِپَر تا یادت بره می‌ترسی!

مردی که زمانی از ارتفاع می‌ترسید برای شکستن رکورد بانجی جامپینگ اقدام کرده

عجیب‌ترین روش یک مرد برای رفع ترس از ارتفاع! | بِپَر تا یادت بره می‌ترسی!

عجیب‌ترین روش یک مرد برای رفع ترس از ارتفاع! | بِپَر تا یادت بره می‌ترسی!

مردی که زمانی ترس از ارتفاع داشت، برای شکستن رکورد بانجی جامپینگ اقدام کرده

فرانسوآ ماری دیبون در کودکی از ارتفاع می‌ترسید و نمی‌توانست از بالای صفحه شیرجه به داخل استخر بپرد؛ اما حالا این مرد 44 ساله فرانسوی مصمم شده که رکورد جهانی جدیدی برای بیشترین تعداد پرش بانجی جامپینگ ظرف مدت 24 ساعت را به ثبت برساند.

آقای دیبون که آمارگر است و در استکهلم کار می‌کند، در تلاش است تا رکورد مایک هرد 35 ساله از نیوزیلند را بشکند. مایک هرد در سال 2017 در یک روز توانست 430 بار از بالای سکوی بانجی جامپینگ بپرد.

آقای دیبون می‌خواهد از روی پلی که در نزدیکی کیلیکرانکی در پت‌شایر اسکاتلند قرار دارد بپرد. او اجازه دارد در شب نیز چرت‌های کوتاه بزند و بعد دوباره بپرد.

این مرد گفت: «ما در پنج سال و نیم گذشته به این موضوع فکر کرده‌ایم و با موانع و مشکلاتی که قرار است به وجود بیاید آشنا هستیم.»

او گفت که برای انجام چنین کاری باید آموزش دید و من این کار را کرده‌ام. بعد از آن به علت شیوع ویروس کرونا محدودیت‌‌هایی برای سفر ما از سوئد به اسکاتلند به وجود آمد و همین مسئله کار را عقب انداخت. دیبون گفت که حالا موقعیت خوبی است که بتوانم این رکورد را بشکنم. 

 دیبون در ماه مارس به دلیل آنکه به طور مداوم با طناب بانجی جامپینگ بالا و پایین می‌رفت دچار بیماری شد. اما پس از 25 ساعت تمرین در هفته توانست با یادگیری تکنیک‌های تنفسی خود را برای رکوردزنی آماده کند.

او می‌گوید: «من هم مثل بقیه مردم درد کشیدن را دوست ندارم. ترسیدن را هم دوست ندارم. اما می‌خواهم با ترس‌هایم روبه‌رو شوم و بر آن‌ها غلبه کنم.»

آقای دیبون برای شکستن این رکورد باید هر 200 ثانیه یک بار بپرد و ناظرین گینس صحت این پرش‌ها را تأیید کنند. او در این راه تنها نیست و تیمی او را همراهی می‌کند. دوستان دیبون در این تیم گفتند که جایی که برای پریدن انتخاب کرده بسیار عالی است و امیدواریم بتواند این رکورد را بشکند تا موفقیتش را با هم جشن بگیریم.

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

 

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه