ارسال به دیگران پرینت

بلیت کنسرت‌های پاپ | قیمت نجومی بلیت کنسرت‌های پاپ

قیمت نجومی بلیت کنسرت‌های پاپ در تهران! | بلیتهای نیم میلیونی!

افزایش تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن؛ نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش اجاره‌بهای سالن، سقف قیمت بلیت کنسرت‌های پاپ در تهران را ۵۰۰ هزار تومان کرد.

قیمت نجومی بلیت کنسرت‌های پاپ در تهران! | بلیتهای نیم میلیونی!

نگاهی به برنامه کنسرت‌های پیش رو تا پایان خرداد نشان می‌دهد نقطه اوج قیمت بلیت هم اکنون روی کنسرت «خوانندگان پاپ» در «تهران» متمرکز شده و سقف را به ۵۰۰ هزار تومان رسانده است. افزایش مبلغی که با توجه صحبت‌های پیشین کنسرت‌گذارانی چون محمدحسین توتونچیان و صدرالدین حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد افزایش صددرصدی تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن؛ نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش ۵۰، ۶۰ درصدی اجاره‌بهای سالن پس از تعطیلی طولانی‌مدتی که شیوع ویروس کرونا بر برگزاری کنسرت در ایران تحمیل کرد دور از انتظار هم نبود.

همین کنسرت‌های پاپ ۵۰۰ هزار تومانی اگرچه کف قیمت بلیت‌شان ۱۵۰ هزار تومان است اما این سوال را پیش می‌آورند که آیا باید پذیرفت تماشای کنسرت خوانندگان شناخته‌شده پاپ در سالن‌هایی چون برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران تنها تفریح ثروتمندان است؟

کنسرت‌های پاپ تهران

اشوان (اشکان خدابنده لو) روز پنجشنبه ۱۲ خرداد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۲ با بهای بلیت ۱۳۵ تا ۴۶۵ هزار تومان در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت خواهد داد. بلیت کنسرت این خواننده پاپ همچنان قابل خریداری است.

محسن ابراهیم‌زاده نیز چهارشنبه ۱۸ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۲ با بهای بلیت ۱۵۰ تا ۴۲۵ هزار تومان در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. امکان خرید بلیت کنسرت او نیز همچنان وجود دارد.

میثم ابراهیمی نیز که کنسرتش به علت عزای عمومیِ یکشنبه ۸ خرداد در پی فروریختن ساختمان متروپل آبادان، از ۸ به چهارشنبه، ۱۸ خرداد منتقل شد در این روز طی دو نوبت، ۱۸ و ۲۱:۳۰ با کف بلیت ۱۵۰ و سقف ۵۰۰ هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

امید حاجیلی، دیگر خواننده پاپ روز دوشنبه، ۲۳ خرداد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۲ با بهای بلیتی بین ۱۷۰ تا ۴۲۵ هزار تومان روی صحنه می‌رود. او در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود و همچنان می‌توان بلیت کنسرتش را خرید.

علیرضا پوراستاد هم چهارشنبه، ۲۵ خرداد با کف بلیت ۱۶۰ و سقف بلیت ۴۲۰ هزار تومان در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

کنسرت گروه نهال (ویژه زنان) اما هم در ساعتی متفاوت برگزار می‌شود و هم با قیمت بلیت پایین‌تر. این کنسرت روز جمعه ۲۷ خرداد در ساعت نامتعارفی که ظاهرا برای برگزاری کنسرت زنان جاافتاده است؛ ساعت ۱۴ با بهای بلیتی بین ۱۱۰ تا ۳۵۰ هزار تومان برگزار خواهد شد. سرپرست و خواننده این گروه لیلا نجفی و رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه آن نیوشا بریمانی است. همچنین فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، مینو قاسم‌پور (نوازنده قانون)، رخساره رستمی (نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی (نوازنده فلوت)، شیرین واعظی (نوازنده درامز)، کیمیا صرافی (نوازنده پرکاشن) و نگین سریر (نوازنده مهمان) این کنسرت هستند.

امین بانی نیز آخرین کنسرت پاپ خردادماه را سی‌ویکمِ این ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۲ با بهای بلیت ۱۰۵ تا ۴۰۰ هزار تومان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد کرد.

کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی در تهران

کنسرت گروه سینا ذکایی با عنوان «طِهران، باران بهاری» دوشنبه ۹ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد. بهای بلیت این کنسرت ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

سینا ذکایی (تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت)، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، امیرحسام زبردست (ساکسفون)، سهیل اباذری (پیانو)، سروش عمومی (درامز)، امین قیاسی و پانیذ شهرستانی (پرکاشن)، مازیار احمدپور (گیتار) و فرید الهی (گیتار باس) در این کنسرت قطعات منتخب را اجرا خواهند کرد.

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان نیز طی دو روز چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه ۱۲ خرداد، هر روز طی یک نوبت، ساعت ۲۱:۳۰ با بهای بلیت ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

کنسرت هم‌نوازان حصار (علی قمصری) هم پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ خرداد، هر روز طی یک نوبت، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. بهای بلیت این کنسرت ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است و علی قمصری (سرپرست و نوازنده تار)، رضا موسوی (کارگردان هنری)، سهیل رجب (خواننده)، محمد رضازاده (خواننده)، همایون نصیری (پرکاشن)، حمیدرضا یوسفی (پرکاشن)، اشکان مرادی (کمانچه)، علیرضا عقیقی (تار)، مهدی مرتضایی (سنتور)، پانیذ مجاهدنیا (بم تار)، تینا لاجوردیان (عود)، فرزاد امیدی، محمد حقیقی، شیوا سروش و ماهگل صفدری (کوارتت کانتات)، سروش کریمی‌نژاد (طراح حرکت) و مریم یاستی (طراح لباس) برگزارکنندگان این کنسرت هستند.

کنسرت‌های بیرون از تهران

افشین آذری امروز، دوشنبه ۹ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیتی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر تبریز روی صحنه می‌رود.

سالار عقیلی هم در همین روز، دوشنبه ۹ خرداد ساعت ۲۱ در با بهای بلیتی میان ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در سالن پارمیس شاهرود روی صحنه می‌رود. او همچنین سه‌شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۱ با بهای بلیت ۱۳۵ تا ۲۸۵ هزار تومان در سالن سیتی‌سنتر اصفهان روی صحنه می‌رود.

علیرضا قربانی هم سه‌شنبه ۱۰ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیت ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در سالن تربیت معلم قزوین روی صحنه می‌رود. او همچنین چهارشنبه ۱۱ خرداد، در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیت ۲۳۰ تا ۳۳۰ هزار تومان در فرهنسگرای بوعلی سینای همدان روی صحنه می‌رود.

پرواز همای و گروه مستان نیز دوشنبه ۱۶ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیت ۱۳۵ تا ۲۸۵ هزار تومان در سالن سیتی‌سنتر اصفهان روی صحنه می‌رود. او همچنین سه‌شنبه ۱۷ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ در همین سالن با همان بلیت به اجرا می‌پردازد.

حجت اشرف‌زاده هم پنجشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۱ با بهای بلیتی مابین ۱۱۰ تا ۳۲۰ هزار تومان در تالار شهیدان نژادفلاح کرج روی صحنه می‌رود.

محسن ابراهیم‌زاده هم شنبه ۲۱ خرداد و یکشنبه ۲۲ خرداد در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ با بهای بلیتی بین ۲۰۰ تا ۲۸۰ هزار تومان در سالن تربیت معلم یزد روی صحنه می‌رود.

 

مطلب مرتبط:

 

قیمت نامعقول بلیط کنسرت

طی دوسال گذشته، کشورمان همراه با رکود اقتصادی ناشی از کرونا، با تورم بالایی دست و پنجه نرم کرده‌است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه