ارسال به دیگران پرینت

آلودگی هوا | مقابله با گرد و غبار

دستور فوری رئیسی برای آلودگی هوا | قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ | گرد و غبارها تا هفته بعد از بین می رود؟

رئیس جمهور برای رفع آلودگی هوا پیشنهاد داد.

دستور فوری رئیسی برای آلودگی هوا | قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ | گرد و غبارها تا هفته بعد از بین می رود؟

رئیس جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، سلامتی مردم را موضوعی حیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و لذا از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر خارجه می‌خواهم که بدون فوت وقت در مذاکره با کشورهای همسایه که منشا این آلاینده‌ها هستند، موضوع را حل و فصل کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین آموزه‌ها‌ی رئیس مذهب شیعه دانست و همه دولت‌مردان را به تأسی از آن حضرت دعوت کرد.

رئیس جمهور گفت: همه خوبی ها در عرصه اندیشه، اخلاق و رفتار در پرتو امام عادل شکل می‌گیرد و همه خدمتگزاران مردم باید جلوه این ولایت حقه را با اجرای عدالت نمایان کنند.

وی در ادامه سخنانش بر لزوم پرداخت به‌موقع پول خرید گندم از کشاورزان تأکید کرد و افزود: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تامین می کنند و دولت هم به وظیفه خود در خرید تضمینی و پرداخت به موقع آن عمل می کند.

رئیس جمهور «هوای پاک» را از حقوق مردم برشمرد‌ و با اشاره به افزایش آلودگی هوا در استان‌های مختلف کشور، اظهار داشت: سلامتی مردم موضوعی حیاتی و آلودگی هوا برای مردم غیرقابل تحمل است.

رئیسی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و انتظار دارند دولت با جدیت موضوع را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید:

 

رئیس جمهور بر همین اساس به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه مأموریت داد بدون فوت وقت، در ارتباط و سفر به کشورهای همسایه که مبدأ و منشأ آلاینده‌ها هستند، موضوع را از طریق مذاکره با آنها حل و فصل کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش افزایش کمک ودیعه مسکن را اقدامی در راستای حفظ توان مالی مردم دانست و با قدردانی از شورای پول و اعتبار برای این تصمیم، بر اتخاذ تصمیمات مشابه در حوزه‌های دیگر تأکید کرد.

منبع : نامه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      الکی....

      • AnekA ارسالی در

        سر مردم رو با این حرفا گرم میکنن تا بیشتر به خراب کاری هاشون برسن👿👿☠☠☠☠

    • ناشناس ارسالی در

      بارون مصنوعی هم چیزخوبیه کمک میکنه هواتمیزبشه ولی مواظب باشن
      به اندازه باشه چون سیل شهررومیبره.

    • ناشناس ارسالی در

      اگر از طریق مذاکره گردوغبار حل شدنی بود چرا زودتر
      اقدام نشد ؟

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      با سلام خدمت جناب اقای رئیسی رئیس جمهور محترم جناب اقای رئیسی اگر شما اندک سر سوزنی به حرفهائی که فرمودید اعتقاد عملی و قلبی داشتی به یقین افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تصویب و ابلاغ مینمودی برای چهارو نیم میلیون خانوار شما ارزش قائل نیستی سه ماه است که ما را شکنجه مینمائید خدا جوابتان را بدهد با تشکر

    • دلباخته ارسالی در

      خداروشکر ایشون و‌دولتش خیلی خوب دستور میدن
      دستور میدن جنس گرون نشه
      دستور میدن فقر ریشه کن بشه
      دستور میدن دلار ارزون بشه
      الانم که دستور دادن آلودگی هوا از بین بره
      فقط نمیدونم چرا هیچ کسی بدستوراتشون توجهی نمیکنه
      احتمالا اینا کاره ای نیستن

    • محمد رضا ارسالی در

      قبلا یارانه میگرفتم الان نمیدونم چرا قطع کردن میگن دهک10میباشی چرا ده . همه پولی که بعد از پرداخت قسط برا من میمونه کمتر از 3ملیون است . طرف بلد نی قسطش را پرداخت کنه واریز به حساب من میکنه که بدون مراجعه به بانک پرداخت کنم پول مردم آنهم یکی . دو روز بحساب دهک را بالا میبره .
      نا یارانه نه هیچی هیچی انگار ایرانی نیستم والله ایرانیم و ایران را دوست دارم نکنید بخدا نکنید خدا گرفتاران میکنه 4469162841

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه