ارسال به دیگران پرینت

وریا غفوری | علی دایی

حمایت علی دایی از وریا غفوری نیز خبر ساز شد+ تصویر

پس از برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان و مسجل شدن قهرمانی این تیم، وریا غفوری در بازگشت این تیم به تهران از مشکلات معیشتی و سختی های مردم گفت و اظهار کرد که نمی تواند در روزهایی که مردم در تنگنا هستند، سکوت کند.

حمایت علی دایی از وریا غفوری  نیز خبر ساز شد+ تصویر

پس از برتری استقلال مقابل فولادخوزستان و مسجل شدن قهرمانی این تیم، وریا غفوری در بازگشت این تیم به تهران از مشکلات معیشتی و سختی های مردم گفت و اظهار کرد که نمی تواند در روزهایی که مردم در تنگنا هستند، سکوت کند.

در روزهای گذشته و پس از این اظهار نظر غفوری، صحبت هایی مبنی بر ممنوع التصویری کاپیتان استقلال شنیده می شد تا جایی که در برنامه فوتبال برتر هم تصویر او نشان داده نشد. پس از این موضوع، افراد مختلفی از وریا حمایت کردند که علی دایی، شهریار فوتبال ایران هم در حمایت از غفوری در صفحه خود پستی منتشر کرد. انتشار عکسی از وریا غفوری با لباس کردی نوشت: «ساکت کردن منتقد، فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم.»

 علی دایی

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      علی دایی خیلی غلط کرد که از یک پانکرد تجزیه طلب حمایت میکنه. چرا هر بی سروپایی یه چرندی میگه میشه حامی مردم. من هم جزو مردم هستم و دوست ندارم یک تجزیه طلب از من حمایت کنه. اگر راست میگه بره اون ۱۴ نیلیاردی رو که از جیب مردم دزدیده پس بده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه