ارسال به دیگران پرینت

اخبار حوادث :

مرگ مشکوک مردی 70 ساله | تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد بنکدار آغاز شد

پرستار خانگی که بعد از مرگ پیرمرد بیمار ناپدید شده، در حالی تحت تعقیب قرار گرفت که پزشکی قانونی علت مرگ را خوراندن ماده مخدر شیشه اعلام کرده است .

مرگ مشکوک مردی 70 ساله  | تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد بنکدار آغاز شد

پرستار خانگی که بعد از مرگ پیرمرد بیمار ناپدید شده، در حالی تحت تعقیب قرار گرفت که پزشکی قانونی علت مرگ را خوراندن ماده مخدر شیشه اعلام کرده است .

مدتی قبل خبر مرگ مشکوک مردی 70 ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد. با گزارش مرگ وی تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، پسر پیرمرد که مدعی بود پدرش به قتل رسیده است به مأموران گفت: پدرم بنکدار میوه و تره بار بود و وضع مالی خوبی داشت اما از چندی قبل بیمار شد و از آنجا که نیاز به پرستاری شبانه روزی داشت به یک شرکت خدماتی مراجعه کرده و از حدود 5 ماه قبل مرد جوانی را به‌عنوان پرستار خانگی استخدام کردیم تا از پدرم نگهداری کند.او ادامه داد: در مدتی که این پرستار از پدرم نگهداری می‌کرد ما متوجه شدیم نه تنها حال پدرم بهتر نشده بلکه هر روز حالش بدتر می‌شد وقتی به شاهین - پرستار خانگی - این موضوع را می‌گفتیم او منکر شده و می‌گفت این حالت پدرم به خاطر مصرف داروهایش است.

مرگ پیرمرد

مرد جوان در ادامه گفت: برای بهبودی حال پدرم، او را دوباره به دکتر بردیم و داروهایش عوض شد، اما حال پدرم همچنان بد بود. تا اینکه چند روز قبل یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت که پدرم بیهوش مقابل در خانه افتاده و از پرستارش نیز خبری نیست. بلافاصله خودم را به پدرم رسانده و او را به بیمارستان بردم. اما دیگر به هوش نیامد و فوت کرد.

همان روزی که پدر را در بیمارستان بستری کردیم دکتر معالج او مدعی شد که مواد مخدر در خون پدرم است. در حالی که پدرم هرگز مواد مصرف نکرده بود و همین مسأله شک ما را به پرستارش بیشتر کرد. برای اطمینان از این موضوع جسد به پزشکی قانونی رفت و آنها نیز آزمایشات خود را انجام داده و این مورد را تأیید کردند. از سویی در بررسی داروهای پدرم، کپسول‌هایی پیدا کردیم که داخلش ماده مخدر شیشه ریخته بودند. بنابراین احتمال می‌دهیم پرستار خانگی به پدرم شیشه خورانده است به همین خاطر از شرکتی که این پرستار را معرفی کرده و پرستار جوان شکایت داریم.

با شکایت این مرد، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد بنکدار آغاز شد. مدیر شرکت خدماتی که خانم جوانی بود، در تحقیقات گفت: من مدت‌هاست که مدیر شرکت هستم و هیچ مشکلی تاکنون نداشته‌ایم. پرستاری هم که معرفی کردم حدود 5 سالی می‌شود که برای ما کار می‌کرد و او نیز هیچ شکایتی نداشت.

از سویی وقتی مأموران به خانه پرستار جوان رفتند، دریافتند که او متواری شده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری مرد جوان و بررسی مجوز شرکت خدماتی ادامه دارد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه