ارسال به دیگران پرینت

بازپرس ساسان غلامی، بازپرس جنایی پایتخت | انتقال جنازه پسر به ایران

تحقیقات برای رازگشایی از علت مرگ مشکوک | ماجرای قتل از زبان مادر مقتول

به‌دنبال مرگ مشکوک مرد جوان در چین و شکایت خانواده او، تحقیقات برای رازگشایی از علت مرگ و شناسایی متهمان احتمالی این پرونده آغاز شد.

تحقیقات برای رازگشایی از علت مرگ مشکوک | ماجرای قتل از زبان مادر مقتول

به‌دنبال مرگ مشکوک مرد جوان در چین و شکایت خانواده او، تحقیقات برای رازگشایی از علت مرگ مشکوک  و شناسایی متهمان احتمالی این پرونده آغاز شد.

تحقیقات در خصوص این پرونده چند روز پیش با مراجعه و درخواست رسیدگی از سوی خانواده مرد جوانی که دی ماه سال گذشته در کشور چین به قتل رسیده بود، در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

ماجرای مرگ مشکوک از زبان مادر مقتول

مادر مرد جوان در توضیح ماجرا به بازپرس ساسان غلامی، بازپرس جنایی پایتخت گفت: پسرم و همسرش ساکن یکی از شهرهای چین بودند و از زمانی که به چین رفت با تأسیس یک شرکت تجاری مشغول به کار شد البته او با افرادی مشکل مالی پیدا کرده بود. آن طور که من در جریان قرار گرفتم شب حادثه یکی از دوستان ایرانی پسرم در تماسی از او خواسته تا برای حل مشکل مالی که داشته به محلی برود که وی موافقت نکرده اما تماس‌های مکرر آن فرد باعث شده تا پسرم موافقت کند، از آن به بعد دیگر خبری از او نشد و همان فرد تماس‌گیرنده با ما تماس گرفت و عنوان کرد که حال پسر شما بد شده و او را به بیمارستان برده‌اند.

انتقال جنازه پسر به ایران

او در ادامه افزود: من که در کشور چین بودم خودم را به بیمارستان رساندم که ساعاتی بعد اعلام کردند پسرم فوت کرده است. در معاینات صورت گرفته پزشکی قانونی اعلام شد که آثار ضربه به سر و ضربه مغزی مشهود است. پس از آن جنازه را به ایران منتقل و خاکسپاری کردیم. در بازبینی دوربین‌های مداربسته شرکت، مشخص شد ابتدا فردی که با پسرم مشکل مالی داشته از شرکت خارج شده و پس از آن هم دوستش دفتر را ترک کرده است. من از هر دو نفری که در محل قرار حاضر بودند شکایت دارم و خواهان رسیدگی به این پرونده هستم.

با شکایت خانواده مرد جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک مرد جوان آغاز شد.

 

خبر مرتبط : 
مرگ مشکوک دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس به ضرب گلوله!

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه