ارسال به دیگران پرینت

حمید صفت | خواننده

حمید صفت خواننده‌ی رپ فارسی بازیگر شد | تغییر چهره حمید صفت + تصویر

فیلمبرداری سریال «طلاق» به پایان رسیده و این روزها مرحله تدوین را پشت سر می گذارد.

حمید صفت خواننده‌ی رپ فارسی بازیگر شد | تغییر چهره حمید صفت + تصویر

عکس حمید صفت در سریال «طلاق»

حمید صفت خواننده و ترانه‌سرای موسیقی رپ در یکی از نقش های اصلی مجموعه تلویزیونی با نام موقت «طلاق» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرد.

فیلمبرداری سریال «طلاق» به پایان رسیده و این روزها مرحله تدوین را پشت سر می گذارد. حمید صفت

برخلاف عنوان «طلاق»، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌‌پردازد و موضوع داستان درباره مسائل اجتماعی بحث‌ برانگیز و یک درام سیاسی است که به فسادهای اقتصادی می‌ پردازد

منبع : صبا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      در صفحه اینستاگرام پسر مقتول soheyl_assadzadeh در برگه بازپرسی حمید صفت گفته 5 شش سال است از پدر خودش خبر نداره و قطع رابطه هست.
      معلومه درمنزل ناپدری کاملا خوش و راحت بوده که نبود پدر خودش براش مهم نبوده ( ضبط ویدئوی تبلیغی توسط پرشین پاپارازی بمدت یکساعت در منزل ناپدری یکسال قبل از قتل)
      دلیل قتل ناپدری اپارتمان 200 متری محل وقوع قتل بود ناپدری فهمید مادر حمید نقشه داره برای اپارتمان خواست با انتقال اموال بنام وصیش جلوگیری کنه که بقتل رسید.

    • ناشناس ارسالی در

      استدلال قاضی شعبه 8 کیفری اینه که چون ضربه متهم بقتل خفیف بوده( به استناد گفته خود متهم بقتل!!!!!!) و عدم اطلاع متهم بقتل از کاری که داره انجام میده!!!!!! پس قتل عمد محسوب نمیشه!!!!!
      اولا ضربات شدید و کشنده بوده چون کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ رو ایجاد کرده و هیچ داروی ضد انعقادی نمیتونه باعث موارد مذکور بشه و جای ضربات در عکسای موبایلی قبل از به کما رفتن در روز ضرب و شتم در اینستاگرام پسر مقتول soheyl_assadzadeh مشهوده.
      ثانیا متهم بقتل از پیری و بیماری و مصرف داروی مقتول کاملا مطلع بوده. ( اقرار نزد بازپرس و امضاء برگه بازپرسی/ متهم بقتل! قبل از قتل و بعد از قتل در منزل مقتول ساکن بوده)
      ثالثا هر کسی میدونه سر موضع حساسه و ضربه به سر فرد سالم! خطرناک و کشنده می باشد چه رسد به فرد پیر و بیمار.
      رابعا با وجود بدیهیات محرز در پرونده! استناد به حرفای دروغ متهم بقتل در صدور جکم تبرئه جای حرف بسیار دارد!

    • دوست ناگدری ارسالی در

      اولین نظریه پزشکی قانونی ایران علت فوت را خونریزی و اسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام نمود که با اعتراض وکیل حمید صفت کمیسیون 3 نفره علت فوت و خونریزی مغزی و اسیب نسج مغزی در اثر اصابت جسم سخت و عوارض ناشی از ان در زمینه مستعد جسمانی تعیین کرد که عوامل زمینه ای نظیر سن، مصرف داروهای ضد انعقادی، ابتلا به بیماری دیابت و فشار خون به میزان 15 درصد در بروز مرگ تاثیر داشته اند با اعتراض وکیل حمید صفت! کمیسیون 5 نفره نوشته با توجه به معاینات انجام شده در بیمارستان فیروزگر اثار ظاهری ضرب و جرح در نواحی سر و صورت و گردن ملاحظه نشد پس 33 درصد علت خونریزی مغزی و فوت مربوط به ضربه و 67 درصد مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون میباشد که با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 50 درصد رو مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون دانسته( و حمید صفت با قرار وثیقه در خرداد 1397 ازاد میشه) با اعتراض اولیاء دم! کمیسیون 9 نفره بدون درج درصد نوشته این نوع خونریزیها و اسیبهای مغزی بدلیل سن بالا و مصرف داروهای ضد انعقادی با ضربه خفیف و غیر کشنده می تواند حادث گردد!!!!!! و با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 11 نفره بدون درج درصد نوشته بیماریهای زمینه ای ناپدری می توانسته منجر به فوت شود!!!!!! و استرس ناشی از نزاع و مصرف داروی ضد انعقاد تشدید کننده روند فوت بوده اند.
      پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر و گزارش ترخیص از بیمارستان برلین بعد از فنرگذاری عروق انسدادی و عکسهای موبایلی ضرب و شتم! نظریه اولی و دومی( 3 نفره) پزشکی قانونی ایران رو قابل قبول دانسته ولی نظریات دیگر را غیر مستدل و غیر علمی دانسته و در پایان نظریه 12 صفحه ای نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی اسیبهای تشریح شده درگزارش جسد بروز نمیکرد.
      درعکس موبایلی از ناپدری دربیمارستان فیروزگر در اینستاگرام soheyl_assadzadeh اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود.

      • دوست ناپدری ارسالی در

        مدیریت محترم سایت لطفا در قسمت نام اشتباه تایپی را اصلاح کنید نام درست دوست ناپدری می باشد.
        لطفا این درخواست را در قسمت نظرات نذارید با تشکر.

    • دوست ناپدری ارسالی در

      چقدر ناراحت کنندس برای اولیاء دم که پدرشون رو بخاطر اموالش بقتل برسونن ولی قتل عمدی که با نقشه بوده به قتل غیر عمد تبدیل بشه و طرف ازاد بشه و جولان بده.

    • دوست ناپدری ارسالی در

      اگر رسیدگی به پرونده قتل بیطرفانه میبود در همون یکسال اول حکم عادلانه صادر میشد چون
      1) نفس زدن ضربات توسط حمید صفت محرز بود.
      2) ضربات شدید و کشنده بوده چون کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ ایجاد شده.
      3) حمید صفت قبل و بعد از قتل در منزل مقتول زندگی میکرده و از پیری و بیماری هوشنگ خبر داشته و برگه بازپرسی رو هم امضاء کرده که خبر داشته.
      4) دلیل قتل هم این بود که زنده ناپدری بضرر نقشه مادر حمید صفت بود.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه