ارسال به دیگران پرینت

کبد نقش فعالی در عملکردهای متابولیکی بدن ایفا می‌کند

علائم هشداردهنده مربوط به اختلال عملکرد کبد +اینفوگرافیک

کبد نقش فعالی در عملکردهای متابولیکی بدن ایفا می‌کند و هر تغییری در عملکرد آن می‌تواند منجر به بروز اختلال در کارکرد کل بدن شود. اگر به این اختلال‌ها توجه و رسیدگی نشود، می‌تواند به نارسایی کبد منجر شود و حتی کار به پیوند عضو یا حتی مرگ برسد. از این رو شناسایی علائم مربوط به اختلال عملکرد کبد، ضروری است. در این اینفوگرافیک به پنج نشانه که می‌تواند بهنارسایی کبد منجر شود اشاره شده است.

علائم  هشداردهنده مربوط به اختلال عملکرد کبد +اینفوگرافیک

کبد مسئول اصلی سم‌زدایی در بدن است و برای این کار باید سالم و پاک باشد. برای بسیاری از ما که قند و چربی ناسالم زیادی را مصرف می‌کنیم، احتمالاً عملکرد کبد به مخاطره می‌افتد. نشانه‌هایی مثل پوست کدر و چاق شدن را جدی بگیرید. این کارهای ساده را انجام دهید و کبد خود را دوباره به حالت اولیه خود بازگردانید.

کبد نقش فعالی در عملکردهای متابولیکی بدن ایفا می‌کند و هر تغییری در عملکرد آن می‌تواند منجر به بروز اختلال در کارکرد کل بدن شود. اگر به این اختلال‌ها توجه و رسیدگی نشود، می‌تواند به نارسایی کبد منجر شود و حتی کار به پیوند عضو یا حتی مرگ برسد. از این رو شناسایی علائم مربوط به اختلال عملکرد کبد، ضروری است. در این اینفوگرافیک به پنج نشانه که می‌تواند به نارسایی کبد منجر شود اشاره شده است.

علائم بیماری کبد

دشمن کبد را از رژیم غذایی خود حذف کنید

نوشابه می‌تواند عوارض جدی بر کبد بگذارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه