ارسال به دیگران پرینت

افزایش سرقت منزل | مالخر | نظافتچی

دستگیری یک باند سرقت در نقش نظافتچی

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: زن سارق به عنوان نظافتچی وارد منازل شده و اطلاعات به دست آمده را در اختیار سایر متهمان قرار می داده است.

دستگیری یک باند سرقت در نقش نظافتچی

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» در این باره بیان داشت: در پی افزایش سرقت منزل در محله «مهراباد جنوبی» خصوصا در ایام نوروز رسیدگی به این موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد بر عهده گرفته و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات کلانتری در پی جویی های انتظامی و تحقیقات صورت گرفته هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سه متهم اعم از دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۵ الی ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل معترف و اظهار داشتند، در ابتدا متهم خانم به عنوان نظافتچی وارد منازل شده و پس از شناسایی کامل منزل و برداشتن کلیدهای منزل کلیدها را در اختیار سایر متهمان قرار می داده است.

وی گفت: در بررسی بیشتر و برابر اظهارات متهمان مالخر اموال سرقت شده شناسایی و در مخفیگاهش در محله شهران دستگیر و تعدادی اموال سرقتی از این مکان کشف شد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه شهروندان توجه داشته باشند حتما از دفاتر معتبر اقدام به استفاده از نظافتچی کرده و در هنگام حضور نظافتچی در منزل یکی از ساکنین حضور داشته باشند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه