ارسال به دیگران پرینت

تامین کالاهای اساسی | توزیع مرغ و روغن

مخبر: یارانه داده شده به مردم، از هزینه خانوار بیشتر است

معاون اول رئیس جمهور گفت: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.وی درخصوص وضعیت توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاهای بوجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

مخبر: یارانه داده شده به مردم،  از هزینه خانوار بیشتر است

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران انجام شد، ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه لبنیات، روغن ، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و درد و دل های مردم و اصناف مختلف با اطمینان بخشی  نسبت به توزیع و فراوانی کالاها در سطح کشور، دستورات لازم را برای حل مشکلات و درخواست های آنان صادر کرد.

مخبر در حاشیه این بازدید در گفت و گویی با خبرنگاران با اشاره به اثرات اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر زندگی مردم تاکید کرد: یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

وی درخصوص وضعیت توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاهای بوجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: در حال حاضر در توزیع مرغ مشکلی نداریم و روغن نیز در سطح کشور در حال توزیع است و کالاهای مورد نیاز مردم با فوریت در دسترس ایشان خواهد بود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اقای مخبر ب خندیدی >

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه