ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل هواشناسی البرز:

البرز بارانی می‌شود

البرز - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: بارش پراکنده و وزش باد و غبار در استان پیش بینی می‌شود.

البرز بارانی می‌شود

آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی ناپایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب آن بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار، کاهش موقت کیفیت هوا، در ارتفاعات بارش پراکنده مورد انتظار می‌باشد.گفتنی است از فردا شب تا شنبه با گذر امواج ناپایدار بارش پراکنده و وزش باد و غبار در استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، کاهش موقت کیفیت هوا و به تدریج رشد ابر است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با باد و غبار و در عصر و شب رشد ابر و بارش پراکنده است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه