ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی

البرز - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: رگبار باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی استان پیش‌بینی می‌شود.

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی

آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت موج بارشی از اوایل وقت فردا یکشنبه تا عصر دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب این شرایط در استان رگبار باران و رعد و برق، تگرگ، آب‌گرفتگی معابر، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی رگبار باران و برف، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در شب ابری همراه با رگبار و رعد و برق است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری همراه با غبار محلی و در شب ابری همراه با رگبار و رعد و برق است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه