ارسال به دیگران پرینت

فریدون گودرزی:

وزیر آموزش و پرورش معلم هتک حرمت شده البرزی را قهرمان ملی خواند

البرز - وزیر آموزش و پرورش معلم البرزی را که مورد هتک حرمت یکی از همسایگان مدرسه ابتدایی شیخ فضل الله نوری در کرج قرار گرفته بود را قهرمان ملی خواند.

وزیر آموزش و پرورش معلم هتک حرمت شده البرزی را قهرمان ملی خواند

 فریدون گودرزی، معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج مورد هتک حرمت قرار گرفت و فیلم هتک حرمت این معلم در فضای مجازی نیز منتشر شد، اما وی گذشت کرد.

یوسف نوری عصر چهارشنبه که آئین تجلیل از این معلم در مدرسه شیخ فضل الله نوری با حضور مسؤولان، دانش آموزان و اولیا در حال برگزاری بود، در تماس تلفنی با وی گفت: معلم من هم هستید، اینکه جواب این بی حرمتی را ندادید نشان دهنده، شخصیت والای شماست.

وی افزود: همین صبوری و گذشت شما نشان داد که معلم هستید.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شما نه تنها معلم بلکه قهرمان ملی هستید چون با رفتار خود به مردم درس گذشت و صبر دادید و من از شما عذر خواهی می‌کنم.

نوری همچنین در فضای مجازی، مطلبی با عنوان هتک حرمت و جسارت به معلم فهیم و خدوم در حضور دانش آموزان و اولیا را موجب تکدر خاطر جامعه معلمان و دانش آموزان دانست.

وی در این مطلب ضمن دلجویی از این معلم صبور و با اخلاق دستور لازم به معاونت حقوقی برای پیگیری جدی موضوع را صادر کرد.

 

 

کتک زدن ناظم مدرسه توسط پدر دانش‌آموز + ویدئو

ناظم مدرسه از پدر یکی از دانش‌آموزان در مقابل چشمان سایر اولیا و دانش‌آموزان کتک خورد. تاریخ و مدرسه‌ای که این برخورد در آن اتفاق افتاده است هنوز مشخص نیست.

کتک زدن ناظم مدرسه توسط پدر دانش‌آموز + ویدئو
 

ناظم مدرسه از پدر یکی از دانش‌آموزان در مقابل چشمان سایر اولیا و دانش‌آموزان کتک خورد. تاریخ و مدرسه‌ای که این برخورد در آن اتفاق افتاده است هنوز مشخص نیست.


منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین ارسالی در

      باسلام واحترام
      خواهش میکنم با این فرد برخورد شود این فرد بنام افصل لازمی یکی از زمین خواران بزرگ منطقه حصارک است ریش سفید مسجد الان همه گفتند معلم زد چه غلطی کردند.نیروی انتظامی کرج ننگت باد اگر برخورد شدید نشود

    • جواد ارسالی در

      این گذشت نیست این صدای شکستن استخوانهای رکن اساسی جامعه یعنی معلم است و صدای این نوع بی حرمت‌ها در دراز مدت ظاهر میشود.

    • یاسر ارسالی در

      بله برای خودتون قهرمان ملی و بچه‌های مردم هم برده هستند بزنید تو سرشون بی وجدان های دروغگو

    • ناشناس ارسالی در

      مسولان راست وچپ عمدن 6000000میلیون افغانی را تو این تحریم وتوروم وبیکاری و کورنا وارد ایران کردند تا 6000000میلیون ایرانی بیکار بشند، ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین ومجردترین کشور دنیا هستیم ،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش زیاد شده، سوغات افغانستان برای ایران عتیاد وبیکاری ونا امنی است، خداوند مسولان راست وچپ را نابود کند ودر جهان ابرویشان برود که به فکر مردم نیستند و همه مردم را از بین بردند ، ایران رکوردار فقر وبیکاری وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم ومهاجر واختلاص مسولان بیسواد ومجردترین وگرانی و افسردگی در دنیا است ،دین ودنیا را از مردم گرفتند دیگه خوشم از مذهب وریا نمیاد، به امید نابودی مسولان بی وجدان وبی مذهب انشالله نابود می‌شید همه چیز را ازمون گرفتید،خودمان از گرسنگی می‌میریم به فکر کشورهای دیگه هستند،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    • ناشناس ارسالی در

      ملت ایران همه قهرمان هستن، قهرمان نادانی و خریت

    • ناشناس ارسالی در

      آن فرد هتاک و بی ادب به فرد بی احترامی نکرد، ایشان به علم و دانش بی احترامی کرد.همون علمی که ایشان را با سواد کرد تا نادان نماند

    • ..... ارسالی در

      قهرمان ملی در کتک خوردن

    • ناشناس ارسالی در

      اون گذشته و شما از گذشت ش تقدیر کردید ولی خودتون دنبال انتقام هستید پس چه درسی گرفتید از این داستان

    • علیرضا ارسالی در

      درود بر اولیا نستوه شجاع و دلیر که سیلی بر هیمنه پوشالی وزیر و عیادی ظلمش زد ...احسنت به تو والا مرد که علی وار بر صورت ابو سفیان تف کردی ... این وزیر پوشالی شرافتش را داده و میز گرفته

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه