ارسال به دیگران پرینت

وزیر آموزش و پرورش | فشای مجازی | کودکان | اینترنت | فناوری

وزیر آموزش و پرورش: ایمن‌سازی «فضای مجازی» برای خانواده‌ها و کودکان ضرورت دارد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، خواستار توجه به مسائل کودک شد و گفت: مسائل کودکان را باید از زاویه دید خود کودکان ببینیم.

وزیر آموزش و پرورش: ایمن‌سازی «فضای مجازی» برای خانواده‌ها و کودکان ضرورت دارد

وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، خواستار توجه به مسائل کودک شد و گفت: مسائل کودکان را باید از زاویه دید خود کودکان ببینیم.

به گزارش روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشست هم‌اندیشی «خانواده و فضای مجازی» با حضور  یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت همراه و ثابت، سکو‌های توزیع محتوا، فعالان و تولیدکنندگان خدمات و محتوا در فضای مجازی برگزار شد.

یوسف نوری در این نشست با اشاره به ضرورت ایمن سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان، تأکید کرد: اگر ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان تنها محدود به نگاه تجاری باشد می‌تواند آثار مخربی به دنبال داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تنها در صورتی که فعالان این حوزه، فضای مجازی را به مثابه یک ساحت تربیتی در نظر بگیرند؛ آثار تربیتی آن می‌تواند جامعه‌ای را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: اگر بخواهیم از فضای مجازی برای ایجاد جامعه‌ای سالم، بهره ببریم باید اقدامات این حوزه را از اقدامات صِرف تجاری و اقتصادی به سمت اقداماتی از جنس مسؤولیت اجتماعی ببریم تا به هدف مطلوب بررسیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه